Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התייעצות בנוגע לכרטיס זכרון מMyMemory.co.uk

ראיתי כרטיס 32 ג'יגה של Transcend - איך הם נחשבים?

הראשון הוא קלאס 10 שמגיע עם קורא כרטיסים ועולה 13.79 פאונג

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-Ultimate-SD-Card-%28SDHC%29-Class-10-with-P2-Card-Reader

השני הוא אותו הכרטיס ללא קורא כרטיסים ועולה 15 פאונד - איך יתכן?

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-Ultimate-SD-Card-%28SDHC%29---Class-10-20-MB_s

והשלישי הוא קלאס 6 שגיע עם קורא כרטיסים וגם עולה 15 פאונג

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-SD-Card-%28SDHC%29---Class-6-%2B-USB-Card-Reader

 

תעזרו לי בבקשה למצוא את הקאץ', למה הראשון שהכי משתלם עולה פחות מהאחרים שהם נחותים ממנו?

פורסם
נכון, אבל שים לב שהדגשתי "בארץ" - כאן מצלמות גרועות בהרבה ישירות מסין עולות מעל 300 שקל, שמזמינים עצמאית מסין הסיפור שונה.

 

אחרי שנשברו לי שתיי מצלמות מחו"ל, אני חושב שאני מעדיף לשלם אקסטרא על מצלמה שיש עלייה אחריות כלשהיא שלא כוללת לשלוח את המצלמה למחוז פיזדלוך בסין ולחכות חודשיים לתשובה, שבזמן הזה אני גם ככה צריך מצלמה חליפית. אני אשלם על התענוג. 720P גם מספיק לי, לא צריך HD. אני חושב שאני אקנא את http://ksp.co.il/?uin=22236 שהיא בערך מה שהייתי מזמין מסין, במחיר רק טיפה גבוהה יותר. ברור לכולנו שאני יכול לקנות HD במחיר הזה מסין, אבל כמו שאמרתי, אני אשלם אקסטרא הפעם. כבר שילמתי פי-שלוש על מצלמות מחו"ל ששבקו חיים אחרי 3 חודשים. בינתים רק המזוייפת שקניתי בACE עובדת כל הזמן הזה בלי להשבר, והיא בכלל באיכות 640X480

פורסם

התייעצות בנוגע לכרטיס זכרון מMyMemory.co.uk

ראיתי כרטיס 32 ג'יגה של Transcend - איך הם נחשבים?

הראשון הוא קלאס 10 שמגיע עם קורא כרטיסים ועולה 13.79 פאונג

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-Ultimate-SD-Card-%28SDHC%29-Class-10-with-P2-Card-Reader

השני הוא אותו הכרטיס ללא קורא כרטיסים ועולה 15 פאונד - איך יתכן?

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-Ultimate-SD-Card-%28SDHC%29---Class-10-20-MB_s

והשלישי הוא קלאס 6 שגיע עם קורא כרטיסים וגם עולה 15 פאונג

http://www.mymemory.co.uk/SDHC/Transcend/Transcend-32GB-SD-Card-%28SDHC%29---Class-6-%2B-USB-Card-Reader

 

תעזרו לי בבקשה למצוא את הקאץ', למה הראשון שהכי משתלם עולה פחות מהאחרים שהם נחותים ממנו?

פורסם

היי

יש לי DVR-037 ומה שקורה הוא שהמעמד כל פעם נופל בשמש הישראלית ומתעוות, קניתי אחד אחר ותוך שבוע גם הוא התעוות, יש מעמד אחר? שמעתי על כאלה ששמו משהו עם דבק ומחזיק להם כבר שנה.

פורסם (נערך)

שאלות למומחים :p - יוליאן\hwgeek

 

1) בקשר לסוללה - כמה זמן אפשר לצלם עם ה G1 מבלי לחבר אותה למטען?

2) והאם ניתן לקנות מהאתר banggood מבלי להרשם ? או שחובה?

