Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל המלצה למצלמת דרך שמצלמת גם את פנים הרכב וכן שתהיה בעלת חיישן תנועה כך שאם ידפקו את הרכב בחניה היא תתחיל לצלם.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלכס, האם אתה יודע איך למדוד האם מצלמת A119 צורכת מתח?, בינתיים כדי להשאיר רק את המצלמה האחורית דולקת עד שאחליף מצבר אני מנתק את כבל המתח מהמצלמה הקידמית (אני יודע שאמרת שלא כדאי כל פעם) ומעניין אם כשאני מכבה את המצלמה מכפתור הכיבוי היא עדיין צורכת מתח, למדוד בין יציאת כבל המתח לבין מה, השילדה של הרכב?

ובהמשך לשאלה של ההודעה מעליי, עד כמה שאני זוכר נתת לי תשובה על זה, אבל כדי להיות בטוח. אם אין מתח (כלומר אם הויקו פלוס סגור או עובד, אבל מתח המצבר נמוך ממתח הקטיעה) אפילו אם חיישן התנועה פועל המצלמות לא יצלמו כאשר הרכב יקבל מכה, כלומר אין שום אפשרות לכוון שכאשר הרכב מקבל מכה בחנייה המצלמה תצלם כאשר אין מתח אלא אם כן יחברו מתח 24/7.

משהו אחר, התצוגה של הפורום השתנתה לגמרי, מישהו יודע אם יש אפשרות להחזיר אותה לתצוגה הקודמת?

תודה

פורסם

בעת כיבוי המצלמה דרך הכפתור לא אמורה להיות צריכת זרם משמעותית.

בגלל שמדובר בכיבוי שהוא לא מכאני, תמיד יהיה שם זרם כלשהו, אבל זניח.

יש מכשירי usb המודדים מתח וזרם בכבלי usb, לדעתי חבל על הזמן שלך להיכנס למדידות.

 

לגבי השאלה השנייה שלך, אם אין מתח, למה שהמצלמה תעבוד?

אין אז אין.

פורסם
טוב,

הזמנתי הg1wcb

אני מקווה שהיא תספק את הסחורה, אין לי כרגע שום דרישות, אלא מצלמה למקרה ש...

האם תוכלו להמליץ לי על מפצל לשקע מצת? בכדי שיהיה אפשר לחבר את המצת וגם מצלמה

היום הגיע המצלמה, תקוע על מצב הזה שבתמונה.

יש מצב שהמצלמה לא מקורית אלא חיקוי זול? 20170702_180640_HDR.jpg

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

תגידו זה הגיוני שאני הגרסא הישנה של הA119 והכל בסדר מבחינת הGPS והמתח של הצילום?

יש משהו שעליי לבדוק בצילומים כדי לא ליפול ברגע אמת?

פורסם
היום הגיע המצלמה, תקוע על מצב הזה שבתמונה.

יש מצב שהמצלמה לא מקורית אלא חיקוי זול? [ATTACH]490471[/ATTACH]

נורת הלד בצבע כחול ותמונת המסך מצביעות על משהו חשוד.

תעדכן גירסא למצלמה, אולי יעזור.

תגידו זה הגיוני שאני הגרסא הישנה של הA119 והכל בסדר מבחינת הGPS והמתח של הצילום?

יש משהו שעליי לבדוק בצילומים כדי לא ליפול ברגע אמת?

הגיוני, מה שאמליץ לך לעשות זה לתת את המתח למצלמה מהשקע הצידי שעל גבי המצלמה עצמה.

כך בטוח לא יהיו הפתעות.

פורסם
נורת הלד בצבע כחול ותמונת המסך מצביעות על משהו חשוד.

תעדכן גירסא למצלמה, אולי יעזור.

 

הגיוני, מה שאמליץ לך לעשות זה לתת את המתח למצלמה מהשקע הצידי שעל גבי המצלמה עצמה.

כך בטוח לא יהיו הפתעות.

מה חשוד למשל.

יש לי הרגשה שזה בכלל לא המצלמה המדוברת. זה נראה זול מדי. אצרף עוד תמונות 0e14a48da82adc0a34f21292fccf0c44.jpg052638b2438267d8e91a5babdb22768d.jpgdf23d6a7f5a009397f06c4b368ae27b9.jpg24537afd27a22840a73a17562e56a029.jpg

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
http://support.viofo.com/support/solutions/articles/19000019600-viofo-a119-car-dash-camera-firmware

 

תוריד את הקובץ שנמצא בקישור של דרופבוקס למעלה ולא את הקבצים הנפרדים בתחתית העמוד.

 

תפעל לפי ההוראות בעמוד.

יש גם בערוץ יוטיוב שלי מדריך עדכון תוכנה.

 

עדכנתי את גרסת המצלמה הסוררת לפי המדריך, בינתיים הודעת השגיאה לא מופיעה. נקווה לטוב.

 

תודה רבה על העזרה!

שלומי

פורסם
נורת הלד בצבע כחול ותמונת המסך מצביעות על משהו חשוד.

תעדכן גירסא למצלמה, אולי יעזור.

 

הגיוני, מה שאמליץ לך לעשות זה לתת את המתח למצלמה מהשקע הצידי שעל גבי המצלמה עצמה.

כך בטוח לא יהיו הפתעות.

 

בעיה הדבקתי אותה קרוב מאוד למובילייזר ככה שאין סיכוי להכניס שם כבל. אבל אם זה כבר שנה מצלם נהדר אני חושב שאשאיר את זה ככה ואקווה לטוב.

פורסם

^

חבל, יכולת לרכוש בגירבסט בערך עבור אותו מחיר, ואת גירבסט אני באופן אישי

בדקתי כבר כמה פעמים עם המצלמה הזאת (גם אצלי וגם אצל חברים).

 

אם המצלמה שקנית באיביי הגיעה תקולה, תשתמש באחד היתרונות המרכזיים של איביי - הגנת הלקוח שלהם (דרוש את כספך חזרה).

 

ממה שיצא לי לראות עד עכשיו, הזיופים של הg1wc למיניהם לא מגיעים עם קבל - אתה יכול לנסות לפתוח את המצלמה בעדינות

ולצלם את הבפנים שלה כדי שנוכל לתת תשובה יותר מקצועית. תוכל לחבר את התושבת למצלמה ולהשתמש בה (בעדינות!) בתור מנוף

לצורך פתיחת המצלמה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...