Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראל מתחשמלת - 951 מכוניות חשמליות נמסרו ברבעון הראשון של 2021


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 30 דקות, YaronNahum כתב:

 

משעשע קצת שדירוג של 5 כוכבים מ 2013 זה טוב, אבל דירוג סיני מאותה תקופה לערך זה כבר דינוזאורים.

איך אתה יכול להשוות ציון ריסוק מלפני 8 שנים לדירוג נוכחי. ?

 

גם הדגמים התחלפו מאז ועברו מתיחות פנים 

 

 

מי? מו? מה? מי השווה? איפה? מתי? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@LotusElise כל רכב שמיועד לשיווק כאן חייב לעבור תקינה לפי אחד משני התקנים אירופי או אמריקאי דגמי MG ZS משווקים בבריטניה בתקינה אירופית עוד לפני שהגיעו לכאן.

 

זכותך לא לאהוב / לרכוש רכב סיני אם ככה אתה מרגיש. לקרוא למשהו "זבל" רק בגלל ארץ הייצור מבלי שבדקת - פחות מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי ממהר לזלזל בסינים. הכמות, המגוון וכן גם האיכות לפי מה שאני קורא, של מכוניות הנעה חשמלית אצלם הם היום משהו שגם למאסק על מעופו, חזונו ותעוזתו, יהיה מאוד קשה להתחרות בהם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.4.2021 בשעה 08:03, TheAvatar כתב:

 

לדעתי היברידי זה לא לפה ולא לשם. החיסכון בדלק בקילומטרז ממוצע לא מצדיק את עלויות הרכישה הגבוהות יותר. בנוסף, הרכב נזקק לטיפולים כמו רכב עם מנוע בעירה פנימי רגיל. 

 

לא הכל מסתכם בחסכון, היתרון הכי בולט זה השקט, שאנשים הנוהגים על רכבים רגילים לא מכירים בכלל. 

 

מבחינה חסכונית זה הכי משתלם לאדם שרוב הנהיגה שלו עירונית. הוא יראה תחנת דלק פעם או פעמיים בשנה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזשהו מקום אני מסכים עם הטענה שהיברידי זה לא לפה ולא לשם. נכון שהפוטנציאל לחיסכון הוא גדול אבל זה רק לטווח מאוד ארוך. רכב היברידי מוסיף עוד מכלולים מסובכים עם פוטנציאל לתקלות. לא סתם הפריוס היא מלכת הליסינג. לדעתי, עם כבר, אז חשמלי נטו עם כל היתרונות/חסרונות.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי הברידי נטען נותן את הטוב מכל העולמות למי שיש איפה לטעון.

 

הברידי רגיל נותן את הטוב מכל העולמות למי שאין לו איפה לטעון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

יש לי שאלה, אני לא כזה טוב במתמטיקה כדי לחשב כמה יעלה החשמל.

אבל נגיד ככה, עם ה3 רכבים אחרונים שלי:
לאון סטייל 2015 1.2 110 כ"ס ידנית TSI, הייתי מתדלק פעם ב21 יום, בערך?? 250/300₪.
לאון FR 3 דלתות ידנית, 150 כ"ס, גם פעם ב20/21 יום, בערך אותה כמות של כסף, 20₪ פה ושם.
שברולט ספארק אוטומט 98 כ"ח, אני מתדלק פעם בשבועיים פה ושם ימים יותר או פחות, בין 120ל160 ₪.

נגיד אני נוסע ממוצע 20 ק"מ ביום..

אם הייתה לי יכולת להביא טסלה (לא רק כספית, גם אפשרות לטעינה בבית, גר בקומה 2 וחצי, הקומה 'ראשונה' זה 5 מדרגות תכלס, אז כדי לעטין בבית צריך למצוא חניה צמודה לחלון ולזרוק כבל ממש ארוך, ממש לא נוח ואפשרי תכלס, חח), היה שווה לי להביא מודל 3??

