Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה החדשה vs סקודה קאמיק


dav9
שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ההורים שלי בגילאי 60+ מחפשים מיני ג׳יפון עבור נסיעה עירונית(80/20) לרוב עם 2 אנשים מדי פעם נסיעות צפונה עם 3-4 נוסעים.

אנחנו בהתלבטות האחרונה בין שני הרכבים האלה:

* קונה פרסטיג׳ 1.6

* קאמיק אמבישיון 1.5

(ה2008 נפסלה מבחינתם בגלל שאין כפתורי מזגן, שדה ראיה מוגבל לטענתם והרגשה של צפיפות בגלל הגג)

 

יתרונות לקונה:

1) מניעת התנגשות אקטיבית במעבר נתיב (לעומת התראה בלבד בקאמיק) -  לדעתי זה break-even בטיחותי אבל אולי אני מגזים? הייתי יחסית נעול בהמלצה שלי להם על הקאמיק מבחינתי אבל המערכת הזו ערערה אתי

2) keyless

 

 

יתרונות לקאמיק:

1) כסא נוסע מתכנן לגובה ( הכסא נוסע בקונה מאוד נמוך)

2) מרווח גדול יותר מאחור (משום מה הישיבה בקונה מאחור גבוה וזקופה ויש פחות אפשרות להכניס רגליים מתחת למושבים הקדמיים)

3) מערכת זחילה בפקקים

4) בלימה אוטונומית עד 200 קמש(בקונה עד 80)

 

יתרונות האחד הם חסרונות האחר מבחינתנו

 

על הקונה עשינו נסיעת מבחן והרגישה נוחה וחזקה, לקאמיק אנחנו מחכים לנסיעה למרות שיש סקירות רבות שמשבחות אותה.

שאלה נוספת בנוגע למערכת זחילה בפקקים כמה היא שימושית בניסעות עירוניות כשיש תנועה? או שרלוונטית רק לכבישים ישרים ארוכים ומסומנים היטב? (ואז אין להם בכלל שימוש בה מעבר ליומיים בחודש אולי)

אשמח להתיחסות מנסיונכם למרות שהקונה מאוד חדשה על הכביש אולי יש איזשהו אינפוט שפספסנו (המחיר שלהם די זהה +-2k)

עדיפות לאחד הגירים בניסעה עירונית?

 

תודה רבה,

דוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

התנסיתם בזחילת פקקים בקאמיק?

זה מספק אתכם?

מחסור בבלם יד חשמלי אומר שהרכב לא יכול לבלום את עצמו, במקרים שבהם בקרת השיוט תאיט עד כדי עצירה הנהג כן יצטרך ללחוץ על הבלם כל פעם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה לגבי LKA ( תיקון סטייה מנתיב ) בקאמיק, המערכת כן קיימת ברכב.

שים לב שבהגדרות רכב ניתן לבטל את התיקון האקטיבי ( אולי זה מה שהיה ברכב מבחן) ולהשאיר רק את ההתראה פעילה - LKW או בכלל כלום.

מעבר לכך לקאמיק יש פחות או יותר את חבילת הבטיחות המקיפה ביותר מרכבי הפנאי הקטנים כבר מרמת הגימור הבסיסית.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, bv12 כתב:

אתה טועה לגבי LKA ( תיקון סטייה מנתיב ) בקאמיק, המערכת כן קיימת ברכב.

שים לב שבהגדרות רכב ניתן לבטל את התיקון האקטיבי ( אולי זה מה שהיה ברכב מבחן) ולהשאיר רק את ההתראה פעילה - LKW או בכלל כלום.

מעבר לכך לקאמיק יש פחות או יותר את חבילת הבטיחות המקיפה ביותר מרכבי הפנאי הקטנים כבר מרמת הגימור הבסיסית.

 

הכוונה לא לתיקון סטיב מנתיב, אלא במקרה של זיהוי רכב בשטח מת הקונה תמנע מעבר של הרכב לנתיב שלו גם עם איתות בעוד הקאמיק רק יתריע.

 

בקשר לקפצ׳ור, לפני כמה שנים הם מאוד לא אהבו את הקליאו שחיפשו סופר מיני אז נשאר רושם שלישי, לא משהו רציונלי אבל זה מה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד וזה אפילו לא בגלל חוייה אישית לא טובה עם הרכב? מה יש להם להפסיד לקפוץ רגע לאולם תצוגה ולשבת בה? היא באמת מרשימה.
אגב אם הם היו הולכים לבדוק סקודה או יונדאי לפני 15 שנה רוב הסיכויים שגם לכיוון שלהם הם לא היו מסתכלים עכשיו... [emoji4]
בכל אופן לגבי הקונה מול הקאמיק, רק נסיעת מבחן תיתן להם תשובה איזו מהם מתאימה להם אישית.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל בגלל דבר כזה להפסיד רכב מוצלח כמו ה2008.

