Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שלפני מחר בערב לא נראה משהו מיוליאן, נשאר לו עוד לצלם בלילה ולערוך את הכל.

Car141 מאיפה אתה?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
קנינו בKSP בזמנו שלושה אייפונים דור 5, לאחד הייתה בעיה לא זוכר אפילו מה, בקיצור השארנו לתיקון את האייפון אצל KSP הפלאפון נשלח למעבדה ומה התשובה שמקבלים?

"פתחתם איזה בורג וזה מבטל את האחריות", עכשיו עזוב את זה שזה שקר אי אפשר באמת להוכיח כלום, כנ"ל לגבי מחשבים, בסוף הפלאפון תוקף בחנות במעלות אבל אולי זה ככה רק בנהריה אין לי מושג.

קניתי מהם גם לפטופ חדש בזמנו ואחרי כמה זמן שמתי לב שיש לי איזה שני פיקסלים מתים במסך, איך הם חמקו מלתקן את זה אתה שואל? "האחריות תופסת רק על 4 פיקסלים ומעלה".

זו הסיבה שפתחתי פייפל ויצאתי למסע שופינג בסין :=),

לא קונה שום גאדג'ט וסמארטפון בארץ, האחריות של הסינים פי אלף טובה יותר מהאחריות בארץ.

דברים יקרים הם באמת לא אוהבים להחליף, רק דברים זולים שווים אחריות כאן.

 

נ.ב- אחרי הG1WH, יש עוד מצלמות חדשות שאני אתחיל לחשוב על לארגן הנחות לפורום?

מה האורך חיים של דגמי מצלמות בסין? עד מתי ניראה את הG1WH זמין בכל מקום?

 

בנוסף ראיתי כבר ניסיות להשתיל קבלים במצלמה הזו בימקום הליטיום- יש לכם ומשג איזה קבל אנחנו צריכים?(העיקר לא מבית קראפסון).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני קונה הכל מחו"ל (הדוורית כבר מכירה אותי בשם הפרטי אז התחלתי לפצל ולשלוח חלק לעבודה- זה הגיע למצב שהמזכירה התחלפה והחדשה לא הכירה אותי, הדוור אמר לה לא לדאוג, שאני קיים בוודאות :-P)

ועדיין, כרטיסי זיכרון אני קונה בארץ. רק כרטיסי זיכרון.

פשוט לא שווה את ההתעסקות וכבר יצא לי לקרוא בכמה פורומים על אנשים שקיבלו כרטיס 64 ג'יגה שהיה בעצם 2 ג'יגה ששיחקו לו עם הTOC -

מעתיקים אליו קבצים והכל נראה בסדר, ורק כשמנסים לקרוא מגלים שהקובץ נכתב על עצמו בלופ.

ואז אם התמזל מזלנו ולא עברו 45 יום מיום הקניה עד שעלינו על התקלה (לא לשכוח זמן משלוח) אז המוכר מתעקש שנשלח חזרה את הפריט התקול, ורק על המשלוח אתה מפסיד חצי ממה ש"חסכת", ואז המוכר מתחמק וכ"ו וכ"ו וכ"ו... מיותר לגמרי בשביל חיסכון של 20 שקל.

פורסם

+1, מוצרים כאלה זולים אין בעיה לקבל עליהם אחריות כי זה לא כרוך בכאב ראש ליבואן, כל שאר הדברים אני מקבל עד הבית :-) (גם אותי הדוור מכיר ואני לא צריך ליקפוץ לדואר :-)).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

KSP נוראיים כאשר צריך לממש אחריות.

הלכתי עם כרטיס זכרון תקול של SANDISK שמסתבר שיש בסדרה הזאת תקלה סדרתית שהיצרן מכיר ומחליף לכרטיס חדש.

המחסנאי בKSP אמר שהוא צריך לבדוק את הכרטיס בעצמו לפני שהוא מחליף וזה יקח עד שבוע

עבר שבוע, אני מתקשר - "עוד לא בדקתי"

אחרי שבועיים החלטתי ללכת פיזית לחנות.

אני שואל את המחסנאי "בדקת?"