לא לצחוק בבקשה, אני שואל ברצינות :-)

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זורקים כבל מהחלון. צריך לשים עמדת הטענה בחניה. גם יותר בטיחותי, גם חוקי וגם טעינה יותר מהירה.
 
 
 
 
 
חח, יודע.
אבל
א) העמדת טעינה זה כולל במחיר של הקניה?
ב) אין לי בית ו חניה פרטית, לא יכול פשוט לתפוס מקום קובע בשכונה שלי סתם ככה חח.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב זה לא כלול. בד"כ עמדה פלוס התקנה עולה כ 5 אלף ₪.

אם אין לך חניה בבית פרטי או בחניון של הבניין, או בעבודה, אז רכב חשמלי עדיין לא מתאים לך. אתה תוכל לטעון רק בעמדות ציבוריות ואין עדיין מספיק כאלה, במיוחד לא במרכזי הערים.

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לקנות ולהתקין עמדת טעינה באופן עצמאי?

 

לא נראה לי שיש טעם לשלם 5 אש"ח על משהו שבסך הכל דואג שהרכב לא ימשוך יותר זרם ממה שתשתית חשמל בבית מסוגלת לעמוד בו.

 

כן, אני מבין שחוקית חייב להיות חשמלאי מוסמך כדי לעשות כל דבר מעבר להחלפת נורה או בטריה, אבל ההתקנה לא אמורה להיות יותר מורכבת מהתקנת שקע בשביל מזגן.

 

מישהו יבדוק בכלל שחיברתי עמדת טעינה בעצמי?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב זה לא כלול. בד"כ עמדה פלוס התקנה עולה כ 5 אלף ₪.
אם אין לך חניה בבית פרטי או בחניון של הבניין, או בעבודה, אז רכב חשמלי עדיין לא מתאים לך. אתה תוכל לטעון רק בעמדות ציבוריות ואין עדיין מספיק כאלה, במיוחד לא במרכזי הערים.
 
יודע, בגלל זה שאלתי מה ששאלתי חח.
סתם מתעניין פשוט.
עשיתי בכאילו הזמנה, עם מקדמה של 2000₪ + ה500 שצריך לשלם באתר.
עם הלוואה ל5 שנים, יצא 3500₪ לחודש, סה"כ איזה 216 אלף כלל הרביעית חח.
קצת כבד לי חח

אבל, זה באמת ככה שמה שקראתי פה בפורום לדעתי, שמביאים לך כבל שאתה יכול לחבר לשקע רגיל של בית??

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה קונה רכב ב 215 אלף₪ ומה ששובר אותך מבחינה כלכלית זה מטען שעולה 5k?

אם זה כזה כבד, לא עדיף לוותר על הרכב ולרכוש משהו יותר זול?

 

לגבי טעינה. כן מקבלים כבל שמתחבר לשקע ביתי רגיל.

 

אני לא הייתי רוכש עדיין רכב חשמלי אם אין לי חניה קבועה משלי לטעון אותו.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אפשר לקנות ולהתקין עמדת טעינה באופן עצמאי?

 

לא נראה לי שיש טעם לשלם 5 אש"ח על משהו שבסך הכל דואג שהרכב לא ימשוך יותר זרם ממה שתשתית חשמל בבית מסוגלת לעמוד בו.

 

כן, אני מבין שחוקית חייב להיות חשמלאי מוסמך כדי לעשות כל דבר מעבר להחלפת נורה או בטריה, אבל ההתקנה לא אמורה להיות יותר מורכבת מהתקנת שקע בשביל מזגן.

 

מישהו יבדוק בכלל שחיברתי עמדת טעינה בעצמי?

 

שים לרגע בצד את העובדה שלא חוקי בעליל להתעסק עם חשמל במתח גבוה ללא הסמכה רלוונטית גם אם אף אחד לא יבדוק אתה באמת רוצה לקחת על עצמך אחריות שעמדת טעינה שהתקנת כמו חאפר תגרום לשריפה או תגרום למישהו להתחשמל?  

