Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה סדר הגודל. נצל מבצעים וקנה 150-200 חתיכות ואפילו יותר. המוצר לא כבד, לא תופס מקום ועקרונית לא מתכלה, אם כי לעתים טבליות ישנות באריזות אלומיניום יתפסו איזה נקודות צבע לא אלגנטיות (בלי פגיעה בתפקוד). דרך אגב, עשה כך גם עם כל חומרי הניקוי, טוב שיהיה בבית ואין הגבלה מעשית של אורך החיים.

 

הצד השני של העניין הוא המספרים האבסולוטיים. נניח שאתה מפעיל מדיח פעם ביום, ומשתמש בטבליה שעולה 55 אג'. ההוצאה השנתית היא 201 ש"ח. אם תקנה טבליות יקרות, נניח 75 אג' לטבליה, זה עוד 72 ש"ח לשנה. אז נכן שאלה סכומים מצטברים, אבל לא זה מה שיפיל לך את המאזן המשפחתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אני קניתי ב KSP.

400 זה שנה וקצת, לפי כל יום מדיח, לא כזה רחוק. אני מדבר אבל רק על finish ולא פחות מהסידרה של ה powerball.

פורסם
לפני 17 שעות, sperial כתב:

זה סדר הגודל. נצל מבצעים וקנה 150-200 חתיכות ואפילו יותר. המוצר לא כבד, לא תופס מקום ועקרונית לא מתכלה, אם כי לעתים טבליות ישנות באריזות אלומיניום יתפסו איזה נקודות צבע לא אלגנטיות (בלי פגיעה בתפקוד). דרך אגב, עשה כך גם עם כל חומרי הניקוי, טוב שיהיה בבית ואין הגבלה מעשית של אורך החיים.

 

הצד השני של העניין הוא המספרים האבסולוטיים. נניח שאתה מפעיל מדיח פעם ביום, ומשתמש בטבליה שעולה 55 אג'. ההוצאה השנתית היא 201 ש"ח. אם תקנה טבליות יקרות, נניח 75 אג' לטבליה, זה עוד 72 ש"ח לשנה. אז נכן שאלה סכומים מצטברים, אבל לא זה מה שיפיל לך את המאזן המשפחתי.

פעם קניתי בהום סנטר קופסא של טבליות פיניש מיבוא מקביל מפולין.

אי אפשר היה להשתמש בהן! הטבליות היו דבוקות מאוד חזק לעטיפה והיה קשה להוציא אותן מהאריזה, די מהר התיאשתי וזרקתי אותן....

הן כאילו נמסו בעטיפה שלהן.

כנראה זה התרחש בגלל אחסון ממושך או חשיפה לחום.

פורסם

אצלי הן מגיעות כנראה ממבצעי הסופרפארם ומאוחסנות במרתף. אני לא בודק את תאריכי התפוגה אלא שולף את הקופסה התורנית שנמצאת קדימה אחרי ה-shuffling שאשתי עושה כשהיא חוזרת מהסופר.

 

והזוי לגמרי, צריכה להיות לי באיזה מקום בתחתית הערימות קופסת אבקת כביסה בת 10 לפחות. אולי יום אחד היא תתגלה ויהיה אפשר לומר משהו על איך אבקת כביסה מזדקנת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

55 אג זה המחיר של "עוד מעט נגמרת הקופסה האחרונה". 50 אג זה המחיר של לקנות במבצעים.

כל המותגים, גם הטבליות הפשוטות של סנו שלא תמיד הן הכי משתלמות, מנקים היטב ובערך באותה מידה.

יש מותג אחד שמנקה קצת יותר טוב, אבל בגלל שהמחיר שלו עולה יותר משקל אני אשים שני מדיחים במקרה שהראשון לא יוצא מספיק טוב (די נדיר)

 

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

האם חובה נוזל הברקה?

איזה "ריח" שתולים אתם ממליצים לקנות?

כל כמה זמן אתם בודקים את המלח למדיח? 

כל כמה זמן אתם מפעילים מדיח על ריק ניקיון מדיח? האם זה חובה בכלל?

 

פורסם (נערך)

כן - חייבים נוזל הברקה. בלעדיו תשאר על הכלים שכבה דקה של מלח.

 

משתמש במדיח מזה כ-24 שנה, רק לפני חודש תליתי "עץ ריח" בפעם הראשונה. מוצר לא חיוני והאמת היא שאני לא שמתי לב להבדל בניקיון הכלים.

 

אישית אני מפעיל מדיח 5-6 פעמים בשבוע. נוהג למלא מלח ונוזל הברקה פעם בשבוע, אחרי שאני מרוקן אותו בששי או שבת.

 

הפעלה "על ריק" עם הבקבוקון הייעודי - 1-2 פעמים בשנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מפעיל פעם בשבועיים בערך בממוצע

עד עכשיו לא הפעלתי פעם אחת עם נוזל הברקה

אגב נוזל הברקה מומלץ?

https://ksp.co.il/?select=.8451..8455..8469..11530.

תמיד עם המפיץ ריח

https://ksp.co.il/?uin=106687

 

מה הניקוי מדיח עושה בעצם? 

האם יש עוד תחזוקה שצריך לעשות?

 

פורסם

נוזל הברקה - לא משנה. בדרך כלל יש לי של פיניש אבל לפעמים סומאט או אחר, מה שזול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתעלק.
מהי התחזוקה הנכונה למדיח מבחינת ניקיון, אם אני לא רוצה לקנות את הבקבוקון הייעודי?
האם למלא בתא האבקה מלח לימון ולהריץ על תוכנית בינונית (בערך 60 מעלות) זה בסדר?
שמעתי מתחום מכונות הכביסה ששם מלח לימון דווקא לא מומלץ כי בסופו של דבר (לאורך תקופה) הגומיות במכונה נכנעות לו.

 

או פשוט לשפוך כוס חומץ בתוך המכונה? לדעתי אז היא מהר תזרים אותו החוצה כי היא הרי עושה שטיפה ראשונה.

×
×
  • תוכן חדש...