Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראל מתחשמלת - 951 מכוניות חשמליות נמסרו ברבעון הראשון של 2021


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

 

גם להתקין בבית פרטי עולה 5 אש"ח, שאין כל סיבה לשלם אותם.

 

התירוץ של "אתה קונה אוטו בX, אז אתה יכול להוסיף עוד Y << X שקלים" לא מתקבל מבחינתי, מצטער.

 

אף אחד לא מכריח אותך לשלם על ההתקנה לאפקון. טסלה מוכרת את עמדת הטעינה ללא התקנה תמורת 2,000 ש"ח. אתה יכול להשתמש בשירותי כל חשמלאי מורשה שיתקין לך כחוק או להתקין לבד ולקחת את הסיכון שחברת הביטוח תתנער ממך במקרה שיקרה משהו.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.4.2021 בשעה 22:05, PriceDevil כתב:

 

פלאג-אין 4349

הברידיות 17539

זה כבר נתון מרשים ביותר.

ההיברידיות + פלאג אין מהוות מעל 20% מכלל המסירות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, vadim6385 כתב:

 

מה ששובר אותי זה שאני צריך לשלם מחיר מופקע על משהו שבכיף אפשר לעשות לבד תוך שעתיים.

 

אין לי בעיה לשלם 5 אש"ח על משהו שבאמת שווה 5 אש"ח. לא קופסה שעולה 400 דולר באמזון וקידוח שני חורים בקיר.

 

https://www.amazon.com/s?k=wall+electric+car+charger&ref=nb_sb_noss

image.thumb.png.a7afe216b2310817f2f61027a4015bf8.png

א. על מוצר כזה שעלותו כ400$ ומשקלו לא קל, יהיה מעל 170$ משלוח + מיסים, ככה שה400$ הפכו כמעט ל600$

ב. המרחק בין 600$ ל2000 ש"ח(מחיר עמדת טעינה של טסלה ללא התקנה) הוא זניח עד לא קיים.

הבעיה שלך היא לא הקופסה, אלא החוק שקובע שחייב חשמלאי מוסמך שיתקין את זה ויעמוד בסטנדרט של חברת חשמל.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.4.2021 בשעה 22:38, PriceDevil כתב:

לעניות דעתי הברידי נטען נותן את הטוב מכל העולמות למי שיש איפה לטעון.

 

הברידי רגיל נותן את הטוב מכל העולמות למי שאין לו איפה לטעון.

 

לדעתי, היברידי נטען הוא "לא לפה ולא לשם" - יותר כבד ויותר יקר מהיברידי הלא נטען מהשקע.

היברידי נטען לא חסכוני בדלק כמו היברידי רגיל, אלא למי שנוסע ממש מעט, רק על חשמל, אבל אז עולה השאלה בשביל מה צריך היברידי בכלל.

היתרון היחיד של הנטען מהרגיל זה הטבות מס, ללא הטבות האלה, במחיר מלא, לא היו קונים אותם.

גם החשמליות נמכרות בארץ רק בזכות הטבות מס.

אם וכאשר משרד האוצר יבטל את ההטבות האלה, ייפסק גם המהפכה החשמלית בארץ.

גם מכירות של היברידיות רגילות ירדו בהרבה מהשנה הבא בגלל ביטול מלא של הטבות מס.

יהי מנוע בעירה פנימית הישן והטוב!

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, EvGriga כתב:

אם וכאשר משרד האוצר יבטל את ההטבות האלה, ייפסק גם המהפכה החשמלית בארץ.

 

קודם כל אין עדיין מהפכה, ושנית מה הכוונה ייפסק? בלי קשר להטבה כזו או אחרת, ההנעה החשמלית פה כדי להישאר כי לא ממש תהיה ברירה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההנעה החשמלית קיימת לא פחות זמן מהנעה ממנוע בעירה פנימית.

יש סיבות שהיא לא הצליחה קודם והסיבות האלה עדיין בתוקף, לפחות בצורה חלקית.

לא ברור לי למה אתה מתכוון שלא תהיה ברירה.

פה זה לא אירופה וממשלה לא תכריח אף אחד, שלא רוצה, לעבור לחשמל.

ללא הטבות מס, רכב חשמלי הכי זול תעלה כ-200 אלף שקל, טסלה מודל 3 SR+ מעל 300 אלף שקל.

