Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי רכב ישן בלי טסט כבר שנה יושב אצל חבר בחצר ולא זז.

אני רוצה או למסור\למכור אותו לראשון שירצה אבל בגלל שאין לי זמן אז לתת לחבר להתעסק ולתת לו יפוי כח (או אפילו "למכור" לו את הרכב ושיטפל בנושא) 

 

1. אפשר לתת לו ייפוי כח?

2. אפשר למכור את הרכב?

3. מה לעשות עם האגרה של השנה האחרונה?

4. בהנחה שלא נמצא קונה וארצה להוריד את הרכב מהכביש עדיין צריך לשלם את האגרה?

פורסם

1. ניתן למכור/לרכוש רכב בהצגת ייפוי כוח (יש טופס באתר משרד הרישוי) ות"ז של הקונה/מוכר.

 

2.  ניתן להעביר בעלות לרכב בסניף הדואר ללא טסט רק במידה ולא עברו שלושה חודשים מפקיעת הטסט (מצ"ב צילום ממשרד הרישוי), לאחר מכן ניתן להעביר בעלות רק במשרד הרישוי תו"כ תשלום האגרה.

ציטוט: כיום רכב לאחר 3 חודשים שאינו עבר את הטסט לרכב ( מבחן כשירות שנתי ) נחסם הרכב מלבצע העברת בעלות, מהסיבה שהייתכן והרכב אינו בטיחותי או עם בעיה מסוימת, כלומר לא תוכלו למכור לאדם פרטי רכב ללא טסט באם עברו 3 חודשים מרגע סיום תוקף רישיון הרכב.

 

אם הרישיונות מוקפאים (מה שלא קורה אצלך), ניתן להעביר בעלות בלי בעיה למיטב זכרוני. זה כבר המומחים פה יודעים יותר טוב ממני.

 

3. ע"ע סעיף 2. אם הקונה רוצה להשתמש ברכב, אתה או הוא תצטרכו לשלם את האגרה.

 

4. לא, אבל מחובתך להוריד את הרכב דרך משרד הרישוי ולאחר מכן למכור אותו לפירוק, תקבל עליו בערך 500 ש"ח. אם היה לך טסט בתוקף ושלחת את הרכב לפירוק, אתה אמור להגיש בקשה להחזר החלק היחסי של הטסט, דהיינו אם נשאר לך טסט לחצי שנה אזי תקבל את מחיר האגרה כפול 0.5

 

 

מקווה שלא טעיתי במשהו, אשמח להערות

1.PNG

פורסם
לפני 5 שעות, 2pac כתב:

היום לא ניתן להעביר בעלות אם הטסט לא בתוקף אפילו דקה, גם לא במשרד הרישוי.

מהיכן הבאת זאת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 7 שעות, 2pac כתב:

היום לא ניתן להעביר בעלות אם הטסט לא בתוקף אפילו דקה, גם לא במשרד הרישוי.

מצ"ב בתגובה מעלייך צילום מסך מאתר משרד הרישוי. יכול להיות שבאמת זה לא מעודכן, איני יודע (למרות שבדר"כ האתר שלהם די מעודכן).

בתחילת הגל הראשון של הקורונה (פברואר-מרץ), שכן שלי מכר את הרכב שלו (קרוז 2011) לאחר שהייתה חודשיים בלי טסט ולא הייתה בעיה של העברת בעלות.

פורסם
לפני 2 דקות, 2pac כתב:

התקשרתי למוקד של משרד התחבורה.

יכול להיות שאתה צודק, אבל עדיף שלא תדע כמה פעמים היו סתירות ביו מה שאמרו לי במענה הטלפוני לבין מה שרשום באתר לבין מה שהפקידה אמרה לי במשרד הרישוי עצמו.

מה שנקרא: תיאום מושלם!!

פורסם

החוב של האגרה הוא שלי כאדם פרטי או שלי כבעל הרכב?

ז"א אם אני מוכר אותו בלי טסט ובלי ששילמתי על האגרה החוב עובר לקונה או נשאר שלי?

