Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש לא ממליץ להשתמש במצלמה עם סוללה במצב חנייה.

בקיץ הטמפ' ברכב מטורפות, המצלמה הזו לא תחזיק מעמד.

 

בכדי לצלם במצב חנייה אני אמליץ לך לחפש מצלמה עם קבלים, capacitors.

 

כמו כן, יש מכשירים יעודיים השומרים על המצלמה ועל המצבר של הרכב כאשר מצלמים במצב חניה.

אני מאוד ממליץ על הvico power plus.

התפקיד שלו הוא לכבות את המצלמה ברגע שהטמפ' ברכב מגיעה לx מעלות או כשמתח המצבר מגיע לx וולט.

 

אתה מוזמן לערוץ יוטיוב שלי, יש שם סרטון הסבר והתקנה לגבי הvico power plus.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התשובה אלכס.

שמעתי על פתרון שכזה בעבר, אך נשמע לי כמו התעסקות רחבת היקף עם המצבר ולא מעוניין בכך.

האם שנתיים האחריות שיש למצלמה וטמפרטורת העבודה הגבוהה של 65 מעלות אין בהם בכדי ללמד על אמינות המוצר?

פורסם

לא, מצלמות עם קבלים מסוגלות לעבוד בטמפ' גבוהות יותר ממצלמות הכוללות סוללה, אך זה לא אומר שניתן להתעלל בהן ולחבר אותן 24/7 בקיץ כי גם הן או כרטיס הזיכרון שבהן, יתפגרו במהירות.

פורסם

אזהרה מחנות estore009 באיביי!

רכשתי מהם 3 מצלמות מדגם a118c של חברת blueskysea.

שלושת המצלמות נרכשו יחד, זו לאחר זו (3 תשלומים נפרדים).

 

להפתעתי קיבלתי 3 מצלמות כך ש:

1. אחת מהצלמות הגיע באריזה שונה ו"גנרית" מהשאר (חומה וללא שום מותג) , המצלמה עצמה נשאה לוגו blueskysea. המדבקות הגנה שעל המצלמה נראו כאילו הודבקו שלא במפעל (הכל עם בועות מבפנים ולא נקיות), והמסך היה שבור בצורה כזו שניתן לראות רק כאשר מדליקים אותה.

 

2. שתי המצלמות האחרות הגיעו באריזה של blueskysea אך נראה שיש הבדלים קטנים בין המצלמות. די ודאי שלא יצאו מאותו מפעל.

 

 

כאשר יצרתי עם המוכר קשר הוא כביכול היה נורא נחמד אבל ניסה לתחמן כמה פעמים:

הוא ביקש ממני לשלוח לו חזרה את אחת המצלמות עליה התלוננתי (בינתים...), לצרף קבלה ואז שהוא יחזיר לי גם על המצלמה וגם על כמה שיעלה לי לשלוח לו.

בפועל שלחתי לו את המצלמה, שלחתי לו עדכון עם צילום קבלה מהדואר - הוא החזיר לי את סכום המצלמה אך בינתיים בלי המשלוח.

הוא טוען שהוא העביר לפייפאל שלי כתשלום נפרד את "הוצאות המשלוח" שלי אך טענות אלו שקריות.

כרגע אני פותח בתהליכים מול פייפאל ואיביי.

 

חברים, אל תתרשמו מהציון הגבוה ומכמות המכירות שלו המוכר הנ"ל.

מדובר לא פחות מאשר בנוכל ששולח חלק מהמוצרים מקוריים וחלק מהמוצרים מזויפים ומשומשים!

פורסם

תודה על האזהרה אך כבר רכשתי ממנו לפני יומיים את ה 119 (ביקשתי שירשום שהמחיר פחות מ 75$ אך בפועל שילמתי 314.51 ש"ח אני צריך לשלם גם מכס בסוף?)

 

אז מה לעשות לבטל את ההזמנה? יש כאן עוד אנשים שהזמינו ממנו ומרוצים.

 

פורסם

לדעתי כבר עברו הימים של הa118c, אמליץ פשוט לא לרכוש אותן.

באיביי יש מוכרים בודדים שכן מוכרים את הדגם של viofo במחיר דיי מופקע, 60$+/-.

כל שאר המוכרים מוכרים כל מיני חיקויים שמיוצרים במפעלים שונים.

פורסם

מה ההמלצה החדשה? ה119? האם גם כאן יש דגם רגיל ודגם עם קבל?

האם ישנן עוד יצרניות מומלצות מלבד viofo? המחיר שלהן נראה די גבוה כרגע

פורסם (נערך)

כל דגמי הa119 הם עם קבל.

יש דגם עם חיישן צילום שונה.

 

יש לי את הddpai 2 mini, עד כה מרוצה מאוד.

פעם אחת בתחילת נסיעה המצלמה הודיעה לי שחם מידי ברכב(דוברת אנגלית), עשתה כמה רסטים עד שהתקרר ואז התחילה לצלם, התהליך לקח כדקה.

יש סקירה לגביה בערוץ היוטיוב שלי, מחירה כ75$ בגירבסט.

היא גם כן עם קבל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שלום לכולם, הזמנתי עוד A119 לרכב אחר.

הבעיה שברכב הזה השקע מצית תמיד יש לו מתח . והוא תמיד מקליט לי

 

יש איזה משהו שאפשר לעשות שיפסיק אותה? לקנות איזה משהו לפני החיבור?

חוץ מלחבר לתיבת פיוזים.

 

תודה

פורסם

בוקר טוב חברים!

יש לי את הa119 וכבר תקופה ארוכה שהיא כל הזמן מאתחלת את עצמה. ניסיתי לאתחל את המצלמה וגם את הכרטיס זיכרון. ולא הועיל. יש למישהו עוד רעיון?

פורסם
בוקר טוב חברים!

יש לי את הa119 וכבר תקופה ארוכה שהיא כל הזמן מאתחלת את עצמה. ניסיתי לאתחל את המצלמה וגם את הכרטיס זיכרון. ולא הועיל. יש למישהו עוד רעיון?

תחבר את כבל המתח לשקע הצידי של המצלמה.

השקע של הgps לא אמין.

תעדכן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...