Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראל מתחשמלת - 951 מכוניות חשמליות נמסרו ברבעון הראשון של 2021


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמ״לק.
דיברנו כבר על תשתיות החשמל לטובת ההטענה?
בישראל אנחנו כבר על הקצה מבחינת כושר יצור ועוד לא ממש פיתחו יכולות הולכה משמעותיות לנפחים שבהם נתח נכבד מהתעבורה יחושמל.

לעניות דעתי הצולעת גם החשמל וגם האוטונומיה אלו משחקים לעשירים ותו לא.
טכנולוגיה רחוקה מבשלות.




Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Boaz Av כתב:

אמ״לק.
דיברנו כבר על תשתיות החשמל לטובת ההטענה?
בישראל אנחנו כבר על הקצה מבחינת כושר יצור ועוד לא ממש פיתחו יכולות הולכה משמעותיות לנפחים שבהם נתח נכבד מהתעבורה יחושמל.

לעניות דעתי הצולעת גם החשמל וגם האוטונומיה אלו משחקים לעשירים ותו לא.
טכנולוגיה רחוקה מבשלות.




Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex

 דובר על זה פה בעבר, וראינו שיש הרבה headroom בייצור החשמל.

 

https://www.iec.co.il/_layouts/iec/applicationpages/lackmanagment.aspx

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Boaz Av כתב:

טכנולוגיה רחוקה מבשלות.

הטכנולוגיה מבחינת BEV בתור מוצר מוגמר,אמין ובטיחוטי בהחלט בשלה,מה שלא בשל זה כשר ועלויות ייצור מצד היצרנים,מצד משתמש קצה,מחסום של ״חרדת הטווח״ (range anxiety),ותשתיות (Infrastructure) עדיין לא מספקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 דובר על זה פה בעבר, וראינו שיש הרבה headroom בייצור החשמל.
 
https://www.iec.co.il/_layouts/iec/applicationpages/lackmanagment.aspx
 
 


נתוני השיא בשנה שעברה עמדו על כמעט 14,000 שזה פחות או יותר מאה אחוז כושר יצור.
אתה אופטימי מדי לגבי היכולת להעביר את התחבורה לחשמל.
אגב, העמדות המהירות מאוד תובעניות. תלת פאזי והרבה אמפרים וזה יפול על שעות השיא.

f99a443196cee6aa37bdaac26d4b554e.jpg


Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם כל פעם להיכנס לנושא של ייצור חשמל,שנת 2021 סופית שנת מפנה מבחינת מכוניות חשמליות,ורואים את המפץ של כמות הדגמים שנוחתים פה,זאת עובדה מוגמרת !
אז יהיו גידולים של עשרות/מאות אחוזים מרבעון לרבעון,אבל מבחינת מספרים אבסולוטיים מסה"כ רכבים שימכרו פה,עדיין רכבי BEV יהיו באחוזים בודדים,בקיצור לא מספרים שימוטט את רשת החשמל הארצית !!!

התהליך התחיל,פשוט יש פה אנשים יותר מדי אופטימיים שחושבים שתוך עשור ימכרו פה רק BEV,בזה בטוח לא יעמוד רשת החשמל,אבל זה גם לא יקרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.4.2021 בשעה 07:18, vadim6385 כתב:

אפשר לקנות ולהתקין עמדת טעינה באופן עצמאי?

 

לא נראה לי שיש טעם לשלם 5 אש"ח על משהו שבסך הכל דואג שהרכב לא ימשוך יותר זרם ממה שתשתית חשמל בבית מסוגלת לעמוד בו.

 

כן, אני מבין שחוקית חייב להיות חשמלאי מוסמך כדי לעשות כל דבר מעבר להחלפת נורה או בטריה, אבל ההתקנה לא אמורה להיות יותר מורכבת מהתקנת שקע בשביל מזגן.

 

מישהו יבדוק בכלל שחיברתי עמדת טעינה בעצמי?

 

אפשר באותה מידה שאפשר להתקין כל תשתית חשמל אחרת, אין פה איזה קסם מיוחד. כמובן שזה לא חוקי.

תביא בחשבון שזה בדרך כלל תלת פאזי, יושב תחת כיפת השמיים ומדובר בזרמים גבוהים אז דיק באלאק. אני אישית למרות שטכנית אולי אני יכול להתקין הייתי מביא בעל מקצוע.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Boaz Av כתב:

 


נתוני השיא בשנה שעברה עמדו על כמעט 14,000 שזה פחות או יותר מאה אחוז כושר יצור.
אתה אופטימי מדי לגבי היכולת להעביר את התחבורה לחשמל.
אגב, העמדות המהירות מאוד תובעניות. תלת פאזי והרבה אמפרים וזה יפול על שעות השיא.

f99a443196cee6aa37bdaac26d4b554e.jpg


Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex

 

 

תחנת כח גרעינית אחד הייתה פותרת את כל הבעיות האלה.

