Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על המצלמה הזו:

 

[h=2]ProVision ISR 2 Channel Full HD PR-1500CDV[/h]

קיימת ב-KSP:

 

 

http://ksp.co.il/?uin=30111&select=.1106..1824.

 

 

 

 

 

היי חברים

 

בעקבות המלצה בפורום קניתי לפני כשנה בגיר ביסט את a118c.

המצלמה החזיקה מעמד בערך כשנה שנה וחצי, והיום שבקה חיים סופית.

 

הבעיה:

כהמצלמה ברכב (ספק מחובר לשקע המצת) כל שלוש שניות נכבית ונדלקת.

לציין שהרכב בסופש היה בשמש...

 

1.בהתחלה חשבתי שזה הכרטיס, פירמטתי אותו ובמחשב הוא מגיב מצוין.

2.לאחר מכן, הבנתי שזו בעיה חשמלית, בעת חיבור לספק חשמל במחשב דבר זהה מתרחש כך שנראה שהספק או חיבור הספק במצלמה הלך.

 

המצב כרגע הוא שאני אאלץ לרכוש מצלמה חדשה.

 

אני מעדיף שלא לחכות למשלוח מחול שיכול לקחת 4 שבועות(או יותר).

מחפש מצלמה סבירה בארץ עד 300 שח כולל עינית אחורית (כזו שאפשר לחבר בבאגז). עדיפות לכזו עם חיבור כמו של סטנד של הטלפון הנייד.

מעט גמיש בתקציב (אבל לא באופן קיצוני).

 

אשמח להצעות בהקדם (במטרה לרכוש בטווח הזמן הקצר באזור גוש דן).

ותודה מראש.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היי חברים

 

בעקבות המלצה בפורום קניתי לפני כשנה בגיר ביסט את a118c.

המצלמה החזיקה מעמד בערך כשנה שנה וחצי, והיום שבקה חיים סופית.

 

הבעיה:

כהמצלמה ברכב (ספק מחובר לשקע המצת) כל שלוש שניות נכבית ונדלקת.

לציין שהרכב בסופש היה בשמש...

 

1.בהתחלה חשבתי שזה הכרטיס, פירמטתי אותו ובמחשב הוא מגיב מצוין.

2.לאחר מכן, הבנתי שזו בעיה חשמלית, בעת חיבור לספק חשמל במחשב דבר זהה מתרחש כך שנראה שהספק או חיבור הספק במצלמה הלך.

 

המצב כרגע הוא שאני אאלץ לרכוש מצלמה חדשה.

 

אני מעדיף שלא לחכות למשלוח מחול שיכול לקחת 4 שבועות(או יותר).

מחפש מצלמה סבירה בארץ עד 300 שח כולל עינית אחורית (כזו שאפשר לחבר בבאגז). עדיפות לכזו עם חיבור כמו של סטנד של הטלפון הנייד.

מעט גמיש בתקציב (אבל לא באופן קיצוני).

 

אשמח להצעות בהקדם (במטרה לרכוש בטווח הזמן הקצר באזור גוש דן).

ותודה מראש.

 

 

ממליץ לנסות להחליף את הכבל החשמל שלו+תקע למצת.

 

מה קורה כשאתה מחבר את המצלמה ישירות למחשב?

 
 

 

 
 
פורסם

לא מומלץ בכלל, ברגע שהסוללה תתנפה, והיא תתנפח, היא תיתקע בתוך המצלמה ולא יהיה ניתן להחליפה.

המצלמה יכולה גם לעבוד ללא סוללה, אבל הקאטצ' זה כאשר תהיה תאונה, תהיה נפילת מתח ברכב וכתוצאה מזה הקובץ של התאונה לא ישמר מפני שאין במצלמה קבלים.

פורסם
לא מומלץ בכלל, ברגע שהסוללה תתנפה, והיא תתנפח, היא תיתקע בתוך המצלמה ולא יהיה ניתן להחליפה.

