Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כביש 6 - כש 120 קמ״ש מרגיש לאט


TsachiE
שימו לב! השרשור הזה בן 1153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 36 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם תמשיך לחפש את המטבע מתחת לפנס, אני מבטיח לך שלא תמצא אותו.

 

ולכן החיפוש כאילו החוכמה נופלת ממדינות אחרות היא טיפשית, כולם שבויים באותה קונספציה, מחפשים את אותו מטבע, מתחת לאותו פנס.

 

אני גם לא חושב שזה הצדקה לחרוג ממגבלת המהירות, אלא הסרה מוחלטת של מגבלת המהירות המומצאת, התיאורטית, הכללית עד כדי כך שאינה נכונה אפילו ל-50% מהמקרים, ואכיפה דרקונית על חריגה ממגבלת המהירות האמיתית, זו של תנאי הדרך, תייצר מאיתנו נהגים טובים יותר, אזרחים טובים יותר, ואנשים טובים יותר.

 

אבל בוא, אתה לא במצב קונספטואלי שיכול להבין בכלל את זה, ולכן זה נראה לך כאילו נחת ממאדים.

 

ומוסיף בנוסף לזה, שברור שזה לא יקרה, הרי זה בדיוק מה שכתבתי פה: 

לפני 20 שעות, m3x7r3m3 כתב:

והנה הכל מתרכז בסופו של דבר לסיבה - כסף, אם יעלו את המהירות המותרת נניח ל-140, אזי מי שמקבל היום דוח על 161 קמ"ש (לאחר הפחתה, סימול עבירה 7077) שמנפיק למדינה 1500 שקל, לאחר העלאת המהירות יזכה לדו"ח עם סימול עבירה 6556 שנותן רק 250 שקל.

וככה, במכה, ירדו הכנסות המדינה ממהירות בכביש 6, ב-83% עבור הסעיף הזה.

 

מי שהיה מקבל דו"ח על 151 קמ"ש (סימול 6557) ושילם 750 שקל, עכשיו יקבל 250 שקל, הופ המדינה הפסידה 66% עבור הסעיף הזה.

 

עכשיו אם אנחנו יודעים שאכיפת מהירות לא ממוקדת לקנסות של 250 שקל, אלא ל-750, 1500 שקל וזימון לדין, אבל מצד שני זימון לדין זה 51 קמ"ש ומעלה לאחר הפחתה, אנחנו מדברים על 191 קמ"ש ומעלה, זה דיי נדיר.

ואחרי העלאה ל-140, בשביל להגיע לסעיף 6557 של 750 שקל, צריך לאחר הפחתה 166 קמ"ש, שזה ריאלית יותר לכיוון 170 קמ"ש, אנחנו מבינים שהמדינה מפסידה תרנוגלת מטילת ביצי זהב.

 

ולכן לא יעלו את המהירות מסיבה כלכלית גרידא.

 

לפי התוכנית שלי המדינה תוותר על הכנסות של 478K דו"חות מהירות בשנה, הם לא יתקיימו יותר, לא יהיו כאלה, הסימולי עבירה שמצוינים למעלה לא רלוונטיים יותר.

 

אבל בוא נשים את זה על השולחן ונאמר באופן ברור - זה לא יקרה בעיקר מסיבה כלכלית, וסיבה משנית היא שאנשים (כולל אנשי מקצוע) נמצאים בדיוק באותו מצב קונספטואלי שלך.

מכורים לשליטה בהמונים, להיות הבייביסיטר של האזרחים, אתם צריכים בתפיסה שלכם שיבוא קומיסר עובד מדינה שינגב לכם את התחת.

אחרי זה מופתעים למה אתם מקבלים אזרחים באיכות פח אשפה שיודעים שאסור לנסוע 130 בכביש 1 אבל לחתוך 4 נתיבים במאונך לכביש כדי להספיק ליציאה, לפספס אותה, ולעשות רוורס על השוליים והאי תנועה זה בסדר.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

וסיבה משנית היא שאנשים (כולל אנשי מקצוע) נמצאים בדיוק באותו מצב קונספטואלי שלך.

מכורים לשליטה בהמונים, להיות הבייביסיטר של האזרחים, אתם צריכים בתפיסה שלכם שיבוא קומיסר עובד מדינה שינגב לכם את התחת.

אחרי זה מופתעים למה אתם מקבלים אזרחים באיכות פח אשפה שיודעים שאסור לנסוע 130 בכביש 1 אבל לחתוך 4 נתיבים במאונך לכביש כדי להספיק ליציאה, לפספס אותה, ולעשות רוורס על השוליים והאי תנועה זה בסדר.

 

"שלכם"? "אתם"?!