 

הבעיה שבעייתי למקום אותה על שבר סורי אפריקאי, ועוד בטווח רקטות של חמאס/חיזבאללה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמועות מספרות שבמאי-יוני הולכות להגיע אוניות עם 1500 רכבי טסלה.

נראה שמודל 3 הולכת להיות החשמלית הכי נמכרת השנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.5.2021 בשעה 05:21, ocsi4u כתב:

לפי דעתי עבודה עם 2 סוללות ביחד עם תוכנת ניהול סוללות איכותית,פתרון יותר מוצלח ויעיל.

 

שימוש בשתי סוללות מתח גבוה זה הגיוני כמו שימוש בשני מכלי דלק. איזה יתרון יש לתצורה הזו לעומת שימוש בסוללה אחת גדולה, כמו ברוב המוחלט של דגמי PHEV שקיימים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, eladts כתב:

 

שימוש בשתי סוללות מתח גבוה זה הגיוני כמו שימוש בשני מכלי דלק. איזה יתרון יש לתצורה הזו לעומת שימוש בסוללה אחת גדולה, כמו ברוב המוחלט של דגמי PHEV שקיימים?

אתה יוצא מנקודת הנחה שחוץ מנירו כווווולם מגיעים עם סוללה אחת כמו וולט !!!
לפי דעתי רובם בישראל (דגמי חו"ל פחות מעיניינים אותי) מגיעים עם שניים,אבל אעשה בדיקה בסופ"ש שיהיה לי זמן ואעדכן,אלו רכבים שאני לא רואה במוסכים כללים,אז חייב לוודא מפרט שלהם !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שמבנה הסוללה שבנירו הוא פשוט מגבלה של הפלטפורמה, רצון להשיג חלוקת משקל נכונה יותר, שמירה על נפח תא מטען וכו', אחרת לא רואה סיבה לחלק את הסוללה לשני חלקים. הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו, ואני לא חושב שזה המקרה בנירו, זה שאחת הסוללות מצוידת בתאים המאפשרים טעינה בזרם גבוה יותר לניצול טוב יותר של מערכת הרגנרציה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, ocsi4u כתב:

אתה יוצא מנקודת הנחה שחוץ מנירו כווווולם מגיעים עם סוללה אחת כמו וולט !!!
לפי דעתי רובם בישראל (דגמי חו"ל פחות מעיניינים אותי) מגיעים עם שניים,אבל אעשה בדיקה בסופ"ש שיהיה לי זמן ואעדכן,אלו רכבים שאני לא רואה במוסכים כללים,אז חייב לוודא מפרט שלהם !

 

לא הסברת מה בדיוק היתרון בשתי סוללות שמצדיק תוספת סיבוך שכזו. הוולט היא ה-PHEV הראשונה שיוצרה בעולם והיא עבדה מצויין עם סוללה אחת. אני גם לא בטוח מאיפה לקוחה הטענה שבנירו PHEV יש שתי סוללות מתח גבוה. לא מציינים את זה באף סקירה שראיתי.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, eladts כתב:

לא הסברת מה בדיוק היתרון בשתי סוללות שמצדיק תוספת סיבוך שכזו

יכול להידפק סוללה משנית,עדיין יכול להמשיך לנסוע עם מנוע היברידי או במצב ספורט משלב 2 מנועים עם 2 מקורות אנרגיה...למשל
 אחרי שאבדוק איך יישמו את ה-PHEV אצל יתר הדגמים של יצרנים אחרים,אוסיף תובנות !

 

 

לפני 5 דקות, eladts כתב:

אני גם לא בטוח מאיפה לקוחה הטענה שבנירו PHEV יש שתי סוללות מתח גבוה. לא מציינים את זה באף סקירה שראיתי.

ערוץ של אלקס מעולה,בזמנו שרכשתי את האוטו שלי,ראיתי את הסקירה לדגם שלי שם,הרי אף אחד בארץ לא הצליח להסביר כלום חחח,הלינק שלך זה FACELIFT,אבל עדיין בנוי אותו דבר.

