Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

אני מחפש מחזיק לטלפון ושקע טעינה למצת.

באיזה חנויות ניתן לרכוש מוצרים טובים, מה מחיר סביר לכל אחד?

 

מה התקנות לגבי מחזיק טלפון? היכן אסור להתקין? האם מותר ליסוע עם מסך וויז פתוח- (ניווט הוגדר לפי יציאה לדרך)?

 

אלף תודות! 

 

עריכה אחרונה על ידי Bicycle
פורסם

לשים לב לא להתקין מול כרית האוויר. במקרה של פתיחה, העריסה/טלפון עלולים לעוף כמו כלי נשק קטלני.

לגבי מיקום מול פתחי האוורור, או חלקית, זה עשוי להיות טוב, לספק קירור, אבל בחורף לא מומלץ, מול החימום.

פורסם

זרועות לסמארטפונים את המבחר הכי גדול במקום אחד יש (לדעתי) ל-KSP ראה כאן

 

מטען לרכב הייתי לוקח 3.4A ומעלה מיצרן מוכר ראה כאן

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ממליץ לא להתקין אותו במרכז הרכב אלא משמאל, אם יהיה לך נח - זה עדיף שכן זה מסתיר פחות את הכביש.
אין מניעה לנסוע עם מסך וייז פתוח, שים לב שמכשירי טלפון מתחממים במצב הזה ואם המכשיר יהיה בשמש בנוסף, זה לא בריא לו.
לגבי טעינה - תלוי במכשיר שלך, אם יש לך מכשיר פשוט ללא טעינה מהירה יתכן וגם מטען של 2 אמפר יתאים, אם יש טעינה מהירה עדיף לחפש משהו חזק יותר כמו שZVIT המליץ.

בנסיעות לילה ממליץ להוריד את בהירות המסך למינ' כדי לא להסתנוור.

איפה לקנות? KSP\IVORY\BUG עדיפות על חנויות טלפונים קטנות לדעתי.
אבל הכי זול יהיה בחו"ל, כלומר באיביי\עליאקספרס. לצורך המחשה, זרוע טובה תעלה כ30-40 ש"ח באיביי, כבל איכותי יעלה 15 ש"ח ומטען שקע מצת לUSB כ50 ש"ח.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

איזה מכשיר טלפון יש לך? זה הכי חשוב בבחירת מטען.

 

לא דין סמסונגים כדין אייפונים כדין OnePlus וכו'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

זרועות לסמארטפונים את המבחר הכי גדול במקום אחד יש (לדעתי) ל-KSP ראה כאן

 

מטען לרכב הייתי לוקח 3.4A ומעלה מיצרן מוכר ראה כאן

תודה רבה!

לפני שעתיים, pasat04 כתב:

לשים לב לא להתקין מול כרית האוויר. במקרה של פתיחה, העריסה/טלפון עלולים לעוף כמו כלי נשק קטלני.

לגבי מיקום מול פתחי האוורור, או חלקית, זה עשוי להיות טוב, לספק קירור, אבל בחורף לא מומלץ, מול החימום.

אני אשים אותו צמוד לחלון השמאלי. תודה על האזהרה.

לפני כשעה, shellcase כתב:

ממליץ לא להתקין אותו במרכז הרכב אלא משמאל, אם יהיה לך נח - זה עדיף שכן זה מסתיר פחות את הכביש.
אין מניעה לנסוע עם מסך וייז פתוח, שים לב שמכשירי טלפון מתחממים במצב הזה ואם המכשיר יהיה בשמש בנוסף, זה לא בריא לו.
לגבי טעינה - תלוי במכשיר שלך, אם יש לך מכשיר פשוט ללא טעינה מהירה יתכן וגם מטען של 2 אמפר יתאים, אם יש טעינה מהירה עדיף לחפש משהו חזק יותר כמו שZVIT המליץ.

בנסיעות לילה ממליץ להוריד את בהירות המסך למינ' כדי לא להסתנוור.

איפה לקנות? KSP\IVORY\BUG עדיפות על חנויות טלפונים קטנות לדעתי.
אבל הכי זול יהיה בחו"ל, כלומר באיביי\עליאקספרס. לצורך המחשה, זרוע טובה תעלה כ30-40 ש"ח באיביי, כבל איכותי יעלה 15 ש"ח ומטען שקע מצת לUSB כ50 ש"ח.

סגור תודה רבה! ענית לי על הכל. אשים מצד שמאל, אקפיד על בהירות ואקנה מהקישור של זויט.