 

באופן כללי הרבה מאוד  דברים בחיים אפשר לעשות לבד, אבל לרוב עדיף להשתמש באיש מקצוע שיעשה עבודה בשעתיים במקום שאתה תשרוף על זה סוף שבוע, ידע את כל הניואנסים ויכסה אותך מבחינה משפטית. 

 

 

לפני 4 שעות, kurko1992 כתב:

אם הייתה לי יכולת להביא טסלה (לא רק כספית, גם אפשרות לטעינה בבית, גר בקומה 2 וחצי, הקומה 'ראשונה' זה 5 מדרגות תכלס, אז כדי לעטין בבית צריך למצוא חניה צמודה לחלון ולזרוק כבל ממש ארוך, ממש לא נוח ואפשרי תכלס, חח), היה שווה לי להביא מודל 3??

לא לצחוק בבקשה, אני שואל ברצינות :-)
 

 

מבחינה כלכלית? חד משמעית לא. אם אתה רוצה לקבל חוויה של רכב חשמלי יש את ה-MG שתיתן לך 90% מהחוויה ותשאיר לך עודף של 60,000 שקל בכיס או פחות הלוואה בבנק. 

 

 

בתאריך 15.4.2021 בשעה 17:39, eitanuch כתב:

באיזשהו מקום אני מסכים עם הטענה שהיברידי זה לא לפה ולא לשם. נכון שהפוטנציאל לחיסכון הוא גדול אבל זה רק לטווח מאוד ארוך. רכב היברידי מוסיף עוד מכלולים מסובכים עם פוטנציאל לתקלות. לא סתם הפריוס היא מלכת הליסינג. לדעתי, עם כבר, אז חשמלי נטו עם כל היתרונות/חסרונות.

 

יהיה מקום לכולם גם להיברידי, פלאג-אין וחשמלי בהתפלגות כזאת או אחרת. לדעתי עתיד של מנועי בעירה פנימית הוא היברידי. המון אנשים, במיוחד מי שגר במרכזי הערים הגדולות, לא יוכלו להחזיק רכבים חשמליים. רכב היברידי יסע רוב הזמן על חשמל ויהיה אפשר לתדלק אותו בקלות. רכבי פלאג אין יתאימו לאנשים שיש להם איפה להטעין, הטווח החשמלי מספיק להם ביומיום, אבל הם רוצים לנסוע מרחקים ארוכים בלי להסתמך על עמדות טעינה ציבוריות. רכבים חשמליים יהיו לאנשים שיש להם איפה להטעין ולא אכפת להם לעמוד בעמדת טעינה ציבורית ב-road trip. 

עריכה אחרונה על ידי MasterOfOlympus
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, MasterOfOlympus כתב:

יהיה מקום לכולם גם להיברידי, פלאג-אין וחשמלי בהתפלגות כזאת או אחרת. לדעתי עתיד של מנועי בעירה פנימית הוא היברידי. המון אנשים, במיוחד מי שגר במרכזי הערים הגדולות, לא יוכלו להחזיק רכבים חשמליים. רכב היברידי יסע רוב הזמן על חשמל ויהיה אפשר לתדלק אותו בקלות. רכבי פלאג אין יתאימו לאנשים שיש להם איפה להטעין, הטווח החשמלי מספיק להם ביומיום, אבל הם רוצים לנסוע מרחקים ארוכים בלי להסתמך על עמדות טעינה ציבוריות. רכבים חשמליים יהיו לאנשים שיש להם איפה להטעין ולא אכפת להם לעמוד בעמדת טעינה ציבורית ב-road trip. 

מה מבדיל היברידי מפלאג אין? השקע טעינה?

לדעתי הרעיון לוותר על טעינה משקע ברכב היברידי היא חסרת היגיון מלכתחילה. אם כבר שמתם סוללה באוטו, תרכיבו גם שקע טעינה. או שה"תוספת" זו עוד דרך לסחוט כסף מלקוח, בדיוק כמו התוספות המגוכחות שיש היום ברכבים שעולות אלפי שקלים.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...