הוא אומר לי שלא. ניגש והביא לי כרטיס חדש. לא בדק את הישן ולא בטיח. סתם אוהבים להתעלל שם בלקוחות נראה לי.

 

הניסיון שלי עם אייבורי הוא דווקא טוב. כאשר היתה תקלה, בדקו במקום והחליפו, לא נתנו לי לחכות שבועיים סתם.

 

מצלמה מומלצת - SJ4000 די פופולרית בזמן האחרון. מדוגמאות שראיתי ביוטיוב היא ממש איכותית וקטנה. באה עם המון אביזרים.

עריכה אחרונה על ידי vpvi
פורסם
אם אתה נוסע כול היום ברכב קיץ חם,מן הסתם אתה נוסע עם מזגן או חלון כך שהמצלמה לא מגיעה לטמפרטורות קיצוניות כמו להשאיר אותה על השמשה ברכב סגור.

כשהרכב חונה תחת קרני השמש ,הטמפרטורה מגיעה ל80 מעלות ו90 מעלות באיזור ים המלח ואילת. עכשיו כשהסוללה רותחת ואתה מניע את הרכב , זורם מתח מהמטען לסוללה ובום יש ריאקציה שהתוצאות זה פיצוץ או התנפחות. אז מה זה עוזר שבזמן נסיעה המזגן עובד?

 

כמו כן חברים ,לא לשכוח שחוץ מסוללה יש מסך ורכיבים אלקטרונים נוספים שקורסים בחום.

כשמפעל הרכבה בסין נמצא תחת לחץ של מחיר כמובן שהוא יחסוך בדברים נוספים.

כל המצלמות הסיניות כשפותחים אותם שמים לב שהסוללהמודבקת למעגל עם דבק חם. דבק חם נוזל בחום הישראלי ורק חסר לכם שיצא מהמצלמה וינזל על הדש או על הריפוד.

Vico זה חברה עם מוניטין של אמינות ללא התפשרות עם איכות גבוהה.

למי אתם מחכים ? Vico sf2 רקב370 שח לחברי הפורום בלבד.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
כשהרכב חונה תחת קרני השמש ,הטמפרטורה מגיעה ל80 מעלות ו90 מעלות באיזור ים המלח ואילת. עכשיו כשהסוללה רותחת ואתה מניע את הרכב , זורם מתח מהמטען לסוללה ובום יש ריאקציה שהתוצאות זה פיצוץ או התנפחות. אז מה זה עוזר שבזמן נסיעה המזגן עובד?

 

רציתי להגיד את זה אבל לא היה לי כוח :)

 

בכל אופן לגבי כרטיסי זיכרון ובכלל שירות לקוחות אני לא נתקלתי בארץ {או שממש קשה לי להזכר בדוגמא :)} בשירות לקוחות כמו באייבי והמוכרים שם... הם יעשו הכל בשביל שתיהיה מרוצה וחס וחלילה לא תיתן להם חמש כוכבים או פידבק שלילי... בזמנו הזמנתי כרטיס 8 גיגה שהתברר כבעייתי המוכר לא רצה שאני ישלח לו את הכרטיס חזרה ושלח לי אחד נוסף שגם היה בעייתי אם אני לא טועה הוא שלח לי עוד אחד שגם לא היה טוב ולבסוף זיכה אותי על כל הסכום... {במוצרים אחרים גם כן תמיד קיבלתי שירות מעולה}

פורסם (נערך)

אהה נכון הVICO SF2 ממש תשרוד את זה, לפי מה שאתה אומר כל המצלמות בארץ היו נהרסות אחרי יום כולל המצלמה שלך.

אתה ממש אוהב לזלזל ולהכפיש כל מצלמה שלא רשום עליה VICO אה?

