Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כנס לדאשקם, יש דיון גדול בנושא, לחלק המוביוס עובד תקין ומושלם,לחלק אחר רק צרות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה נכון לגבי כל דבר בחיים לא?

מי מבטיח שכל אחת מהמצלמות האחרות שמשבחים פה תהיה 100% בפועל?

פורסם

אני ממש לא מאשים את המצלמה. כמובן שיש לימונים בחיים. ננסה לפרמט או לשנות כרטיס. לא חושב שזו בעיית חשמל כי למצלמה יש סוללה פנימית והיא מראה שהיא מחוברת לחשמל, לכן אין מצב שהיא נכבית פתאום.

פורסם
נירשמת לאתר?

קיבלת מס' מעקב?

אם כן כנס לקישור הזה ותוכל לעקוב:

http://www.17track.net/index_en.shtml

 

שבוע מבורך חברים!

צירפתי תמונת מסך. מה זה אומר, שנשלח משם אבל עדיין לא הגיע לארץ?

את מספר המעקב לא קיבלתי במייל, פשוט התחברתי לשם המשתמש באתר ובפרטי ההזמנה הופיע לי מספר מעקב.

משלוח.png

פורסם

זה אומר שהוא עזב את סין ב19 לחודש, שלי עזב ב22 לחודש אבל תודה לדואר ישראל בטח הוא זרוק ב300 טון דואר שהם עדיין לא מיינו :-(.

וכן המעקב מופיעה בORDER TRACKING ליד ההזמנה שמיתחברים לאתר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

hwgeek אתה בטוח ש BG אתר סיני?

 

משום מה המצלמה מופיעה שנשלחה (גם באתר וגם לפי האימיילים),אבל באתר מעקב מופיע שוודיה בתור ORIGIN (כאילו נשלח משם..)

 

מה גם שאין סטטוס שזה נשלח בכלל שם (not found)

 

מצ"ב תמונה -> 111.jpg

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חחח כן בטוח, האתר סיני משני הצדדים :-).

התייחסתי לזה כבר בתגובות הקודמות- בסין פועלות סוכניות דואר של כל המדינות מאירופה והן הרבה יותר מהירות מדואר סין/הונג קונג.

מה שזה אומר שהחבילה טסה למרכז לוגיסטי באירופה(לרוב סינגפור) ומישם ממריאה אלינו.

יש דואר גרמניה(DHL-החביב עלי), שבדיה, שוויץ, סינגפור, מלזיה ועוד.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הבנתי,תודה :)

 

קצת מצחיק שזה נשלח לפני כמה ימים,אבל מבחינת אתר המעקב,עדיין אין תנועה\תיעוד שבדרך לאנשהו וכו'

 

נחכה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חח זה ביגלל שלוקח עד כ5 ימי עסקים עד שהמעקב מופיעה במערכת, אפשר לתת מס' מעקב גם מבלי לימסור אותו לפקידה בדואר-לחנויות יש כבר אוסף של מס' מעקב שהם שולחים ברגע שמכינים את החבילה למישלוח אבל זה לא בהכרח אומר שהמוצר אכן נימסר פיזית לדואר, לכן לוקח מס' ימים עד שהם שולחים את כל החבילות ואז המעקב ניקלט במערכת ואתה יכול ליהיות רגוע ולהיסתכל במשך שבועיים שלוש על "נישלח מעבר לים" -העידכון הבא צריך ליהיות של דואר ישראל, וכאן כבר הגענו לבעיה :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תגידו מה נסגר עם הדואר בארץ ? הפסיקו את השביתה ? אני שמתי לב שרוב המשלוחים של מחו"ל מתעכבים רוב הזמן פה בתוך הארץ, לא מזמן הזמנתי פריט מבריטניה דרך Royal Mail ותוך יומיים זה הגיע לארץ לפי המעקב, לאחר מכן חיכיתי עוד שבועיים עד שזה הגיע אליי...

פורסם (נערך)

בקשה- אפשר ליזרוק לכאן, אני כבר ארוקן אותו :-).

kleibait%20product2645_image3_size1.jpg

 

K6000 ה** ב240 שקל! :shock:.

 

עוד שתוסיף קצת ותיקנה את הVICO מהיבואן שמפרסם כאן או שתזמין את הG1WH מסין, על המצלמות האלה שבלינק לא שווה לשלם יותר מ100 שקל בארץ.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הVICO MARCUS 3 קצת מאכזבת.

https://www.youtube.com/watch?v=hpWd1V78HPU

https://www.youtube.com/watch?v=_f31uqnmdSQ

הזווית צילום שלה יותר רחבה, אבל האיכות צילום די דומה ובלילה די מאכזבת.

זה פשוט מצחיק שהמצלמות ההכי טובות בשוק והכי יוקרתיות נותנות איכות צילום דומה למצלמות סיניות שעולות 200-400 ש"ח.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...