Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני לא מכיר מצב כזה "מצב חניה". אתם מתכוונים לכך שהיא נשארת דלוקה ומקליטה כשהיא מזהה תנועה?

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצב חנייה, כוונתי צילום קבוע גם כשהרכב מכובה.

ברוב המצלמות יש גם מצב time laps/ montion detection.

שתי המצבין האלו לא מומלצים מפני שהם יעשו בעיות ברגע שהרכב יתחיל בנסיעה.

בעיקר קטעי נסיעה חסרים בצילום.

 

יש מעט מצלמות שיודעות לזהות מתי הרכב מתחיל בתנועה ועוברות למצב רגיל, אחת מהן היא vico opia 2, מסתנכרנת מצויין עם הvico power plus ויודעת לזהות מתי מנעים את הרכב.

 

בכללי במצב חנייה המצלמה או המכשיר המספק אליה מתח חייב להיות מחובר למתח קבוע גם כשהרכב מכובה.

פורסם

נסיעה של עשר דקות-רבע שעה ואז עצירה, המצלמות המשיכו לצלם כעשרים דקות לאחר כיבוי הרכב מה שאומר שהמצבר לא משהו, אני מניח שלא שווה לשים את הויקו פלוס על מצב ACTIVE עד להחלפת המצבר, כי בשביל מה לתת לו סתם להיות דלוק

פורסם

יכול להיות שזה קורה בגלל הפריקה שבוצעה למצבר בהתקנה הלקויה.

תבדוק את העניין אחרי נסיעה ארוכה יותר.

מקסימום תוריד את מתח הקטיעה ל12.2v.

 

אצלי המצבר בן כשלוש ומצליח להריץ שתי מצלמות כ6 שעות. לאחר נסיעה של כ45 דקות. מתח הקטיעה 12.4V

 

בכל מקרה תשאיר דולק, גם תוך 20 דקות בסופר אתה יכול לצפות להפתעה.

פורסם

חברים.. בעיה חדשה אצלי. הa119 נדלקת וכל הזמן מה שרואים על המסך זה viofo שום לחצן לא מגיב חוץ מהכיבוי והדלקה. ניסיתי לרסט אותה עם הכפתור בצד ולא הועיל.

פורסם (נערך)

בעיה ידועה, יש עידכון גירסה שפותר אותה.

תתקין את הגירסה הכי חדשה 2.06

תעדכן.

 

** אני לא מוצא בדיוק באיזה עידכון גירסה יש את הבעיה, לכן אמליץ פשוט לכולם לעדכן גירסה בכדי שמקרים כאלו לא יחזרו.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
מצב חנייה, כוונתי צילום קבוע גם כשהרכב מכובה.

ברוב המצלמות יש גם מצב time laps/ montion detection.

שתי המצבין האלו לא מומלצים מפני שהם יעשו בעיות ברגע שהרכב יתחיל בנסיעה.

בעיקר קטעי נסיעה חסרים בצילום.

 

יש מעט מצלמות שיודעות לזהות מתי הרכב מתחיל בתנועה ועוברות למצב רגיל, אחת מהן היא vico opia 2, מסתנכרנת מצויין עם הvico power plus ויודעת לזהות מתי מנעים את הרכב.

 

בכללי במצב חנייה המצלמה או המכשיר המספק אליה מתח חייב להיות מחובר למתח קבוע גם כשהרכב מכובה.

 

אם כך אז צריך כרטיס זכרון ממש גדול, הרכב חונה לפעמים למשך יותר מ12 שעות.. רק אם ה G סנסור קלט את המכה או השפשוף הסרטון ישמר..

 
 

 

 
 
פורסם

שלום לכולם,

 

 

אבא שלי נהג מונית ואני מחפש בשבילו מצלמה איכותית דו כיוונית.

ראיתי בKSP מצלמה מדגם

ProVision ISR Dual Full HD PR-2000CDV

(קישור: http://ksp.co.il/?uin=30111)

 

 

חיפשתי חוודי"ם על המצלמה אך לא מצאתי כ"כ, מתברר שזו חברה ישראלית ולא מצאתי עליה שום ביקורות.