המצלמה יכולה גם לעבוד ללא סוללה, אבל הקאטצ' זה כאשר תהיה תאונה, תהיה נפילת מתח ברכב וכתוצאה מזה הקובץ של התאונה לא ישמר מפני שאין במצלמה קבלים.

 

 

חבל, היא ממש זולה ואיכותית.

 

המלצה אחרת אולי?

פורסם
אתה מבין למה אני מתכוון שהפנסים נכבים אוטומטית עם כיבוי הסוויץ', זה אומר שהם לא מקבלים מתח כשאין סוויץ', נכון?, כרגע אני שם אותם על מצב "אוטומט" כזה שהחיישן בוחר מתי להדליק אותם כשחשוך, אולי פשוט לסגור את המתג שלהם לגמרי בסיום נסיעה?. התקן USB שמחובר למערכת השמע יכול להוות סיבה לצריכת מתח?, דיבורית? איך אפשר לגלות אם יש צרכן שצורך מתח?

יכול להיות שפשוט המצבר כל כך גמור שהוא פשוט המשיך לאבד מתח?

ואתה מכיר את המצבר פריקה עמוקה?

 

אלכס, הערות?

פורסם

אין לי מה להעיר על זה, צריך לבדוק את העניין, זה יכול לנבוע מ1001 סיבות.

יכול להיות הפנסים אשמים יכול להיות אחת הדלתות לא הייתה סגורה עד הסוף יכול להיות הדיבורית או כל דבר אחר שהתקינו ברכב.

פורסם
את שתי המצלמות הללו סקרתי, תוכל לצפות בערוץ שלי:

https://www.youtube.com/user/isrdvr

 

שתיהן טובות, אך יש הבדלים משמעותיים ביניהן במחיר.

היתרון של הB40D זו המצלמה האחורית וסוללת הRTC שמסייעת בכך שהתאריך לא מתאפס, גם אם אתה לא משתמש

ברכב על בסיס יומיומי.

 

לפי מה שאתה אומר הB40D מתאימה למי שמחפש צילום אחורי+קדמי.

השאלה איך מתקינים אותה ? האם ניתן להתקין לבד ?

והאם צריך כרטיס זיכרון ?

כיום : Mazda 3 Spirit 2015

אמצע: S60 T4 2016

התחלה : לאנסר 2005

פורסם
לא מומלץ בכלל, ברגע שהסוללה תתנפה, והיא תתנפח, היא תיתקע בתוך המצלמה ולא יהיה ניתן להחליפה.

המצלמה יכולה גם לעבוד ללא סוללה, אבל הקאטצ' זה כאשר תהיה תאונה, תהיה נפילת מתח ברכב וכתוצאה מזה הקובץ של התאונה לא ישמר מפני שאין במצלמה קבלים.

 

דווקא ראיתי ביקורות על ה sj4000... מאוד דומה. בסקירה טענו כי כשהיא בשימוש ללא סוללה ברכב, היא נכבית בשניה שמוציאים את המתח, אך קובץ הסרט נשמר.

בקיצור, צריך לעשות ניסוי!

פורסם
לפי מה שאתה אומר הB40D מתאימה למי שמחפש צילום אחורי+קדמי.

השאלה איך מתקינים אותה ? האם ניתן להתקין לבד ?

והאם צריך כרטיס זיכרון ?

התקנה יכולה להיות או לשקע המצת או לתיבת הפיוזים. כרטיס זיכרון נדרש כמו בכל מצלמה. ניתן לבצע לבד, נדרש רקע טכני קל.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

בנוסף A119 V2 אני רוצה להתקין מצלמה שתצלם את המתרחש ברכב אך שלא ארגיש אותה

חשבתי להתקין מצלמה על החלון האחורי שתיהיה דו כיוונית. מה דעתכם?

 

בגלל שזו מצלמה אחורית והיא אמורה רק לתעד את המתרחש ברכב (וגם את מי שנוסע מאחורי) אז אין צורך באיכות סופר גבוהה,

אשמח להמלצות עד 200 ש"ח.

 
 

 

 
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...