Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לך על הדודות (DOD), חבל על כל ה"מציאות" ב eBay/גירהכיטוב וכיוצ"ב.

אפשר להשיג אותן עם אחריות בארץ בקספ/אייבורי ודומיהם.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק באיזה מחיר?

 

גם אל תשכח שמצלמות של DOD מאוד בולטות.

 

בלי קשר לזה, הייתי לי מצלמה סינית G1WH שעבדה מעל שנתיים בצורה מעולה והוציאה סרטונים מאוד יפים.

 

מחיפוש קצר באתר של KSP, לא מצאתי בכלל מצלמות רכב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
טוב, הA119 שלי מסרבת לעבוד כמו שצריך.

 

זה התחיל עם הריסטים כל כמה שניות שחשבתי שזה יסתדר אחרי החלפת הכבל, זה עבד לתקופה קצרה מאוד וחזר לקרות.

אחרי זה הבנתי שהבעיה היא לא הכבל אלא החיבור בין הפאנל האחורי של המצלמה לפאנל הקדמי (כבל צהוב קטן כזה), אז ויתרתי על התושבת GPS וחיברתי את הכבל ישירות למצלמה.

זה עבד לתקופה קצרה גם, ועכשיו המצלמה פשוט לא מצליחה לעבוד בכלל, נתקעת על המסך הראשוני שכתוב VIOFO באדום.

לחצן הריסט לא עוזר לא משנה כמה זמן לחצתי עליו, חיבור לכבלים שונים לא עזר, חיבור למחשב לא עזר, היא פשוט נתקעת על המסך הראשוני.

 

פניתי כבר לשירות לקוחות של גירבסט והייתי איתם בדיונים, בינתיים הם די חרא וכבר פתחתי קייס נגדם בפייפאל. גירבסט ממש עיצבנו אותי ואני בספק שאקנה מהם שוב.

 

בכל אופן, אשמח לעצות נוספות לגבי ניסיון לתיקון המצלמה.

 

חוץ מזה, אם יש מקום אחר לקנות ממנו A119 חדשה במחיר נורמלי אני אשמח, או אם בזמן הזה כבר יש מצלמה מומלצת אחרת גם אשמח לדעת.

תנסה להוציא את הכבל הצהוב לגמרי, יכול להיות הוא עושה עדיין קצר.

תעדכן גירסא למצלמה.

פורסם

ניסיתי להוציא את הכבל לגמרי, לא עבד.

 

עדכנתי גרסה ברגע שקיבלתי את המצלמה, ובגלל שהמצלמה כרגע לא נדקלת בכלל, אז אין ביכולתי לעדכן אם יצא משהו חדש.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם הייתי קונה מצלמה של DOD, בחיים לא הייתי קונה אותה במחיר הזה. הייתי מחפש דיל טוב באמאזון וממתין בסבלנות.

 

בלי קשר לזה, ממש אהבתי את הA119 מהבחינה שהיא צמודה לשמשה ולא בולטת מבחוץ למי שמסתכל על האוטו.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני לא יכול. גם בחיבור למחשב היא נתקעת על המסך הראשוני והמחשב לא מזהה אותה.

 

ניסיתי עם מספר כבלים, וגם בכבל שבו השתמשתי בפעם הראשונה שעדכנתי גרסה, עם קבלת המצלמה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

תוציא את כרטיס הזיכרון, תכניס אותו לקורא כרטיסים ותעביר אליו את קובץ ההתקנה, לנסות לא יזיק.

אם אין קורא כרטיסים, אז לפלאפון.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
טוב, הA119 שלי מסרבת לעבוד כמו שצריך.

 

זה התחיל עם הריסטים כל כמה שניות שחשבתי שזה יסתדר אחרי החלפת הכבל, זה עבד לתקופה קצרה מאוד וחזר לקרות.

אחרי זה הבנתי שהבעיה היא לא הכבל אלא החיבור בין הפאנל האחורי של המצלמה לפאנל הקדמי (כבל צהוב קטן כזה), אז ויתרתי על התושבת GPS וחיברתי את הכבל ישירות למצלמה.

זה עבד לתקופה קצרה גם, ועכשיו המצלמה פשוט לא מצליחה לעבוד בכלל, נתקעת על המסך הראשוני שכתוב VIOFO באדום.

לחצן הריסט לא עוזר לא משנה כמה זמן לחצתי עליו, חיבור לכבלים שונים לא עזר, חיבור למחשב לא עזר, היא פשוט נתקעת על המסך הראשוני.

 

פניתי כבר לשירות לקוחות של גירבסט והייתי איתם בדיונים, בינתיים הם די חרא וכבר פתחתי קייס נגדם בפייפאל. גירבסט ממש עיצבנו אותי ואני בספק שאקנה מהם שוב.

 

בכל אופן, אשמח לעצות נוספות לגבי ניסיון לתיקון המצלמה.

 

חוץ מזה, אם יש מקום אחר לקנות ממנו A119 חדשה במחיר נורמלי אני אשמח, או אם בזמן הזה כבר יש מצלמה מומלצת אחרת גם אשמח לדעת.

 

עברתי גם כן מספר בעיות עם המצלמה הזו. עדכנתי מספר גרסאות (יש חדשה מפברואר) והיו לי בעיות של ריסטים, כתיבה בתאריכים לא נכונים למרות שזה מכוון נכון.

חסרים קבצים, לא ברור מה קורה עם המצלמה בקיצור.

 

האופציות? להחזיר ל GEARBEST ולחכות שבועות בכל התהליך (עד שאני אשלח, עד שהם יבדקו ועד שהם יחזירו חזרה).

שים לב שאם אתה מחזיר או שולח להם, תמלא טופס מתאים בדואר, אחרת תשלם מיסים כתלות המחיר שלה.

 

ראיתי את המצלמה באמאזון, היא עולה 79$ ואפשר לרכוש ולהביא דרך חברה צד שלישי עם העלויות שלהם + מע"מ בסה"כ נזק של כ 110$ לכל היותר.

אבל? אחריות מעולה לעבוד מול אמאזון בסופו של יום.

 

לאבא שלי יש A119, רכשנו 2 שהגיעו ביחד, אצלו אין שום בעיה באותה הקונפיגורציה כמו שאצלי (אותו אורך כבל של טעינה מקורית וכו').

 

זה מביא אותי להבין כי ככל הנראה, המצלמה שלי תקולה בצורה מסויימת או הפכה להיות תקולה בגלל מספר דברים.

לא נראה שיש ברירה מאשר להחליף אותה.

 

ה DODLS460 שיש לי, בת שנתיים וחצי ומלבד החלפת הסוללה הפנימית שעשיתי השבוע, עובדת כמו שצריך.

לא סתם היצרן הזה הוא בין הטובים שיש, אין מה לעשות.

המחיר, בהתאם.

פורסם

אולי כל עדכוני הגרסאות למינהם דפקו את העסק? כלכך נורא להישאר עם הגרסה המקורית שאיתה הגיעה המצלמה?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...