Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באתר שלהם המעודכן לאתמול אפשר עד 3 חודשים בדואר מעל 3 חודשים במשרד הרישוי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 14 שעות, YaronNahum כתב:

לא ניתן להעביר בעלות על רכב אשר יש לו חובות על אגרת רישוי. יש לשלם את האגרה קודם. 

השאלה העיקרית פה היא: כמה זמן שהרכב ללא טסט עדיין ניתן להעביר בעלות? עד שלושה חודשים? פחות? יותר? כפי שציינתי מס' הודעות למעלה, בפברואר שכן שלי מכר את הרכב שלו ללא טסט חודשיים ולא הייתה בעיה. אולי שינו מאז את הנוהל, לא יודע.

 

לפני 12 שעות, המחליף כתב:

אם הרכב בהארכת קורונה נוכחית, במקרה שלי הטסט נגמר למוכר ב 28.10 ויש הארכה חוקית ל 28. 12 האם כשאקנה אצטרך לשלם אגרה טרם ההעברה, או שאפשר לרוכשו כמות שהוא? תודה.

אם יש לך הארכה חוקית, אז בגדול תחשיב את זה כאילו הטסט עד דצמבר.

פורסם
לפני 5 שעות, dotan123 כתב:

ם יש לך הארכה חוקית, אז בגדול תחשיב את זה כאילו הטסט עד דצמבר.

אדגיש שוב: הרכב איננו  שלי והיה לי צד לקנותו. האם אצטרך היום/מחר לשלם אגרה, בשביל שיעבור בעלות כשהטסט הסתיים ב 28.10 לפני הארכת קורונה.

משתדל לעזור

פורסם

1. תגדיר מה הכוונה "צד לקנותו". אתה בעלים שני?

 

2. העלית פה נושא מעניין (שנגרם עקב הקורונה) שרק משרד הרישוי יוכל לענות לך עליו.

 

ההגיון אומר שאם האריכו את אגרת הרישוי עד דצמבר אז לא אמורה להיות כל בעיה אבל הגיון ומשרד הרישוי לא תמיד הולכים יחד.

 

צור עימם קשר. גם טלפונית וגם מיילית ע"מ לקבל שתי חו"ד.

פורסם
לפני שעה, dotan123 כתב:

1. תגדיר מה הכוונה "צד לקנותו". אתה בעלים שני?

 

2. העלית פה נושא מעניין (שנגרם עקב הקורונה) שרק משרד הרישוי יוכל לענות לך עליו.

 

ההגיון אומר שאם האריכו את אגרת הרישוי עד דצמבר אז לא אמורה להיות כל בעיה אבל הגיון ומשרד הרישוי לא תמיד הולכים יחד.

 

צור עימם קשר. גם טלפונית וגם מיילית ע"מ לקבל שתי חו"ד.

אמרו לי במוקד שגם מי שקיבל הארכה לא יכול להעביר בעלות אחרי שהטסט המקורי פג.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 50 דקות, 2pac כתב:

אמרו לי במוקד שגם מי שקיבל הארכה לא יכול להעביר בעלות אחרי שהטסט המקורי פג.

אז קיבלת תשובה

פורסם

העניין הוא שבמוקד משרד התחבורה לרוב יושבים אנשים שלא בקיאים בכל החומר

 

הם יודעים לענות על השאלות הנפוצות. ברגע שמגיעים לנושאים קצת מיוחדים , הם יענו לך תשובה ,

אבל בחלק (גדול ? )  מהמקרים היא תהיה לא נכונה.

 

ואת זה אני אומר גם מנסיון שלי וגם של אחרים 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן,

 

סליחה שאני מקפיץ אבל ראיתי שהשרשור לא הסתיים בהסכמה כלשהי לצד הטענות שיש תקנות חדשות שכביכול המוקדנים מספרים שלא ניתן להעביר בעלות ללא טסט אפילו אם לא עברו שלושה חודשים.

 

אז אתמול(7.3.21) העברתי בעלות בדואר ללא שום בעיות על רכב ללא טסט כבר שלושה שבועות וללא אגרה משולמת.

 

היה לי חשוב לציין לטובת אנשים בעתיד שיעשו חיפוש בנושא ויתקלו בשרשור הזה. 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 8.3.2021 בשעה 09:56, Aizenberg כתב:

אהלן,

 

סליחה שאני מקפיץ אבל ראיתי שהשרשור לא הסתיים בהסכמה כלשהי לצד הטענות שיש תקנות חדשות שכביכול המוקדנים מספרים שלא ניתן להעביר בעלות ללא טסט אפילו אם לא עברו שלושה חודשים.

 

אז אתמול(7.3.21) העברתי בעלות בדואר ללא שום בעיות על רכב ללא טסט כבר שלושה שבועות וללא אגרה משולמת.

 

היה לי חשוב לציין לטובת אנשים בעתיד שיעשו חיפוש בנושא ויתקלו בשרשור הזה. 

גם אני העברתי בעלות ללא תשלום אגרה שבוע לאחר סיום הטסט.

משתדל לעזור

×
×
  • תוכן חדש...