Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
איזה כרטיס זיכרון עדיף SANDISK HIGH ENDURANCE או Samsung Class 10?

 

הראשון, כיוון שהוא מיועד לריבוי הקלטות ומחיקות. CLASS 10 זה קלאס כללי אשר לא מצביע על שום דבר.

הכרטיסים של HIGH ENDURANCE מיועדים לשכתובים רבים.

 

*** הכרטיס גם תומך ב ECC שזה תיקון שגיאות, פיצ'ר חשוב יחסית. הכרטיסים הרגילים לא מציעים אופציה כזאת.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הראשון, כיוון שהוא מיועד לריבוי הקלטות ומחיקות. CLASS 10 זה קלאס כללי אשר לא מצביע על שום דבר.

הכרטיסים של HIGH ENDURANCE מיועדים לשכתובים רבים.

 

*** הכרטיס גם תומך ב ECC שזה תיקון שגיאות, פיצ'ר חשוב יחסית. הכרטיסים הרגילים לא מציעים אופציה כזאת.

 

תודה, המוכר sinceritytrading אמין מבחינת מקוריות של הכרטיסי זיכרון?

פורסם

לא קונה ב EBAY כרטיסי זיכרון, אין לי מושג.

רכוש מאמאזון, יש להם גם משלוח לישראל, תחפש שם.

פורסם
הויקו מתחבר למפצלי פיוזים ולבורג השילדה.

 

כמו כן בויקו יש יציאה של שקע 12v אחד.

את השקע הזה צריך לפצל ל2 שקעים.

ועל כל שקע לחבר סויץ במקום נגיש.

 

השקע המקורי שמגיע עם הויקו פאור פלוס לא מתאים למטען שמגיע עם הa119 מבחינת אורך, הוא ארוך מידי ובקושי נוצר מגע בפלוס.

לכן צריך שתי שקעים חדשים או לחתוך טיפה את הפלאסטיק של השקע הקיים.

 

לא משהו מסובך, המתקין יסתדר עם זה, רק תדאג לומר לו שאין חיבור טוב בשקע המקורי של הויקו פאור פלוס.

אולי הוא יעדיף לחבר שתי שקעים זהים חדשים.

 

אוקיי, אז רק כדי לבדוק אם הבנתי, לויקו יש שלוש יציאות, הACC מתחברת למפצל פיוזים ראשון ומשם לפיוז שאין בו מתח כשהרכב מכובה (למשל של המצת)

יציאת ה-battery 12 מתחברת למפצל פיוזים שני ומשם לפיוז שיש בו כל הזמן מתח של 12V

ויציאה שלישית הולכת לבורג שלדה.

לויקו יש גם שקע 12V שאותו צריך לפצל לשתיים ואליהם מתחברים הכבלים של המצלמות. עד כאן בסדר?

עכשיו אנחנו מדברים על מתגים למצלמות, קודם כל האם לדעתך יהיה אפשר לשים מעין מתג אחד עם שלושה מצבים או שנצטרך שלושה מתגים שונים? ואיפה בדיוק הסוויצי'ים יהיו?, בין היציאה של הויקו לשקעי ה12V? איך בדיוק זה ילך?

אני יודע שאני לא צריך לשבור את הראש והוא ידע לעשות את זה, אבל אני פשוט מנסה להבין את כל התהליך

שוב אלכס, המון תודה

פורסם

הבנת נכון, תלוי איזה מתג יש לו במלאי.

תחשוב על מקום נוח למתגים, עדיפות למתגים עם נורת ביקורת.

יש רכבים שיש בפאנל שלהם מקום ריק להוסיפת מתגים.

 

מיקום המתגים הוא בין הויקו לבין שקע המצת.

לכל שקע מצת מתג.

 

**חשוב מאוד, שלא יתקין את הויקו במקום סמוי ומוסתר מאוד, הויקו צריך למדוד טמפ' ברכב.

פורסם

אשים את הויקו איפה שאתה שמת למטה או בצד של הנהג או בצד השני.

אני מנסה לבדוק את כרטיסי הזיכרון שקניתי, איתחול מהיר בסדר, איתחול ארוך אי אפשר להשלים ואם אני עושה איתחול מהיר ועובר ל h2testw הבדיקה קורסת ישר בהתחלה:

Error writing file 'H:\1.h2w', offset 0x4000000.

It is still possible to verify the test data written up to this point.

באיתחול בחרתי: מערכת קבצים exFAT (ברירת מחדל), אולי צריך לבחור משהו אחר?