פורסם (נערך)

אם אין לך טסט מעל שנה או קרוב לשנה לא תוכל להעביר בעלות אלא אם כן מישהו מכם (הקונה או המוכר, מה שתסכמו בינכם) ישלמו את האגרה.

אם האוטו בלי טסט מתחת לשלושה חודשים ניתן לעביר בעלות וכמובן שחוב האגרה יחול על בעל הרכב החדש: הקונה.

 

במקרה שלך זה לא המצב בכל אופן.

עריכה אחרונה על ידי dotan123
פורסם
לפני 8 שעות, 2pac כתב:

התקשרתי למוקד של משרד התחבורה.

 

לפני 8 שעות, dotan123 כתב:

יכול להיות שאתה צודק, אבל עדיף שלא תדע כמה פעמים היו סתירות ביו מה שאמרו לי במענה הטלפוני לבין מה שרשום באתר לבין מה שהפקידה אמרה לי במשרד הרישוי עצמו.

מה שנקרא: תיאום מושלם!!

 

כפי שדותן ציין, המוקדנים/יות של 5678* אינן מכירים/ות את הנהלים ולעתים אף מוסרים/ות מידע שגוי ומוטעה.

את המסמך הזה העלתי פה בהזדמנות אחרת(נלקח מג'יפולוג), ואותו יש לבקש במשרד הרישוי.

 

 

0977a4bf5b2195e94c1644f4026bdcc1.jpg

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, עדי-אל כתב:

החוב של האגרה הוא שלי כאדם פרטי או שלי כבעל הרכב?

ז"א אם אני מוכר אותו בלי טסט ובלי ששילמתי על האגרה החוב עובר לקונה או נשאר שלי?

לא ניתן להעביר בעלות על רכב אשר יש לו חובות על אגרת רישוי. יש לשלם את האגרה קודם. 

לגבי טסט , ראה את הודעתו של Kompy

 

בכל מקרה , ממליץ לשלם את האגרה ולהקפיא את הרישיונות ,אם לא רוצים למכור. 

 אם לא משלמים , האגרה ממשיכה להצטבר. (עד גבול מסוים ) 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum
  • רעיון טוב! 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני שעה, kompy כתב:

 

 

כפי שדותן ציין, המוקדנים/יות של 5678* אינן מכירים/ות את הנהלים ולעתים אף מוסרים/ות מידע שגוי ומוטעה.

את המסמך הזה העלתי פה בהזדמנות אחרת(נלקח מג'יפולוג), ואותו יש לבקש במשרד הרישוי.

 

 

0977a4bf5b2195e94c1644f4026bdcc1.jpg

אז אני אומר לך ששינו את הנוהל, שמעתי את זה גם מסוחר. ולמוקד התקשרתי פעמיים.

פורסם
לפני שעה, YaronNahum כתב:

לא ניתן להעביר בעלות על רכב אשר יש לו חובות על אגרת רישוי. יש לשלם את האגרה קודם. 

לגבי טסט , ראה את הודעתו של Kompy

 

אם הרכב בהארכת קורונה נוכחית, במקרה שלי הטסט נגמר למוכר ב 28.10 ויש הארכה חוקית ל 28. 12 האם כשאקנה אצטרך לשלם אגרה טרם ההעברה, או שאפשר לרוכשו כמות שהוא? תודה.

משתדל לעזור

פורסם
לפני 3 שעות, YaronNahum כתב:

לא ניתן להעביר בעלות על רכב אשר יש לו חובות על אגרת רישוי. יש לשלם את האגרה קודם. 

לגבי טסט , ראה את הודעתו של Kompy

 

בכל מקרה , ממליץ לשלם את האגרה ולהקפיא את הרישיונות ,אם לא רוצים למכור. 

 אם לא משלמים , האגרה ממשיכה להצטבר. (עד גבול מסוים ) 

אם זכור לי אפשר לתת הצהרה שהרכב לא היה בשימוש ואז אין צורך לשלם

×
×
  • תוכן חדש...