Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלינו זה ככה - עשו תמ"א 38, התקינו מעלית MRL, ומאז כבולים לחברת המעליות.

 

שיטת המדפסת - מוכרים בזול, קורעים בתחזוקה.

פורסם
בתאריך 27.12.2020 בשעה 16:17, hans כתב:

הפרש מטורף... ככה סתם 1600₪ אחרי שיחה אחת?!?

יכול להעיד מניסיון אישי שכל התמקחות מורידה את עלות בעשרות אחוזים, ראה דוגמאות (ממוסמכות אצלי !)

1. סוללות 8.4V אשר מיועדות לירידת חירום, קיבלתי הצעה משחק להחלפה בעלות של 840 שקל לזוג, רכשתי עצמאית בבורג המפרץ 2 יחידות ב 128 שקל...

2. ביטוח שנתי היה כאשר קיבלתי את הועד בסכום של 4800 שקל, מיקוח מהיר הוריד את הסכום ל 4000 עגול, יכולתי עם המשך לחץ להוריד ל 3800 שקל.

3. כרטיס + 2 חישנים לסגירת דלת המעלית , הצעה מקורית עמדה על 1500 שקל , לאחר מיקוח נסגר מחיר של 1000 ש"ח

4. גלגלות אשר עליהם מחליקה המעלית מטה\ מעלה (מעלית הידראולית) , הצעת מחיר עמדה על קרוב ל 4500 שקל, מיקוח אגרסיבי הוריד את העלות ל 3300 שקל

 

יותר גרוע משוק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בדיוק עכשיו אני מול שחק על הצעת ביטוח לא נורמלית שלהם לשנה, מעלית הידראולית תוצרת ספרד, שלוש קומות, הם רוצים 6,370 ש"ח

מעלית בת שלוש לדעתי..
אמרתי להם בעדינות שמבחינתי יכולים לחפש אותנו בסיבוב,
מחכה שיחזרו אלי עם הצעה מתוקנת.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מעלית הידראולית בת 3 : בקלות אפשר לנדוד בין חברות שירות,כמו ניוד מספר סלולרי. ₪5500 לשנה זה יהיה הוגן לכולם וגם משם יש עוד לאן לרדת...





פורסם (נערך)

לנו בבנין יש מעלית מהתוצרת של פותח השרשור. אני לא ועד בית אבל בתור דייר היה נסיון להורדת עלויות תחזוקה עקב כל מה שדובר פה בשרשור.

הנסיון שלנו היה רע מאוד, נעשה מעבר לחברה אחרת (מוכרת) הכל היה טוב זמן מה,אח"כ היתה תקלה משביתה ואז התחיל הפסטיבל. החברה החדשה קונה את כל הכרטיסים ממחסן חברת האם,לחברה החדשה יש אינטרס להוזיל ובמקרה של תקלה רצינית הם קונים כרטים או ספק אחד כל פעם מה שגורם לאבחון איטי ביותר.חברת האם (שאותה עזבנו) עשתה את המוות לחברה החדשה,לא פתחו להם את המחסן בשישי,לא נתנו הנחות,לא עזרו באבחון.כל זה אני יודע ממעבר בחדר מדרגות ושמיעה של הטכנאים מדברים בטלפון. השרות היה גרוע ולקח כמה ימים עד שתיקנו את המעלית (מעלית אחת לבניין !) השרות לקוחות לא ספר אותנו למרות שיש אנשים מבוגרים בבנין ללא מעלית תקינה,הטכנאים היו נעלמים צהריים עד למחרת.בסוף הבניין חזר לחברת המעליות המקורית על ארבע וללא כל יכולת מיקוח. 

לסיכום הכוונה היתה טובה בחוק שמאפשר ניוד,אבל במציאות הישראלית עם שירות גרוע,מחירים יקרים וחברות שעושות את המוות כדי למנוע תחרות זה בעייתי.

אולי בבנינים עם שתי מעליות יותר קל לקחת את הסיכון.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכי קל זה לראות אם בקומה הכי תחתונה יש בור למעלית או שהרצפה שטוחה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם אצלנו מעלית יחודית וכבולים לאלקטרה.

לפני כ3 שבועות היתה תקלה והטכנאים קבעו שחייבים להחליף את הכבלים של המעלית (בניין בן 8 שנים) בעלות של כ30K שקל.

קופת הוועד היתה ריקה ונאלצנו להסתדר עם מעלית אחת קטנה, כשבועיים, עד שהוועד אסף כסף מהדיירים.

השירות שלנו לא כולל חלפים, אבל גם אם היה כולל, הכבלים האלו לא מכוסים.

  • מעניין 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

הביטוח שכתבתי למעלה ₪5500 זה ביטוח מעלית הידראולית כולל חומרים ובלאי למעט נזק אנושי למעלית.
נזקי מים ואש בביטוח חדר מדרגות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...