Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,

לאחר קריאה באינטרנט, ראיתי שניקוי מנוע מומלץ לעשות עם מסיר שומנים מיוחד.

רכשתי אחד כזה של חברת sonax.

איך ממליצים לעשות את זה בצורה הכי נכונה ובטוחה שלא אפגע במשהו?

 

תודה רבה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תעטוף חלקי אלקטרוניקה רגישים שיש בתא המנוע עם שקיות ניילון, כמו יחידות בקרה למינהן ותיישם את חומר ואז תשטוף עם צינור בלי לחץ חזק. 

פורסם
לפני 19 שעות, danniel כתב:

תעטוף חלקי אלקטרוניקה רגישים שיש בתא המנוע עם שקיות ניילון, כמו יחידות בקרה למינהן ותיישם את חומר ואז תשטוף עם צינור בלי לחץ חזק. 

לא חושב שהייתי נכנס לזה- יותר נזק פוטנציאלי מתועלת.

אם ממש מתעקשים אפשר לקחת סמרטוט,להתיז עליו את מסיר השומנים ולנקות מעל המנוע.

כך הסיכוי,שיגרם נזק קטן בהרבה עד לא קיים.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 11 שעות, danniel כתב:

סמרטוט לא ינקה תא מנוע.

תלוי לאיזה איזור אתה מחפש  ניקיון ועד כמה עמוק אתה מעוניין להגיע.

ברכבים קודמים שלי כמו מיצובישי לנסר/אפלאוז/גטס וגם I30 בשביל לנקות אבק רק מלמעלה (מכסה מנוע פנימי וטיפה מעל המנוע) השתמשתי בסמרטוט פשוט ומסיר שומנים וזה הספיק.

כמובן שזה לא מנקה את שאר חלקי תא המנוע,חלקי גומי/צינורות וכו'...

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה לא מה שפות"ש מחפש. וזה לא ניקוי תא מנוע בצורה רצינית, אלא אם כן תא המנוע לא מלוכלך יותר מידי ואתה רק רוצה להסיר אבק ממשטחים ישירים. 

פורסם
בתאריך 28.3.2021 בשעה 22:54, אמיל221 כתב:

SONAX Engine cold cleaner

 

תכשיר טוב. תעשה הכנה כמו שצריך לפני הלחץ מים (כיסוי) ובסיום מרח תכשיר לחידוש פלסטיקים על בסיס מים בלבד.

מנוע נקי זה תענוג. (אני מתחזק/מנקה מנועים באופן סדיר)

×
×
  • תוכן חדש...