לפני 52 דקות, m3x7r3m3 כתב:

איזה מכשיר טלפון יש לך? זה הכי חשוב בבחירת מטען.

 

לא דין סמסונגים כדין אייפונים כדין OnePlus וכו'

אני משתמש במטען מהיר עבור One plus 6 בטעינה ביתית.

חיבור 3.4A יתאים? תודה

פורסם
פורסם
לפני 15 שעות, Bicycle כתב:

אני משתמש במטען מהיר עבור One plus 6 בטעינה ביתית.

חיבור 3.4A יתאים? תודה

 

המכשיר עצמו הוא OnePlus?

אם כן סתם מטען 3.4A לא ייתן לך טעינה מהירה

אתה צריך מטען Dash Charger של 20W

נניח משהו כזה, זה לא ממש זול אבל זה החסרון אצל חברות מיוחדות כמו OnePlus

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מטענים וכבלים אני ממליץ לרכוש מעליאקספרס, יש המון מוצרים איכותיים במחירים מצחיקים לעומת מה שמוכרים בארץ. חברות כמו Baseus, Ugreen, Orico, Blitzwolf מומלצות מאוד.

 

לגבי זרועות - לא הצלחתי למצוא משהו ממש טוב בכל השנים שהשתמשתי בסמארטפון באוטו. גם המוצרים היקרים יחסית של Iottie לא החזיקו אצלי מעמד יותר משנה. בשנים האחרונות השתמשתי במתקן פשוט שישב על פתח אוורור - לא הכי נוח (צריך שתי ידיים כדי להכניס ולהוציא את הטלפון וגם בעיה בחורף כשיש חימום), אבל עשה את העבודה בצורה סבירה פחות או יותר.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 25.10.2020 בשעה 20:13, Ragnar כתב:

תודה רבה!!

אבדוק לגבי המשלוח

לפני 9 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

המכשיר עצמו הוא OnePlus?

אם כן סתם מטען 3.4A לא ייתן לך טעינה מהירה

אתה צריך מטען Dash Charger של 20W

נניח משהו כזה, זה לא ממש זול אבל זה החסרון אצל חברות מיוחדות כמו OnePlus

כמה אחוזי סוללה יטענו בשעה באיטי? אם מעל 30% אני סבבה עם זה.

לפני 9 שעות, Olegis כתב:

מטענים וכבלים אני ממליץ לרכוש מעליאקספרס, יש המון מוצרים איכותיים במחירים מצחיקים לעומת מה שמוכרים בארץ. חברות כמו Baseus, Ugreen, Orico, Blitzwolf מומלצות מאוד.

 

לגבי זרועות - לא הצלחתי למצוא משהו ממש טוב בכל השנים שהשתמשתי בסמארטפון באוטו. גם המוצרים היקרים יחסית של Iottie לא החזיקו אצלי מעמד יותר משנה. בשנים האחרונות השתמשתי במתקן פשוט שישב על פתח אוורור - לא הכי נוח (צריך שתי ידיים כדי להכניס ולהוציא את הטלפון וגם בעיה בחורף כשיש חימום), אבל עשה את העבודה בצורה סבירה פחות או יותר.

 

אני אשאיר אותם כאופציה. תודה רבה!

מקישור שנתנו לי לק.ס.פ נראו כמה ב-25.

 

עריכה אחרונה על ידי Bicycle
פורסם
לפני 13 שעות, Bicycle כתב:

כמה אחוזי סוללה יטענו בשעה באיטי? אם מעל 30% אני סבבה עם זה.

 

זה תלוי בהרבה פרמטרים, ראשון זה המטען (כמה הוא מוציא), שני זה הכבל (כמה מאבד בדרך), שלישי זה הטלפון (או ליתר דיוק השימוש בטלפון, כמה הוא מוציא).

כלומר הטעינה תהיה כמה המטען מוציא, פחות כמה הכבל מאבד בדרך, זה מה שיגיע לטלפון, פחות מה שהטלפון מוציא על שימוש (GPS, BT, מסך וכאלה).

 

בנוסף לזה יש שיקול נוסף - חום, טעינה בזרם גבוה גורמת לחום גבוה, וזה יכול להתבטא בכך שהטלפון מפעיל הגנת טמפרטורה ואומר לך - "לא יכול להטעין בגלל שחם מדי".

טעינה מהירה מחליפה את הזרם הגבוה במתח גבוה כדי להימנע מהחום הזה.

 

לסיכום אני החלפתי כל הזמן מטענים שונים עד שקניתי טלפון שתומך טעינה מהירה, קניתי מטען מהיר ולא הסתכלתי אחורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...