Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן חברים.

אחרי הרבה קריאה בשירשור, נשארתי עם שאלות והתבלטויות.

התלבטות עיקרית בין ה G1W-CB ל A118

המחירים דיי דומים מה מהם עדיף?

שאלה על שתיהם, יש לאחד מהם אופציה של מצב חניה?

 

 

אופציה נוספת מה זה מצלמה B40D?

 

ומצלמה נוספת שהציעו לי אולי מישהו מכיר

פורסם (נערך)

מבין השתיים, הa118c עדיפה. b40d היא בעצם a118c עם עדשה נוספת לשמשה האחורית. העדשה האחורית בחיבור אנלוגי והאיכות לא מרשימה (480p), אבל זה בעיקר מוצר משלים ולא בפני עצמו. במידה ומישהו ייכנס בך מאחור יהיה תיעוד, ואם תרצה לזהות את לוחית הרישוי תוכל לעשות זאת באמצעות המצלמה הקדמית שבה כנראה הוא ייתפס גם והיא באיכות מצוינת. שים לב של-b40d יש גם רזולוציה של 1269p במצלמה הקדמית שזה יותר מה-a118c שהיא רק 1080p. בפועל יוצא שאם רכשת את ה-b40d הוספת כ-50 שקלים וקיבלת a118c משודרגת. גם המעבד שלה אגב, חדיש יותר משל הa118c.

אם חשובה לך בכל זאת מצלמה אחורית איכותית תוכל לרכוש בכ-20 דולר יותר את ה-smarnoo s1 שמגיעה עם אותה חומרה בתוספת מצלמה אחורית באיכות של 720p מסך קדמי גדול משמעותית 3 אינץ', ו-gps מובנה.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי eidl113
פורסם

בא נגיד שמצלמה אחורית פחות קריטי לי, אם זה במחיר דומה אז ודאי אעדיף עם, לא מזיק

המעניין שבגיר בסט המחיר של A118 ושל הB40D זהה ואפילו הA118 יקר יותר בשקל. (ובנסוף אזל המלאי שלו)

יש מקום אמין אחר לקנות את הA118? הבנתי שיש לה הרבה זיופים.

פורסם

^

VIOFO איננו יצרן בלעדי של הA118C, תפסיק עם המנטרה הזאת שכל מה שלא שלהם הוא זיוף.

זה שיש לך הרבה זמן פנוי להגיב מיידית ולהלל את VIOFO, לא הופך אותם ליצרן הכי טוב - ראה דוגמאות בעמודים הקודמים,

בהם ניתן למצוא עדויות של משתמשים שרכשו את הA119 של VIOFO ונתקלו בבעיות של תכנון לקוי/בקרת איכות ירודה. זה נפתר

בגרסה האחרונה? נקווה שכן, נחייה ונראה.

 

לידיעתך, dashcamtalk (האתר עצמו, לא בפורום), קוראים לa118c של VIOFO כ "VIOFO BRANDED" ומקשרים גם לA118C הרגילה בגירבסט.

איך לומר, נראה לי שהם מבינים "טיפונת" יותר ממך. בתור אתר שמכבד את עצמו, לא נראה לי שהם היו ממליצים על זיוף.

 

אגב, הB40D היא דגם שאפילו לא קיים אצל VIOFO, כך שזה בטח ובטח שלא זיוף.

 

בא נגיד שמצלמה אחורית פחות קריטי לי, אם זה במחיר דומה אז ודאי אעדיף עם, לא מזיק

המעניין שבגיר בסט המחיר של A118 ושל הB40D זהה ואפילו הA118 יקר יותר בשקל. (ובנסוף אזל המלאי שלו)

יש מקום אמין אחר לקנות את הA118? הבנתי שיש לה הרבה זיופים.

סיקור קצר של הB40D (יש קישור לרכישה מתחת לסרטון. יש שם גם קישור לa118c, לא של VIOFO,

שכן קיימת במלאי ונמכרת כעת עבור פחות מ 33$):

 

אצלי המצלמה הזאת (הB40D) מותקנת כבר כעשרה חודשים, ללא בעיות כלשהן.

פורסם

שלום אלכס התותח!

פעלתי לפי ההדרכה שלך. צפיתי בסרטון ההדרכה ועדיין המצלמה לא מגיבה. כשאני מחבר אותה לחשמל או למחשב. כשאני מחבר למחשב אפילו התראה על מסך המחשב אין לי.מסך המצלמה נדלק כותב לי viofo וזהו..

פורסם (נערך)

אהלן,

הבעיה היא שהגירסא שמותקנת אצליך על המצלמה היא פגומה.

 

תפעל בדיוק כמו שאני כותב לך.

תוציא את כרטיס הזיכרון ותכניס אותו לקורא כרטיסי זיכרון ותבצע פירמוט.

אם אין לך קורא כרטיסים אז תשתמש בפלאפון.

תעביר את קובץ ההתקנה FWBA119 לכרטיס הזיכרון, רק קובץ אחד.

אתה לא צריך את קובץ הloader מפני שיש לך גירסא גבוהה מ2.0.

 

לאחר מכן, הכנס את כרטיס הזיכרון למצלמה וחבר אותה למתח.

את המתח אתה יכול לתת עם מטען הפלאפון שלך.

ההתקנה תתחיל.

בסיום ההתקנה בצע פירמוט דרך הגדרות המצלמה ולאחר מכן בצע הגדרות ברירת מחדל.

 

אני מאמין שמדובר בדגם a119 ולא a119s,

קישור לגירסא הכי עדכנית:

http://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000019600-viofo-a119-car-dash-camera-firmware

 

תוריד את הקובץ שנמצא בקישור למעלה, קישור של dropbox.

 

**הקבצים בתחתית הקישור לא מעודכנים ומןבילים לגירסא פגומה.

 

***בצע פורמט FAT32****

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
^

VIOFO איננו יצרן בלעדי של הA118C, תפסיק עם המנטרה הזאת שכל מה שלא שלהם הוא זיוף.

זה שיש לך הרבה זמן פנוי להגיב מיידית ולהלל את VIOFO, לא הופך אותם ליצרן הכי טוב - ראה דוגמאות בעמודים הקודמים,

בהם ניתן למצוא עדויות של משתמשים שרכשו את הA119 של VIOFO ונתקלו בבעיות של תכנון לקוי/בקרת איכות ירודה. זה נפתר

בגרסה האחרונה? נקווה שכן, נחייה ונראה.

 

לידיעתך, dashcamtalk (האתר עצמו, לא בפורום), קוראים לa118c של VIOFO כ "VIOFO BRANDED" ומקשרים גם לA118C הרגילה בגירבסט.

איך לומר, נראה לי שהם מבינים "טיפונת" יותר ממך. בתור אתר שמכבד את עצמו, לא נראה לי שהם היו ממליצים על זיוף.

 

אגב, הB40D היא דגם שאפילו לא קיים אצל VIOFO, כך שזה בטח ובטח שלא זיוף.

 

 

סיקור קצר של הB40D (יש קישור לרכישה מתחת לסרטון. יש שם גם קישור לa118c, לא של VIOFO,

שכן קיימת במלאי ונמכרת כעת עבור פחות מ 33$):

 

אצלי המצלמה הזאת (הB40D) מותקנת כבר כעשרה חודשים, ללא בעיות כלשהן.

אז אני מבין ממך שהדירוג שלך זה

הb40d ראשונה

הa118 שניה

והg1 אחרונה?

 

 

אלכס אם מה שנמכר בגיר בסט זה זיוף, אז מה אתה ממליץ לי?

 

Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...