Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא משתלם לרכוש אותה, המחיר שלה גבוהה מידי וקרוב למחיר של הa119.

הרכיבים שלה הרבה יותר מיושנים מהרכיבים שיש בa119.

 

במקרה זה, אמליץ לך לרכוש את הa119 באיביי, תשים לב שכתוב בתאור המוצר ששינו טת תושבת הgps לחדשה.

גם אם אתה רוכש את הדגם ללא gps, תשים לב שהוא מתאים לתושבת החדשה ולא לתושבת הישנה.

 

כמו כן, אתה יכול גם להתעניין במצלמה ddpai 2mini, מצלמה מעולה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא משתלם לרכוש אותה, המחיר שלה גבוהה מידי וקרוב למחיר של הa119.

הרכיבים שלה הרבה יותר מיושנים מהרכיבים שיש בa119.

 

במקרה זה, אמליץ לך לרכוש את הa119 באיביי, תשים לב שכתוב בתאור המוצר ששינו טת תושבת הgps לחדשה.

גם אם אתה רוכש את הדגם ללא gps, תשים לב שהוא מתאים לתושבת החדשה ולא לתושבת הישנה.

 

כמו כן, אתה יכול גם להתעניין במצלמה ddpai 2mini, מצלמה מעולה.

 

מכיר מוכר אמין מאיביי במחיר הגיוני ?

פורסם (נערך)

שלילי, בקישור שלך אתה משלם 87$ על דגם ללא gps.

 

בקישור שלי המחיר לדגם כולל gps והמוכר מאוד מומלץ.

 

 

 

 

בוקר טוב,

 

אפשר בבקשה קישור למוכר אמין של ה-

ddpai 2mini?



 

תודה

 

אני לא מכיר מוכרים אמינים למצלמה הזו.

בדרך כלל היא נמכרת בגירבסט ב75$, כרגע המבצע נגמר וכנראה יחזור עוד כמה ימים, ניתן לרכוש אותה גם באיביי בכ76$.

אם תרכוש באליאקספרס, תשים לב שאתה רוכש את הדגם הנכון, שמתי לב שהם מוכרים גם דגם ישן יותר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
שלילי, בקישור שלך אתה משלם 87$ על דגם ללא gps.

 

בקישור שלי המחיר לדגם כולל gps והמוכר מאוד מומלץ.

 

 

 

 

 

 

אני לא מכיר מוכרים אמינים למצלמה הזו.

בדרך כלל היא נמכרת בגירבסט ב75$, כרגע המבצע נגמר וכנראה יחזור עוד כמה ימים, ניתן לרכוש אותה גם באיביי בכ76$.

אם תרכוש באליאקספרס, תשים לב שאתה רוכש את הדגם הנכון, שמתי לב שהם מוכרים גם דגם ישן יותר.

 

יש איזה דרך להגיד למוכר שירשום שהמוצר עולה פחות מ75$ כדי לא לשלם מס ? :)

פורסם

טוב, אז אני מקווה שיש סופסוף סוף לסיפור על המצלמה שלי.

 

הצלחתי להחיות אותה עם העזרה של אלכס פה בשרשור (שוב פעם תודה!), הגדרתי אותה מחדש, והיא חזרה להקליט סרטונים.

 

בהתחלה חיברתי אותה בבית לשקע של המצלמה עצמה על מנת לבדוק אותה ולהגדיר את מה שצריך, הכל עבד.

 

ידעתי שעדיין יש בעיה עם החיבור של התושבת GPS למצלמה עצמה וזה עצבן אותי, בעיקר בגלל שידעתי מה הבעיה אבל לא הצלחתי לפתור אותה בהתחלה.

 

הבעיה נובעת מתכנון לקוי של המיקום של הכבל שמחבר בין הקונקטור של הפאנל האחורי של המצלמה (זה שמתחבר לתושבת GPS) לפאנל הראשי שלה.

 

אחת מהמנהרות של הבורג שנמצאת בסמוך לחיבור של הכבל (צבע צהוב) פשוט מפריעה לכבל להישאר ישר, הוא מתעקם ומתקמט, ואספקת החשמל נפגעת.

 

בגלל זה בחיבור ישיר למצלמה זה עבד טוב ובחיבור עם התושבת GPS זה לא עבד.

 

לאחר שביצעתי כמה מדידות, חתכתי מגרעת במנהרה של הבורג כך שהכבל יוכל להיות ישר, והבורג לא נוגע בכבל (בשביל זה עשיתי את המדידות).

 

חיברתי את המצלמה באוטו, בהתחלה בחיבור ישיר למצלמה על מנת לוודא שהכל עובד, ואכן היא עבדה מעולה.

 

אחר כך חיברתי אותה לתושבת GPS ואת הכבל העברתי מהמצלמה לתושבת - הכל עובד!

 

עכשיו אני רק מקווה שזה יחזיק...

 

מצ"ב תמונה של הבעיה המתוארת, רואים שהכבל הצהוב מתעקם ורואים את המנהרה של הבורג שגורמת לזה.

 

20170429_121744.jpg

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
טוב, אז עלינו על זה שהסוללה של המצלמה גמורה.

זאת אומרת אם לא תחליף אותה, אז המצלמה לא שווה כלום.

 

במקרה פגיעה/ תאונה, כמו שקרה לך כבר, אם המצלמה מאבדת מתח, אפילו לשניה אחת, הקובץ של התאונה לא ישמר או ישמר פגום.

תודה! היום החליפו לי סוללה והמצלמה באמת עובדת עכשיו כמו שצריך.

פורסם (נערך)

 

טוב אז אחרי המלצה של אלכס הזמנתי את הA119 מהמוכר הזה והוא גם עשה ג'סטה ורשם לי על החבילה שזה 12$ במקום 87$

עכשיו נשאר רק להמתין למצלמה !@!@#

דרך אגב למישהו יש המלצה או קישור לכרטיס זכרון 64 ג'יגה טוב ??

והאם יש עוד דברים שכדאי להזמין למצלמה A119 ?

עריכה אחרונה על ידי itaysorin
פורסם

עדכון:

 

המצלמה שוב מסרבת לעבוד כמו שצריך כשהיא מחוברת לתושבת GPS, חיברתי את הכבל ישירות למצלמה ועכשיו היא עובדת. בינתיים.

 

ממש מעצבן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...