 

די נו. אותי לימדו שבשיח מתורבת נכון להניח כוונות טובות. לא לייחס זה לזה מניעים נסתרים ובטח שלא להטיח עלבונות מיותרים.

 

לא זכור לי שהאשמתי אותך בכך שאתה רוצה לערוך מירוצי דראג בכביש 2....

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, CX25GTI כתב:

הבעיה העיקרית בכביש 6 היא הבעיה הקבועה של הישראלים והיא אי שמירת הימין.

כביש שמחייב אכיפה ונוכחות משטרה בתדירות גבוהה הרבה יותר ממה שקורה היום, לאוו דווקא בנושא אכיפת מהירות אלא יותר על שמירת ימין ובריונות כביש.

גם המשאיות והאוטובוסים הם בעיה.

לא מבין מה הם מחפשים בנתיב השמאלי הקיצוני בקטעים של 3 נתיבים.

לא מבין באופן כללי מה הם מחפשים בנתיב השמאלי גם בקטעים של שני הנתיבים כשהם עושים טובה שהם עוקפים על 90 קמ"ש ורוב האנשים נוסעים לא פחות מ-110-120 קמ"ש בקטעים האלו.

לא זוכר שבגרמניה ראיתי נהג משאית או אוטובוס יוצא לעקיפה בצורה כל כך חסרת התחשבות בקטעים של שני נתיבים. למעשה לא זוכר שזה קרה אף פעם. שכרתי רכב כמה פעמים ונהגתי באיזורים שונים.

בקטעים של 3 נתיבים ומעלה הם היו רק בשני הנתיבים הימניים ביותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עלבון, ואין מניעים נסתרים, לא לי ולא לך.

 

אנחנו פשוט במצב קונספוטאלי שונה. את התפיסה שאני מציג אתה עוד לא בשל (ואולי לעולם לא תהיה בשל) להבין.

ברור לי שאני במיעוט, אבל אני הייתי כבר במצב הקונספטואלי שלכם שצריך לעשות בייביסיטר לאזרחים, צריך לעשות להם Micromanagement. עבר לי.

 

כאב לך שכתבתי שבתפיסה הזו אתם צריכים קומיסר שינגב לכם את התחת? אנחנו עוד לא שם, אבל נגיע, לאט ובבטחון.

מתישהו יקום איזה מחקר שיראה שרוב האנשים לא מנגבים נכון, בנייר לא מתאים, ושזה מעלה את הסיכוי לטחורים.

 

אתה מוזמן להאשים אותי בכך שאני רוצה לעשות מירוצי דראג בכביש 2, יש עם זה כמה בעיות:

1. אני בכלל לא אוהב מירוצי דראג.

2. מירוצי דראג הם בהגדרתם נוגדים את הסעיפים שלתפיסתי צריך דווקא להחמיר את הענישה עליהם

ולכן אני לא נעלב.

 

אבל בוא, הפטרנליסטיות נוטפת ממך ומכל התפיסה שלך

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לא בשל?" נו, עשה לי טובה...

 

לפני 3 דקות, dorsht כתב:

בקטעים של 3 נתיבים ומעלה הם היו רק בשני הנתיבים הימניים ביותר.

 

זה החוק.

 

לרכב כבד אסור להשתמש בנתיב הקיצוני.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אתה לא בשל, מציעים לך לתת לבנאדם את הבחירה והאחריות על ההשלכות של הבחירה שלו, ואתה חוטף פיק ברכיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המדינה היתה רוצה באמת לאכוף את חוקי התנועה היא פשוט היתה מגבילה את המהירות המקסימלית של כל רכב שנכנס פה לארץ 

אז הדוחות הם כלי הכנסה משמעותי מאוד והם לא יוותרו עליו כל כך מהר

מה שאני יודע מעצמי זה כשאני נוסע על 90 יש המון הסחת דעת וכאני נוסע על 120 בכביש 6 אז אני הרבה יותר מרוכז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס, זו גישה של anti vaxer. מעניין אותך מ3, ולעזאזל עם כל אחד אחר על הכביש שלא מצוייד וממהר כמוך.

 

@חן ג.הויכוח הוא כמו עם anti vaxer, העובדות לא מעניינות אותו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן זה דיון שחורג מגבולות השרשור הזה (ומגבולות הפורום הזה). מגבלות מהירות "פתוחות" לא עובדות. זה רעיון אווילי. הקטעים הלא-מוגבלים בגרמניה קטלניים משמעותית יותר מהקטעים המוגבלים. זו עובדה. האוטובאהן עם מגבלת המהירות ה"פתוחה" אינו בכלל אידאל שאנחנו צריכים לשאוף אליו.