אתה חושב שיהיו הרבה קונים במחירים כאלה?

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב שבעוד 10-15 שנה כאשר בחלק ניכר מהערים הגדולות באירופה יהיה אסור להיכנס עם רכב בעל מנוע בעירה פנימית, ולא תוכל לרכוש רכב אחר חוץ מחשמלי אצל לא מעט יצרנים מסורתיים, פה יהיה אחרת? אתה חושב שוולוו, אאודי או פיז׳ו ייצרו מנועים כאלה במיוחד עבור השוק הישראלי?

אפשר לאהוב את זה ואפשר ממש לא, אבל להתכחש לזה זה פשוט לקבור את הראש באדמה.

וההשוואה לנסיונות קודמים לשוק רכבים חשמלים מצחיקה. אנחנו כבר ממש לא באותו מקום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, גם בעוד 10-15 שנה רוב המכוניות הנמכרות בעולם וגם בארץ יהיו עם מנוע בעירה פנימית (רגיל או היברידי).

יכול להיות שמצב באירופה יהיה שונה, אבל פה זה לא אירופה.

אז בארץ, לצד מעט חשמליות יקרות מאירופה יימכרו הרבה מכוניות רגילות וזולות מאסיה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

טסלה זה לא הרכב החשמלי היחיד.

זה בקטגוריה של רכבי פרימיום והמחיר בהתאם. כשהביקוש לרכב חשמלי יגדל יהיו גם דגמים במחירים עממיים מהמותגים השונים. זה כמו שבהתחלה מזגן ברכב היה רק במכוניות יוקרה והיום יש את זה בכל פחון חיסכון.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, SlowRide כתב:

כשהביקוש לרכב חשמלי יגדל יהיו גם דגמים במחירים עממיים מהמותגים השונים

ללא הטבות מס, רכב חשמלי מהמותגים עממיים תעלה כ-200 אלף שקל, טסלה מודל 3 SR+ מעל 300 אלף שקל.

אתה חושב שיהיו הרבה קונים במחירים כאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, robertf כתב:

אתה באמת חושב שבעוד 10-15 שנה כאשר בחלק ניכר מהערים הגדולות באירופה יהיה אסור להיכנס עם רכב בעל מנוע בעירה פנימית,

 

כנראה ימנעו כניסת רכבים עם מנועי בעירה פנימי קלאסיים, אבל לא נאמר דבר לגבי מנועים היברידיים ו/או פלאג-אין. 

לפני 41 דקות, SlowRide כתב:

טסלה זה לא הרכב החשמלי היחיד.

זה בקטגוריה של רכבי פרימיום והמחיר בהתאם. כשהביקוש לרכב חשמלי יגדל יהיו גם דגמים במחירים עממיים מהמותגים השונים. זה כמו שבהתחלה מזגן ברכב היה רק במכוניות יוקרה והיום יש את זה בכל פחון חיסכון.

 

הסיבה היחידה שאדם ממוצע מסוגל לקנות טסלה או רנו זואי היא אך ורק בזכות הטבות מס משמעותיות ביותר מצד ממשלות ברחבי העולם. כדי שרכב חשמלי יהפוך לנחלת הרוב לא צריך לפתור רק את נושא התשתיות אלא גם את סוגיית מחיר הרכב. כלומר רכב חשמלי בגודל X צריך לעלות בדיוק כמו רכב עם מנוע בעירה פנימי בגודל X ללא סובסידיות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אין מה לעשות, כדי להמשיך למכור מכוניות הם יהיו חייבים להוריד איכשהו את המחיר שיהיה דומה למצב הנוכחי כי במקביל הרגולציות על זיהום אוויר רק יחמירו. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.4.2021 בשעה 22:05, PriceDevil כתב:

 

פלאג-אין 4349

הברידיות 17539

אני מניח 60-70% מ-PHEV זה נירו,ממש תפור לצי רכב מבחינת שווי מס,רוב המוחלט בכלל לא טורחים להטעין אותו בחשמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 21 דקות, LotusElise כתב:

זה העתיד שלנו.

0-100 ב 19.1 שניות.

תוצרת סין כמובן.

 

 

 

 

 

 

לא יאומן. גם ג'יפון וגם חשמלי! רק חסר בדואי ששוכב על הגג של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...