Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך עזרה בנוגע למצלמה. התקנתי היום את הA118C שהזמנתי מGEARBEST (לא של VIOFO), והאיכות מזעזעת. צירפתי סרטון לדוגמה:

- קליפ של 3 דקות, איכות מאוד נמוכה. אני לא מצליח להבין מה גורם לזה:

1)או שהמצלמה לא בפוקוס

2)או שההשתקפות מפריעה

3)המצלמה פגומה

אבל לבחור בסרטון יש בדיוק אותה מצלמה כמו שלי והאיכות אצלו מצוינת (הזמנתי מאותו לינק)

אשמח לעזרה

הערה: בזמן ההקלטה רשום במסך של המצלמה 1080P FHD לכן לא נראה לי שזו בעיה בהגדרות

ובנוסף, מעבר לLOOP RECORDING ו-GSENSOR לא שיחקתי בהגדרות כלל.

אם מישהו יכול לעזור אשמח.

בנוסף, אם אני קונה A119 אני יכול לשים אותה בתושבת של הA118C עם אותו כבל מתח והכל?

פורסם
לא מבין איך מתעסקים בזה גבר. שאלתי שאלה אם תוכל לעזור אני אשמח. אם לא אז מיותר להגיב

 

אז תנסה פשוט לנסות ולחפש.

יש כפתור חיפוש בצד שמאל בפורום, יש שם תפריטים לחיפוש ממוקד או מתקדם פר שרשור, בכדי שימצא לך תוצאות רק בשרשור הזה למשל.

לא יודע לחפש? מיותר לשאול, אותו הדבר, לא?

 

אתה לא מבין את הקטע שיש כאן 700 עמודים + עם 40,000 תשובות ולכתוב לכל אחד כל פעם, ממש לא.

כל אחד כמוך היה מגיע ושואל אותו הדבר בדיוק, אבל בדיוק.

אתה ילד גדול, אתה תסתדר.

 

צר לי, אף אחד לא בייביסיטר של אף אחד.

 

נראה שאתה מוכן לחכות ימים לתשובה ולא לעזור לעצמך.

למה? כי אחריי שיענו לך את תשאל עוד 3 שאלות שנשאלו כבר 20000 פעמים, מיותר.

 

תהנה בחיפוש, גבר.

פורסם
אם מישהו יכול לעזור אשמח.

בנוסף, אם אני קונה A119 אני יכול לשים אותה בתושבת של הA118C עם אותו כבל מתח והכל?

אין ספק ההשתקפות ''תורמת'' רבות לאיכות הירודה.

אם תצלם בצל תגלה איכות טובה יותר.

השאלה עד כמה טובה יותר?

לפי איך שזה נראה, המצלמה לא מפוקסת או שיותר נכון לומר, מפוקסת לטווח שהוא לא אין סוף.

חוץ מאלו אני גם שם לב לגרעון בתמונה, יכול להיות הוא נובע מההשתקפות ויכול להיות זה איכות הצילום של המצלמה, אין לי באמת דרך לדעת.

תנסה לצלם כשהמצלמה מוחץ לרכב, פשוט תוציא אותה מהחלון כשהרכב חונה ותצלם את הסביבה, תעשה את זה בצל.

 

אם ההשתקפות מפריעה לך, וכמו שזה נראה, ההשתקפות חמורה מאוד, אמליץ לשקול לרכוש מצלמה אחרת, מצלמה שטיפה יותר רחוקה מהשמשה. (גם בA119 תסבול מאותה תופעה).

 

לגבי כבל המתח והתושבת, יכול להיות הכבל יתאים, אבל אל תבנה על זה.

בשימוש עם המטען ''הישן'' יכולות לצוץ בעיות.

אמליץ להשתמש במטען המקורי שמגיע עם המצלמה.

לגבי התושבת, לא ניתן להשתמש בתושבת של הa118c בדגם a119, המידות שונות.

פורסם

תודה רבה!

ואני רוצה סתם לבדוק את הA118C לא ברכב. אבל שאני מחבר אותה למחשב יש 2 אופציות, 1 להעברת קבצים והשנייה PC CAMERA שלא עושה כלום. איך אני יכול להדליק את המצלמה כדי לבדוק את האיכות בצל?

פורסם

ברכב, אם יש לך מטען usb, חבר אליו את הכבל המסופק בערכה.

 

בבית, חבר את הכבל המסופק בערכה למטען של הפלאפון.

בכל מקרה, התנאים בבית לא יתנו לך אינדיקציה טובה, עדיף תצא לבחוץ.

 

כמו כן, ניתן לחבר מטען נייד בכדי להפעיל אותה בחוץ.

פורסם

תודה. עשיתי ניסיון בבית, אפילו בלי אור שמש והשתקפות האיכות לא נראית טוב כמו של הבחור ההוא, קצת יותר טובה מאשר מה ששלחתי מוקדם יותר אבל עדיין מרגישה קצת לא מפוקסת :|

פורסם

ללא ספק המיני טובה יותר. בA119 קשה לקרוא את הלוחיות ובמיני אפשר. אני חושב על לקנות את ה-0903 שלא קניתי בגלל המחיר שלה, אבל עכשיו היא בפאקינג 40$. מטורף, והיא קצת רחוקה יותר מהשמשה.

פורסם
שים לב שקבוצה הם טענו שזה הדגם בלי GPS.

 

זה כי הם לא יודעים לקרוא אכן מדובר בגרסה עם הGPS

המחיר הכי זול שראיתי עד עכשיו

פורסם
תתחדש,

אם התקציב והרצון מאפשרים, לא יזיק לרכוש את הvico power plus.

מדובר במכשיר המאפשר צילום בזמן שהרכב מכובה.

את מדיריך ההתקנה ניתן למצוא בערוץ יוטיוב שלי

 

היי אלכס ראיתי את הסרטון שלך על A119 ורציתי לדעת למה אתה מחבר את המצלמה לפיוז ברכב ולא פשוט למצת ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...