 

להציע להחיל את אותו דבר על כבישים בינעירוניים שאינם מהירים זו הזיה מארץ ההזיות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, ח חזקי כתב:

אם המדינה היתה רוצה באמת לאכוף את חוקי התנועה היא פשוט היתה מגבילה את המהירות המקסימלית של כל רכב שנכנס פה לארץ 

אז הדוחות הם כלי הכנסה משמעותי מאוד והם לא יוותרו עליו כל כך מהר

מה שאני יודע מעצמי זה כשאני נוסע על 90 יש המון הסחת דעת וכאני נוסע על 120 בכביש 6 אז אני הרבה יותר מרוכז

 

יענו עוד יותר פטרנליזם

 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

מקס, זו גישה של anti vaxer. מעניין אותך מ3, ולעזאזל עם כל אחד אחר על הכביש שלא מצוייד וממהר כמוך.

 

@חן ג.הויכוח הוא כמו עם anti vaxer, העובדות לא מעניינות אותו.

 

הפוך באופן מוחלט.

anti vaxxer רוצה רק זכויות, בלי חובות, בלי אחריות על הבחירות שלו.

אני אומר הפוך - הזכויות הן תולדה של החובות, הבחירות באות בחבילה עם האחריות על הבחירות שלך.

 

בינתיים העובדות הן בצד שלי, תציץ בלמ"ס.

 

לפני 6 דקות, חן ג. כתב:

בכל אופן זה דיון שחורג מגבולות השרשור הזה (ומגבולות הפורום הזה). מגבלות מהירות "פתוחות" לא עובדות. הקטעים הלא-מוגבלים בגרמניה קטלניים משמעותית יותר מהקטעים המוגבלים. זו עובדה.

 

להציע להחיל את אותו דבר על כבישים בינעירוניים שאינם מהירים זו הזיה מארץ ההזיות.

 

לא עובדות כי איפה ניסו אותן? איפה ניסו את ההצעה שלי? איפה המדינה ויתרה על הפטרנליזם שלה? איפה הקומיסרים הפסיקו לנגב לנו את התחת? איפה הפקידים אמרו לנו - "מה שהאזרחים יבחרו לעשות"? איפה?

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לא להסיר גם מגבלות מהירות בערים?

 

גם זה הרי פטרנליסטי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי התפקיד של המדינה הוא הסדרה ואסדרה. ההצעה שלך היא אנרכיה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, חן ג. כתב:

אז למה לא להסיר גם מגבלות מהירות בערים?

 

גם זה הרי פטרנליסטי.

 

כי בערים יש הולכי רגל, נניח ילדים, שלא למדו לתיאוריה ולא יכולים עדיין לקחת אחריות על ההחלטות שלהם (אפילו כאלה פליליות, קל וחומר תעבורתיות).

מחוץ לערים מתי פעם אחרונה ראית ילד בן 8 חוצה כביש בין עירוני לבד אחרי כדור? מחזה שבועי אצלי בשכונה.

 

יש היגיון בהסרת המגבלות כשכולם "מתחרים" שווים, רכבים עם רכבים, כל אחד ויכולותיו ותנאיו.

אי אפשר לעשות את זה בהשוואה בין רכב להולך רגל. בין ילד ואופנוען.

 

בוא נאמר שאם ההצעה שלי זה כבלים ב-HD, ההצעה שלך זה אנטי מחיקון, להכניס לפרופורציה.

ולשם ההשוואה, ההצעה של @ח חזקי לנעול בנמל רכבים ל-120 קמ"ש זה המחיקון עצמו.

 

לפני 7 דקות, sperial כתב:

כי התפקיד של המדינה הוא הסדרה ואסדרה. ההצעה שלך היא אנרכיה.

 

זה לא אסדרה, ובטח לא הסדרה, זה לזחול לנו לתוך הישבן ולהחליט לנו עם איזה יד לנגב. זה מה שזה.

 

אם מערכת הרפואה הייתה נותנת מענה ל-20% מהמקרים ול-80% לא, לא היה לך ספק שצריך לעשות בה שינוי. זה המצב של הגבלות המהירות היום.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינוי שצריך לעשות הוא שיפור החינוך והאכיפה, וזה נכון לא רק לכביש.

 

בלי קשר, ההצעה שלך היא "איש הישר בעיניו יעשה", ואז להתמודד עם התוצאות. הניסוי הזה נעשה במספיק מקומות, ופרט לכמה אלפי ק"מ בגרמניה ואולי עוד איזה משהו קטן הוא נכשל, ונקבעו הגבלות מהירות. גם בגרמניה הקטעים הלא מוגבלים סובלים מריבוי תאונות ונפגעים, למרות איכות הכבישים והנהגים ה(יחסית) ממושמעים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1153 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...