הקונה זריזה מאד אבל רועשת יותר ולא כלכך נוחה.

הקאמיק בסך הכל רכב טוב ,לדעתי הוא לא שלם כמו ה2008 והעובדה שיש לו גיר רובוטי זה בהחלט חסרון,גם במבחינת אופי הפעולה וגם מבחינת אמינות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל בגלל דבר כזה להפסיד רכב מוצלח כמו ה2008.

שדה ראיה מוגבל והרגשת צפיפות (וזה בהחלט יכול להיות משהו אישי) הם לגמרי סיבות לפסול רכב. כמו שפסלנו את ה-2008 (המצויינת אך לא כזו מושלמת כמו שאתה עושה ממנה) על סמך תנוחת ישיבה בעייתית וצפיפות לשלושה ילדים מאחור.
לפחות את ה-2008 הם בדקו. קצת יותר חבל שהם פוסלים רכב מוצלח כמו הקפצ׳ור רק כי הלכו פעם לפני שנים להסתכל על קליאו, ולא מצאה חן בעיניהם, אבל זכותם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה לא הרגשת בבית ב2008 לא אומר שום דבר על הרגשה של מישהו אחר,זה אינדיבידואלי .

 

ה2008 רכב בטופ של הסגמנט,רבים מבוחני הרכב אומרים ,לא רק אני.

 

לקפצור יש עוד הרבה מה להוכיח מבחינת אמינות,הדגם הקודם היה זוועה,במנוע תקלות סדרתיות,בגיר בעיות קשות,לעומת ה2008 הקודם שהיה רכב אמין מאד {וגם יש לנו אחת לראיה} גם למי שרחמנא ליצלן היה צריך לעשות שטיפת מנוע בגלל שהרצועה התפוררה לו.

זה מאד מפתיע שאתה מעלה את הקפצור בתור הרכב הכי כדאי בכל שרשור,עוד הייתי חושב שאתה פאן בוי של רנו ,וזאת זכותך ובכיף.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 עם כל הכבוד לבוחני רכב למיניהם, גם לך כמובן, הויכוח עם תחושה סובייקטיבית של מי שמרגיש צפוף ב 2008, פשוט מיותר. יכול להיות האוטו הכי הכי בעולם ( והוא לא ), אבל כשאתה מרגיש לא נוח באוטו, כל השאר מפסיק לענין ולגמרי בצדק. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק גדול מהיתרון של הקונה, על הקאמיק, בא לידי ביטוי ב-כ"ס.

150 כ"ס בסקודה, מול, לא פחות מ-200 כ"ס ביונדאי. וזה מורגש מאוד. בכל לחיצה על הגז.

מלבד זה, הסקודה נראית,[ לפחות מהנקודת מבט שלי], כמו רכב סטיישן, עם טיפה גובה, מול היונדאי שנראית הרבה יותר טוב. ["גיפון"]

 

מצד שני איכות הגימור, ההרכבה, וההנדסת אנוש של הסקודה, ברמה גבוהה יותר.

ולבסוף מגיע גם נושא האחריות. שנתיים בסקודה, ושלוש שנים ביונדאי. 

האחד מבית צימפיון, והשני כלמוביל.

 

לסיכומו של עניין, 2 הרכבים הללו טובים מאוד. עניין של העדפה אישית.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שאתה לא הרגשת בבית ב2008 לא אומר שום דבר על הרגשה של מישהו אחר,זה אינדיבידואלי .
 
ה2008 רכב בטופ של הסגמנט,רבים מבוחני הרכב אומרים ,לא רק אני.
 
לקפצור יש עוד הרבה מה להוכיח מבחינת אמינות,הדגם הקודם היה זוועה,במנוע תקלות סדרתיות,בגיר בעיות קשות,לעומת ה2008 הקודם שהיה רכב אמין מאד {וגם יש לנו אחת לראיה} גם למי שרחמנא ליצלן היה צריך לעשות שטיפת מנוע בגלל שהרצועה התפוררה לו.
זה מאד מפתיע שאתה מעלה את הקפצור בתור הרכב הכי כדאי בכל שרשור,עוד הייתי חושב שאתה פאן בוי של רנו ,וזאת זכותך ובכיף.

בניגוד אליך אני מתייחס לצרכים ולרצונות של מי שמגיע לכאן כשאני ממליץ על משהו, ואני גם רואה זאת מחובתי כמוביל דעה. אמרתי לך בעבר ואגיד את זה שוב, שבניגוד אליך אני נטול אינטרסים ולא פאנבוי כלכך עמוק של מותג כזה או אחר (וכל מי שמכיר אותי מהפורום שנים יעיד על כך), שאני לא רואה מימני או משמאלי.
הבן אדם אמר שההורים שלו מצאו את הרכב בעל שדה ראיה בעייתי וצפוף, ואתה אומר לו שחבל לפסול את הרכב על כך. לא מדובר על תלונה זניחה אלא על דבר מהותי, גם אם זה אינדיבידואלי. אבל אתה בכל זאת מנסה לדחוף להם את הרכב כאילו אין אופציות ראויות אחרות, כי פיז׳ו פיז׳ו פיז׳ו.