3) ושאלה אחרונה לבינתיים - באיזה כרטיס אתם משתמשים כרגע? (רוצה לרכוש את ה G1)

 

תודה על הסיקורים לשניכם!

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אחרי שנשברו לי שתיי מצלמות מחו"ל, אני חושב שאני מעדיף לשלם אקסטרא על מצלמה שיש עלייה אחריות כלשהיא שלא כוללת לשלוח את המצלמה למחוז פיזדלוך בסין ולחכות חודשיים לתשובה, שבזמן הזה אני גם ככה צריך מצלמה חליפית. אני אשלם על התענוג. 720P גם מספיק לי, לא צריך HD. אני חושב שאני אקנא את http://ksp.co.il/?uin=22236 שהיא בערך מה שהייתי מזמין מסין, במחיר רק טיפה גבוהה יותר. ברור לכולנו שאני יכול לקנות HD במחיר הזה מסין, אבל כמו שאמרתי, אני אשלם אקסטרא הפעם. כבר שילמתי פי-שלוש על מצלמות מחו"ל ששבקו חיים אחרי 3 חודשים. בינתים רק המזוייפת שקניתי בACE עובדת כל הזמן הזה בלי להשבר, והיא בכלל באיכות 640X480

 

עוד כמה שקלים ויש לך VICO SF2 .

 

זה לא רק לקנות וגמרנו, מסמנים וי ואפשר להמשיך.

 

אני כן חושב שהיום לקנות מצלמת HD ולא FULL-HD היא טעות גדולה . תתאר לך שהייתה עד לאירוע ומפעינוח הוידאו לא ניתן לזהות מספרי רישוי , ההבדל הזה יכול להיות קריטי.

 

בכל מקרה בהצלחה בקנייה .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

ממומחה אני עוד רחוק..:wink:

1-לערכתי כ 20 דקות,הסוללה שם נועדה יותר לדיפוף בין הסירטונים והצגתם במקרה הצורך,או נסיעה קצרה בעיר.

2-אני קניתי מEBAY,לא יודע לגבי BANG.

3-אני בכרטיס של סאן דיסק 16GB,CALSS 4.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

1.מהדיווחים ברשת אז עד 10 דק הקלטה ללא טעינה.

2.אתה יכול להתחבר עם חשבון פייסבוק או טוויטר לאתר.

3.אצלי זה סאנדיקסק 32 גיגה קלאס 10.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מדריך וידאו שמסביר איך להחביא את הכבלים ברכב, עם כתוביות בעברית שהוספנו:

 

ישר כח על התירגום וההשקעה .

 

למי שרוצה לחבר את המטען בצורה ניסתרת לחיבורי המתח ברכב (לפנות מקום למטען של הנייד)

 

הכנת המטען:

יש לגרד עם שופין או סכין יפנית את הפין המרכזי ולהלחים חוט אדום אליו (במידה ולא תשייפו את הציפוי ניקל , הבדיל לא יתפס על הנקודה).

לגרד שוב חלק קטן מהפלדית שבצידי המטען (מינוס) ולהלחים חוט שחור אליו .

 

יש ללפף איזולרבנד על כל חיבורי המטען החשופים כולל נקודות ההלחמה .

 

חיבורים קבועים לרכב:

יש להגיע אל מאחורי הרדיו לצמת החוטים :

בדרך כלל במחבר ISO סטנדרטי : חוט אדום : זרם אחרי סוויץ. שחור: מינוס . צהוב: מתח קבוע (לא בשימוש)

לחבר בהתאמה ויש לכם חיבור מוסלק לגמרי של צמת המטען כולל המטען .

 

מי שרוצה לחסוך את שלב השיופים יש חיבור מצת נקבה בדיוק לצורך הנ"ל:

http://www.aliexpress.com/store/product/Wholesale-10pcs-Lot-12v-Female-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Plug-with-Cable-Free/615909_795770037.html

1000x1000.jpg

 

מי שיעשה מדריך מצולם ,יבורך.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...