פורסם

מצאתי בשרשורים שצריך לפרמט את הכרטיסים לfat32 או דרך המצלמה

לגבי בדיקת תקינות המצלמה, אני מניח שצריך לחבר אותה למטען של הפלאפון?, להתחיל הקלטה ולהוציא את הכבל אחרי שתי דקות בערך? אחר כך לחבר אותו חזרה וזה ממשיך להקליט או שצריך ללחוץ שוב על הקלטה? כמה פעמים לחזור על התהליך?

תודה

פורסם

מי שמחפש את הדגם המשודרג של A119 עבור תושבת ה GPS והתיקונים שנעשו במצלמה (כי יש בה בעיות, עבור אלו שחושבים שלא), יש באמאזון לדוגמא את המצלמה המעודכנת למאי 2017:

 

l3FE7ME.jpg

 

https://www.amazon.com/VIOFO-A119S-DashCam-Updated-Novatek/dp/B01MFAK888/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1496235410&sr=8-13&keywords=a119

פורסם
מצאתי בשרשורים שצריך לפרמט את הכרטיסים לfat32 או דרך המצלמה

לגבי בדיקת תקינות המצלמה, אני מניח שצריך לחבר אותה למטען של הפלאפון?, להתחיל הקלטה ולהוציא את הכבל אחרי שתי דקות בערך? אחר כך לחבר אותו חזרה וזה ממשיך להקליט או שצריך ללחוץ שוב על הקלטה? כמה פעמים לחזור על התהליך?

תודה

המצלמה תתחיל להקליט ללא מגע אדם, אם היא לא עושה כך, סימן שיש בעיה.

הקובץ כמובן נקטע ונוצרים שני קבצים.

8 שניות בין כל קובץ נאבדות וזה נורמאלי.

אם הקבצים פגומים ולא ניתן לקרוא אותם, סימן שיש בעיה בשרשרת אספקת המתח למצלמה.

 

תחזור על הפעולה כמה פעמים בודדות.

עדיפות לבצע ברכב, ככה תדע שהכבל והמטען מספקים מספיק זרם.

פורסם
מי שמחפש את הדגם המשודרג של A119 עבור תושבת ה GPS והתיקונים שנעשו במצלמה (כי יש בה בעיות, עבור אלו שחושבים שלא)

רק לקחת בחשבון שמדובר ב A119S שמצלמת ב FHD בלבד (אך אמורה להיות מוצלחת יותר בלילה).

פורסם

רק לקחת בחשבון שמדובר ב A119S שמצלמת ב FHD בלבד (אך אמורה להיות מוצלחת יותר בלילה).

 

נכון.

 

יש גם את הדגם הרגיל ללא S, עם העדכון הנדרש.

השאלה היא, האם העדכון רק בתושבת או בתוך המצלמה עצמה, צריך לאתר בפורומים בחו"ל האם מישהו פתח ובדק.

 

*** לא נשלח לארץ, אפשר לרכוש דרך צד שלישי. הרעיון הוא להראות שיש עדכון מאי 2017 למצלמות.

 

usgiSAG.jpg

 

https://www.amazon.com/VIOFO-A119-Latest-1440p-DashCam/dp/B01MG2QXJS/ref=sr_1_5?s=electronics&ie=UTF8&qid=1496237669&sr=1-5&keywords=a119+updated

פורסם

אהלן,אני רוצה להזמין את הG1WC מבאנגוד,איך אפשר לוודא שהמצלמה באמת מגיעה עם קבל ולא סוללה? הם טוענים לקבל השאלה היא, האם המבחן של לנתק את המצלמה מהמתח ולבדוק אם היא נכבית מספיק כדי לוודא שאכן יש קבל ולא סוללה?

פורסם
המצלמה תתחיל להקליט ללא מגע אדם, אם היא לא עושה כך, סימן שיש בעיה.

הקובץ כמובן נקטע ונוצרים שני קבצים.

8 שניות בין כל קובץ נאבדות וזה נורמאלי.

אם הקבצים פגומים ולא ניתן לקרוא אותם, סימן שיש בעיה בשרשרת אספקת המתח למצלמה.

 

תחזור על הפעולה כמה פעמים בודדות.

עדיפות לבצע ברכב, ככה תדע שהכבל והמטען מספקים מספיק זרם.

 

אוקיי, כשאני מחבר את כרטיס הזיכרון למחשב הוא לא נותן אפשרות לפרמט בfat32 אלא רק NTFS או exFAT, אבל מכיוון שההמלצה היא לפרמט דרך המצלמה אז זה כבר לא משנה. חיברתי את המצלמה ופרמטתי את הכרטיס הריק, זה היה ממש מהר, זה תקין? גרסת המצלמה היא 2.01, זו האחרונה או שצריך לעדכן?