לגבי הטענה שלך שאני מעלה את הקפצ׳ור בתור הרכב הכי כדאי בכל שרשור אז קודם כל אני לא מעלה אותו כהכי כדאי אלא מעלה אותו כאופציה טובה נקודה, וזה בא כקונטרה לכך שאתה במודע לא טורח להזכיר אותו כלל. אין שום קשר בין המנועים או הגיר בדור הקודם והחדש. הגיר החדש רטוב וידוע כאמין משמעותית מדו מצמדי יבש, ומרצדס משתמשים במנוע הזה כבר שלוש שנים בהצלחה.
אגב, אני מניח שזה יפתיע אותך אבל בת דודה שלי נוסעת ב-2008 כבר חצי שנה שאותה רכשה לגמרי בהמלצתי, וחבר אחר נוסע ב-208 חדשה שהמלצתי לו על פני הקליאו החדשה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

 עם כל הכבוד לבוחני רכב למיניהם, גם לך כמובן, הויכוח עם תחושה סובייקטיבית של מי שמרגיש צפוף ב 2008, פשוט מיותר. יכול להיות האוטו הכי הכי בעולם ( והוא לא ), אבל כשאתה מרגיש לא נוח באוטו, כל השאר מפסיק לענין ולגמרי בצדק. 

זה בדיוק מה שרשמתי לו,שזה אינדיבידואלי.

לפני 13 דקות, robertf כתב:


בניגוד אליך אני מתייחס לצרכים ולרצונות של מי שמגיע לכאן כשאני ממליץ על משהו, ואני גם רואה זאת מחובתי כמוביל דעה. אמרתי לך בעבר ואגיד את זה שוב, שבניגוד אליך אני נטול אינטרסים ולא פאנבוי כלכך עמוק של מותג כזה או אחר (וכל מי שמכיר אותי מהפורום שנים יעיד על כך), שאני לא רואה מימני או משמאלי.
הבן אדם אמר שההורים שלו מצאו את הרכב בעל שדה ראיה בעייתי וצפוף, ואתה אומר לו שחבל לפסול את הרכב על כך. לא מדובר על תלונה זניחה אלא על דבר מהותי, גם אם זה אינדיבידואלי. אבל אתה בכל זאת מנסה לדחוף להם את הרכב כאילו אין אופציות ראויות אחרות, כי פיז׳ו פיז׳ו פיז׳ו.

לגבי הטענה שלך שאני מעלה את הקפצ׳ור בתור הרכב הכי כדאי בכל שרשור אז קודם כל אני לא מעלה אותו כהכי כדאי אלא מעלה אותו כאופציה טובה נקודה, וזה בא כקונטרה לכך שאתה במודע לא טורח להזכיר אותו כלל. אין שום קשר בין המנועים או הגיר בדור הקודם והחדש. הגיר החדש רטוב וידוע כאמין משמעותית מדו מצמדי יבש, ומרצדס משתמשים במנוע הזה כבר שלוש שנים בהצלחה.
אגב, אני מניח שזה יפתיע אותך אבל בת דודה שלי נוסעת ב-2008 כבר חצי שנה שאותה רכשה לגמרי בהמלצתי, וחבר אחר נוסע ב-208 חדשה שהמלצתי לו על פני הקליאו החדשה.

אני כל הזמן רואה שאתה ממליץ רק על הקפצור,מה אפשר להסיק מזה?.

זאת זכותך,אני לא אסתום פיות כמו אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.3.2021 בשעה 16:19, dav9 כתב:

 

1) מניעת התנגשות אקטיבית במעבר נתיב (לעומת התראה בלבד בקאמיק) -  לדעתי זה break-even בטיחותי אבל אולי אני מגזים? הייתי יחסית נעול בהמלצה שלי להם על הקאמיק מבחינתי אבל המערכת הזו ערערה אתי

 

מה הכוונה? תיקון סטיה מנתיב אקטיבי? זה משהו שיש בקאמיק

לא יצא לי לנסוע על שניהם אבל מקריאה ומהשוואת נתונים לדעתי הקאמיק יותר טובה, למשל פרט קטן בקאמיק יש פתחי מיזוג מאחור בקונה אין

כמובן שבסוף התחושה זה הכי חשוב ואם הם מרגישים בקונה יותר נוח להם אז אין כאן שאלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...