 

 

בחנות אחרת הציעו לו מצלמה של samsonix מדגם 650D ב800 ש"ח (כולל התקנה וחיבור ישירות לפיוז, משהו כזה).

 

 

מה דעתכם? יש לכם ניסיון עם המצלמה/חברה הזו? יש לכם המלצה על משהו אחר?

אני מעדיף לקנות מהארץ ולא מאיביי כי כבר הזמנתי כמה פעמים מכשירים סלולריים מחו"ל ולצערי הייתי צריך לממש אחריות כמה פעמים וזה בעיה עם הזמנות מחו"ל. (אלא אם המחיר ממש חצי מבארץ ואז כדאי, אבל המצב כבר לא ככה).

 

 

אודה לעזרתכם בנושא.

פורסם

אלכס, הויקו פלוס במקום מתאים עכשיו?, 48 מעלות בסביבות שלוש בצהריים, בסדר או שמדידת הטמפרטורה לא משהו?, מבדיקה של מתח הויקו והמצבר לאחר 24 שעות ללא תזוזה של הרכב בסביבות 12V, לפעמים 11.9, לפעמים 12.1 ולפעמים 12.2 אז גם מתח קטיעה של 12.2 לא ממש יעזור. מכייון שהמצבר כבר לא משהו האם זה יהיה מעשה לא אחראי לכוון את מתח הקטיעה ל12V?

תודה20170607_144743.jpg20170607_144758.jpg

פורסם

אל תוריד ל12V!

כמו שכתבתי לך, תסע עם הרכב בכדי שהמצבר יטען.

אם השימוש שלך ברכב מועט, אז גם אם תוריד ל12v לא יעזור לך.

המיקום נראה בסדר.

 

לגבי הטמפ', זה נראה בסדר.

בטח הרכב התאוורר עד שבדקת אותה.

פורסם
הזמנתי את המצלמה ב 40 דולר איביי.

אעדכן אתכם האם מגיע איך ומה.

כנראה שבמקביל אזמין קיט של מודול gps

עדשה + כבל התקנה ב 38 דולר מאלי אקספרס

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

מעדכן אתכם:

המצלמה לא הגיע, כמה מפתיע...

קיבלתי החזר מלא של הכסף מאיביי.

מה ההמלצות נכון להיום למצלמה טובה בתקציב נמוך?

עדיין a119? תסלחו לי שאין לי אפשרות לקרוא את כל הדפים.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
מעדכן אתכם:

המצלמה לא הגיע, כמה מפתיע...

קיבלתי החזר מלא של הכסף מאיביי.

מה ההמלצות נכון להיום למצלמה טובה בתקציב נמוך?

עדיין a119? תסלחו לי שאין לי אפשרות לקרוא את כל הדפים.

מציע לך לשים לב לmini nanoQ0903 plus, זאת גרסה משודרגת של המיני שבחנתי בעבר. מדובר במצלמה מעולה,

ולאחר עידכון התוכנה האחרון גם ה gps מתאפס על עצמו מהר (שלא כמו בעבר). הגרסה שאני בחנתי כרגע לא נמכרת עם

משלוח לישראל. הגרסה החדשה במבצע עכשיו, עולה 60$ ולטעמי מהווה תמורה מעולה.

 

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_590319.html?lkid=10796054

הדגמת איכות הצילום (של הדגם הקודם, בדגם החדש אמורה להיות אפילו טובה יותר):

 

 

אם אתה מעוניין במצלמה יותר זולה, יש את הg1wcb שנמכרת כרגע ב 29$. אצלי היא עובדת כבר כמה שנים, 24/7 על השמשה ומתפקדת מעולה.

זאת המצלמה שמספקת את היחס עלות-תועלת הגבוה ביותר (ולמעשה המצלמה הזולה ביותר שאני באמת יכול להמליץ עליה).

 

עמוד המכירה: http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?wid=21&lkid=10108476

איכות הצילום:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...