Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

זהו, כי באתר של VIOFO כתוב שיש גרסא חדשה מה-22.5 והגרסא החדשה היא 2.06

אני לא ממש מבין איך לעדכן, כי יש לי גרסא 2 אז צריך לדלג שם על שלבים, להעתיק רק קובץ אחד למצלמה ואז מה עושים?

עריכה אחרונה על ידי bogibb
פורסם

תעתיק את הקובץ לתקיה הראשית בכרטיס הזיכרון.

תחבר את המצלמה למתח, עדיפות למטען של הפלאפון.

המצלמה תתחיל להתעדכן ותמחק את הקובץ אוטומטית לאחר העדכון.

 

לאחר העדכון תשחזר להגדרות יצרן ותעשה פורמט לכרטיס הזיכרון.

 

**תקרא טוב את ההוראות לפני העדכון.

פורסם

אוקיי, מצטער על החפירה, פשוט מנסה להיות בטוח. הכוונה היא לחבר את המצלמה למחשב, להעביר את הקובץ אליה ואז לנתק אותה מהמחשב ולחבר אותה כעבור כמה שניות למתח דרך המטען של הפלאפון וכשהיא תסיים את העדכון היא תחזור למסך ההקלטה הרגיל?

פורסם

לא. מפרמטים את הכרטיס זיכרון ל FAT32, מעבירים את הקובץ אליו.

מכניסים את כרטיס הזיכרון אל המצלמה כשהיא כבויה ולאחר מכן מחברים את המצלמה למקור מתח תקין.

מחכים שהכל יסתיים חצי דקה ולאחר מכן, אתה עושה איפוס הגדרות ומפרמט את הכרטיס שנית דרך המצלמה.

פורסם

משום מה במחשב אי אפשר לפרמט את הכרטיס לFAT32 רק לNTFS ולexFAT אז פרמטתי את הכרטיס דרך המצלמה, חיברתי למחשב, העברתי אליו את הקובץ וחיברתי למצלמה בחזרה, חיברתי לה מתח, נורת הREC הבהבה והמצלמה נדלקה. ביצעתי שחזור הגדרות יצרן ופרמוט והגרסא עכשיו מראה 2.05 לעומת 2.01 שהיתה מקודם, העניין הוא שבאתר כתוב שהגרסא החדשה היא 2.06

פורסם (נערך)

יכול להיות הורדת קובץ אחר בטעות?

יכול להיות שיש בעיה עם הגירסא 2.06 והורידו אותה מהאתר ובמקומה שמו בחזרה את ה2.05 מבלי לעדכן באתר.

 

תנסה להוריד את הקובץ מדרופבוקס שבקישור.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

מכיוון שיש לי כבר גרסא 2 ומעלה הורדתי רק את הקובץ השני כמו שכתוב, יותר מאוחר אעדכן את המצלמה השניה ואבדוק אם גם היא תהיה כך

פורסם

אלכס, משום מה כרטיס הזיכרון כל הזמן נופל בבדיקת h2testw, אתמול נפל על ההתחלה ועכשיו רץ כמה דקות ושוב נופל, עצה?

פורסם (נערך)

כרטיס מהקישור שלך 64GB, משתמש בקורא כרטיסים שבדק כרטיסים בעלי נפח יותר נמוך והיה בסדר, איזו עוד אופציה יש חוץ מקורא כרטיסים?, להכניס לפלאפון? והאם הגיוני שחמישה סרטונים של בין חצי דקה לדקה ישקלו כמעט חצי גיג'ה בערך?

הודעה לדוגמא-

Error writing file 'H:\4.h2w', offset 0x2100000.

It is still possible to verify the test data written up to this point.

(‏‏למערכת אין אפשרות לאתר את הקובץ שצוין. Code 2)

עריכה אחרונה על ידי bogibb

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...