Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן בנוגע לddpai2 mini.

 

ובכן, החששות שלי התגשמו, כאשר חם מידי ברכב, המצלמה לא מסוגלת לעבוד.

אומנם המצב לא גרוע במיוחד, בסופו של דבר היא נדלקת לבד ומתחילה לצלם, אבל חשוב לי לעדכן אותכם.

 

בקצרה, אתמול בשעות הצהריים החמים, מניע את הרכב, המצלמה נדלקת ואחרי כמה רגעים נכבת וכך זה חזר על עצמו מס' פעמים עד שהטמפ' ברכב ירדה.

הריסטים היו מלווים בהתראה באנגלית, נאמר ,temperature is to high או משהו בסגנון.

התהליך של ההתקררות לקח כדקה, לאחר מכן המצלמה המשיכה לעבוד כסדרה, נדלקה לבד והתחילה לצלם.

 

היום גם הנעתי את הרכב בערך באותן שעות והמצלמה עבדה כסדרה.

הרכב היה חם כגהנום.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אשמח לדעת היכן ממוקמת קופסאת הנתיכים בסוזוקי קרוסאובר 2016 בכדי לחבר לשם את המצלמה.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם
תיבת הפיוזים בקרוסאובר נמצאצ מעל רגלי הנהג.

צריך להוריד את הפלסטיק שם.

מה כוונתך שצריך להוריד את הפלסטיקה? משהו מסובך או רק איזה מכסה עם קליפסים וברגים?

פורסם

חבל על הכסף שלך.

כל פעם שתרצה לחנות, תפתח את מסך הנעילה- תשים תביעת אצבע, תכנס לאפליקציה, תתחבר לויפי של המצלמה.

 

אין מצב לא יקרה, אולי גג ב10 פעמים הראשונות אתה תתמיד.

פורסם
חבל על הכסף שלך.

כל פעם שתרצה לחנות, תפתח את מסך הנעילה- תשים תביעת אצבע, תכנס לאפליקציה, תתחבר לויפי של המצלמה.

 

אין מצב לא יקרה, אולי גג ב10 פעמים הראשונות אתה תתמיד.

 

מסכים איתך, אבל יכול לתת מענה למקרים קשים או לנהג חששן יותר

 

השאלה אם זה אמין מבחינת קליטה, עובד כל הזמן או יש מסתנכרן עם שילוב ההילוך לרוורס

והאם מישהו מכיר פתרונות דומים / טובים יותר

 

 

ושאלה אחרת:

יש לי את ה118 שמחוברת למפצל פיוזים וכו'

הזמנתי את ה119 מהלינק איביי שהמלצת, אני רוצה לשים אותה בשמשה האחורית, האם אני יכול לחבר אותה על אותה מערכת שחיברתי למפצל פיוזים או שצריך מקור מתח נפרד?

כך או כך צריך להזמין כבל ארוך שיגיע עד השמשה האחורית, יש משהו ספציפי מומלץ?

 

תודה

פורסם

למי שמעוניין בmini 0903 nano q היא נמכרת ב40$ בGEARBEST. הם לא שולחים לישראל, אבל יש שירות בשם USHOPS שנותן לכם כתובת אמריקאית ומשמש מתווך. המשלוח עולה בערך 20$ (השתמשתי במחשבון, יכול להיות שהמחיר האמיתי יהיה מעט שונה) כך שסה"כ יוצא 60$ וניתן לחסוך 20$ על המצלמה.

לא רע

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_366780.html?wid=44

http://www.ushops.co.il/

פורסם
יש למישהו במקרה מפצל פיוזים ספייר? לא הגיע בדואר ונראה שגם לא יגיע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אזור ירושלים/מודיעין/חולון

 

תודה :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
מסכים איתך, אבל יכול לתת מענה למקרים קשים או לנהג חששן יותר

 

השאלה אם זה אמין מבחינת קליטה, עובד כל הזמן או יש מסתנכרן עם שילוב ההילוך לרוורס

והאם מישהו מכיר פתרונות דומים / טובים יותר

 

 

ושאלה אחרת:

יש לי את ה118 שמחוברת למפצל פיוזים וכו'

הזמנתי את ה119 מהלינק איביי שהמלצת, אני רוצה לשים אותה בשמשה האחורית, האם אני יכול לחבר אותה על אותה מערכת שחיברתי למפצל פיוזים או שצריך מקור מתח נפרד?

כך או כך צריך להזמין כבל ארוך שיגיע עד השמשה האחורית, יש משהו ספציפי מומלץ?

 

תודה

אתה יכול להשתמש באותו מפצל פיוזים לשתי המצלמות.

 

לגבי הכבל, אני לא יכול לומר לך אם מומלץ, מפני שאני לא רכשתי כזה.

מה שכן, לפי תאור המוצר הוא מתאים למצלמות רכב.

מדובר בכבל ללא העברת נתונים.

http://m.ebay.com/itm/291418558711?NAV=HOME

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...