המצלמה אכן מתחילה לצלם מיד ובבדיקה הראשונה כשהוצאתי את החשמל חיכיתי עד שנורת הREC האדומה תכבה ורק אז חיברתי חזרה את הכבל, אני מניח שלא לזה התכוונת כשאמרת ש8 שניות נאבדות, כי היו יותר, אחר כך בבדיקות האחרות ניתקתי ומיד חיברתי, המצלמה לא עשתה מעין אתחול, אלא המסך נדלק מיד ובאמת בין הקטעים הללו היה איבוד של 6,7,8 שניות שנאבדו.

לאחר הבדיקה האחרונה ביצעתי שחזור הגדרות וכשניסיתי להיכנס לMENU הוא לא נכנס ורק היה איור של מצלמה קטנה על המסך, כשהפסקתי את ההקלטה יכולתי להיכנס לתפריט, מה בדיוק עשיתי לא טוב ואיך לסדר את זה? האם ניתן לצפות בסרטונים רק דרך BSplayer או אפשר אחרת?

שוב, המון תודה

פורסם (נערך)

אחרי הכיבוי תפעיל את המצלמה ידנית כשהיא לא מחוברת למטען.

נדלקה ונכבתה ברגע- ברכות יש לך קבלים במצלמה.

 

המשיכה לעבוד? קיבלת מצלמה עם סוללה.

 

כמובן שניתן גם לפתוח את המצלמה ולבדוק ויזואלית.

 

 

 

 

אוקיי, כשאני מחבר את כרטיס הזיכרון למחשב הוא לא נותן אפשרות לפרמט בfat32 אלא רק NTFS או exFAT, אבל מכיוון שההמלצה היא לפרמט דרך המצלמה אז זה כבר לא משנה. חיברתי את המצלמה ופרמטתי את הכרטיס הריק, זה היה ממש מהר, זה תקין? גרסת המצלמה היא 2.01, זו האחרונה או שצריך לעדכן?

המצלמה אכן מתחילה לצלם מיד ובבדיקה הראשונה כשהוצאתי את החשמל חיכיתי עד שנורת הREC האדומה תכבה ורק אז חיברתי חזרה את הכבל, אני מניח שלא לזה התכוונת כשאמרת ש8 שניות נאבדות, כי היו יותר, אחר כך בבדיקות האחרות ניתקתי ומיד חיברתי, המצלמה לא עשתה מעין אתחול, אלא המסך נדלק מיד ובאמת בין הקטעים הללו היה איבוד של 6,7,8 שניות שנאבדו.

לאחר הבדיקה האחרונה ביצעתי שחזור הגדרות וכשניסיתי להיכנס לMENU הוא לא נכנס ורק היה איור של מצלמה קטנה על המסך, כשהפסקתי את ההקלטה יכולתי להיכנס לתפריט, מה בדיוק עשיתי לא טוב ואיך לסדר את זה? האם ניתן לצפות בסרטונים רק דרך BSplayer או אפשר אחרת?

שוב, המון תודה

 

הגירסא האחרונה אם אני לא טועה היא 2.16, אם יש בעיות עם הגירסא הנוכחית, תעדכן.

 

לגבי הכניסה לתפריט, ככה זה ברוב המצלמות, צריך לכבות הקלטה ורק אחרי זה להכנס להגדרות.

 

לגבי הבדיקות שלך, הכל נשמע תקין.

 

לגבי הbs player, לא יש שלל תוכנות, תבחר מה שנוח לך, העיקר שיריץ את הסרטונים ברזולוציה 1440p.

 

תתחדש!

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אהלן,אני רוצה להזמין את הG1WC מבאנגוד,איך אפשר לוודא שהמצלמה באמת מגיעה עם קבל ולא סוללה? הם טוענים לקבל השאלה היא, האם המבחן של לנתק את המצלמה מהמתח ולבדוק אם היא נכבית מספיק כדי לוודא שאכן יש קבל ולא סוללה?

באנגוד מוכרים את הדגם המזוייף, מניסיון! גם מזוייף (איכות צילום נמוכה מאוד) וגם עם סוללה ולא קבל.

 

בגירבסט מוכרים את הדגם המקורי, גם זה מניסיון (כולל פתיחת המצלמה עם מנת לוודא שיש קבל ולא סוללה).

אתה מוזמן לצפות באיכות הצילום שלה בסרטון שצילמתי, בתיאור הסרטון (מתחתיו) יש קישור לרכישה (היא במבצע, נמכרת כעת עבור 29$ בלבד):

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...