 

רציתי להגיד את זה אבל לא היה לי כוח :)

 

בכל אופן לגבי כרטיסי זיכרון ובכלל שירות לקוחות אני לא נתקלתי בארץ {או שממש קשה לי להזכר בדוגמא :)} בשירות לקוחות כמו באייבי והמוכרים שם... הם יעשו הכל בשביל שתיהיה מרוצה וחס וחלילה לא תיתן להם חמש כוכבים או פידבק שלילי... בזמנו הזמנתי כרטיס 8 גיגה שהתברר כבעייתי המוכר לא רצה שאני ישלח לו את הכרטיס חזרה ושלח לי אחד נוסף שגם היה בעייתי אם אני לא טועה הוא שלח לי עוד אחד שגם לא היה טוב ולבסוף זיכה אותי על כל הסכום... {במוצרים אחרים גם כן תמיד קיבלתי שירות מעולה}

וזה קרה בתקופה של ה45 יום שיכלת לפתוח קייס או בתקופה של ה60 יום שעוד יכולת להשאיר לו פידבק?

אני לא מאמין שאחרי 60 יום מוכר באיביי באמת ישים עליך.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם

WOW זה יום,אחד המעניינים שהיה לי,זהו חברים,סיימתי עכשיו את צילומי הלילה,אני יכול לתת לכם טעימה מההשוואה המעניינת בין שניהם,מחר בבוקר אני יעלה את הסיקור שלי,כיוון שליוטיוב לוקח הרבה זמן לעלות את הסירטונים,כמה שעות.

כמו שאתם יכולים לראות יש הבדל בלילה בצורה די מוחשית.

116tjme.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מנסיון, כרטיסי זיכרון מאיביי זה סיפור קצת בעייתי.

 

קניתי כרטיסי סאנדיסק שהתגלו כזיוף ברמה מאוד גבוהה. למזלי קיבלתי זיכוי מלא על 2 מתוך 3.

 

מאז אני קונה או בארץ או באתר mymemory.co.uk, גם מגיע מהר, גם מחירים טובים, והכי חשוב מבחינתי - זה שיש להם את הכרטיסים של סמסונג שקנו לעצמם שם באמינות גבוהה.

 

סאנדיסק פחות מוצלחים מהם, בייחוד בנפחים גדולים של 32 ג'יגה בייט ומעלה-יש ברשת ובאמאזון ריבוי תלונות של כרטיסים ששבקו חיים.

 

כנראה שדברים השתנו בשנה האחרונה, אך כך היה המצב לפני כ9 חודשים.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אהה נכון הVICO SF2 ממש תשרוד את זה, לפי מה שאתה אומר כל המצלמות בארץ היו נהרסות אחרי יום כולל המצלמה שלך.

אתה ממש אוהב לזלזל ולהכפיש כל מצלמה שלא רשום עליה VICO אה?

 

 

וזה קרה בתקופה של ה45 יום שיכלת לפתוח קייס או בתקופה של ה60 יום שעוד יכולת להשאיר לו פידבק?

אני לא מאמין שאחרי 60 יום מוכר באיביי באמת ישים עליך.

 

לא הבנתה אותי כנראה, המצלמות לא יהרסו בין רגע אבל ההסתברות לכשל תהיה יותר גבוהה,שלא תבין : יש מצלמות טובות יותר מvico בעיקר מצלמות תוצרת קוריאה ,אבל הם הרבה יותר יקרות ולא נגישות לכל אחד.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
WOW זה יום,אחד המעניינים שהיה לי,זהו חברים,סיימתי עכשיו את צילומי הלילה,אני יכול לתת לכם טעימה מההשוואה המעניינת בין שניהם,מחר בבוקר אני יעלה את הסיקור שלי,כיוון שליוטיוב לוקח הרבה זמן לעלות את הסירטונים,כמה שעות.

כמו שאתם יכולים לראות יש הבדל בלילה בצורה די מוחשית.

116tjme.jpg

מה המהירות אינטרנט שלך?

פורסם

30 מגה.הסירטונים פשוט ארוכים כ 20 דקות.

אגב נסעתי כמו הצעת לכפר ורדים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
WOW זה יום,אחד המעניינים שהיה לי,זהו חברים,סיימתי עכשיו את צילומי הלילה,אני יכול לתת לכם טעימה מההשוואה המעניינת בין שניהם,מחר בבוקר אני יעלה את הסיקור שלי,כיוון שליוטיוב לוקח הרבה זמן לעלות את הסירטונים,כמה שעות.

כמו שאתם יכולים לראות יש הבדל בלילה בצורה די מוחשית.

 

הבדל לטובת מי?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...