אתה ניזון כנראה "רק" מסקירות יוטיוב או אתרים,אני פרסמתי לך רפרנס של יצרן,זה חומר הכי מוסמך,איך בנוי ואיך לתקן רכב שלהם,וגם רואה מול העיניים שלי יום יום,חלק תחתון בצבע לבן,זה מצב של סוללה הקטנה של המנוע היברידי.
2021-05-02_22-57-25.png.6ed1d71a9038bf8d810afcde4dc1e297.png
אז הרפרנס שלך זה וולט,אלינו לא הגיע,ושוב פעם,אוהב לבדוק את עצמי לפני שאני מתחיל לחוות דעה גורפת.

לפני 22 דקות, ch2856 כתב:

אני די בטוח שמבנה הסוללה שבנירו הוא פשוט מגבלה של הפלטפורמה, רצון להשיג חלוקת משקל נכונה יותר, שמירה על נפח תא מטען וכו', אחרת לא רואה סיבה לחלק את הסוללה לשני חלקים. הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו, ואני לא חושב שזה המקרה בנירו, זה שאחת הסוללות מצוידת בתאים המאפשרים טעינה בזרם גבוה יותר לניצול טוב יותר של מערכת הרגנרציה. 

זה כבר הסבר יותר הגיוני.מצד שני זאת פלטפורמה ייחודית שמראש נבנה במחשבה לאוטו EV !!!
יצא קודם בגרסה היברידי,ו-PHEV ושנה אחרי זה EV.
ואיך היה בקונספט מ-2013 ובפועל חחח

1565648834_NIROCONCEPT.thumb.png.eb85034b94b2ba1beff233690ad8d825.png

 

מקור:
https://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Niro#

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, ocsi4u כתב:

יכול להידפק סוללה משנית,עדיין יכול להמשיך לנסוע עם מנוע היברידי או במצב ספורט משלב 2 מנועים עם 2 מקורות אנרגיה...למשל
 אחרי שאבדוק איך יישמו את ה-PHEV אצל יתר הדגמים של יצרנים אחרים,אוסיף תובנות !

אתה ניזון כנראה "רק" מסקירות יוטיוב או אתרים,אני פרסמתי לך רפרנס של יצרן,זה חומר הכי מוסמך,איך בנוי ואיך לתקן רכב שלהם,וגם רואה מול העיניים שלי יום יום,חלק תחתון בצבע לבן,זה מצב של סוללה הקטנה של המנוע היברידי.
2021-05-02_22-57-25.png.6ed1d71a9038bf8d810afcde4dc1e297.png
אז הרפרנס שלך זה וולט,אלינו לא הגיע,ושוב פעם,אוהב לבדוק את עצמי לפני שאני מתחיל לחוות דעה גורפת.

 

הוולט היא הרפרנס של התעשיה פשוט כי זה ה-PHEV הראשון. אני לא חולק עליך שהנירו PHEV בנויה כמו שאתה אומר אבל זה נראה לי תכנון מאוד מוזר, כנראה כתוצאה מכל מיני אילוצים. האם יש מצב נהיגה שבו הפס הלבן יורד בעוד הפס הכחול נשאר מלא? קיה עצמם לא ממש מתפארים בזה ולא מצאתי חומר פומבי שלהם שמסביר את המבנה הזה. למיטב ידיעתי בכל ה-PHEV של חברות אחרות יש סוללת מתח גבוה אחת בלבד, חוץ אולי מיונדאי אבל גם זה בספק. התרשים המצורף זה מה שמצאתי בפורומים של יונדאי לגבי איוניק PHEV. גם אצלם יש DCT כמו בנירו אבל נראה מהתרשים שיש סוללת מתח גבוה אחת בלבד. גם השימוש ב-DCT הוא אילוץ, כיוון שלטויוטה, GM ופורד יש פטנטים על תיבה רציפה שמשלבת בתוכה את המנועים החשמליים שהיא התיבה האופטימלית למכוניות היברידיות מבחינת יעילות וגם הרבה יותר אמינה מ-DCT.

attachment.php?attachmentid=28272&stc=1&

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמועות מספרות שבמאי-יוני הולכות להגיע אוניות עם 1500 רכבי טסלה.
נראה שמודל 3 הולכת להיות החשמלית הכי נמכרת השנה.

אתמול הגיעו 1503 טסלות מסין.
השמועות (שעד כה התגלו כנכונות) טוענות לעוד 1200 רכבים במשלוח הבא לקראת סוף החודש מארה״ב. כך שאנחנו מדברים על כ-3000 מסירות בארבעה חודשים, של רכב לא זול במיוחד ושכמעט אף אחד מהרוכשים לא ישב בו שלא לדבר נהג ברכב. מספרים מטורפים...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...