Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה מצלמה יש לך?

בעיקרון אתה אמור בהגדרות לעשות ON על LOOP RECORD כדי שהמצלמה תדרוס קבצים ישנים ותמשיך לצלם.

 

יש לי את ה- i1000 ואין שם את האופציה הזו.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Doras, הייתה לי גם הבעיה הזו, תנסה לעשות פורמט לכרטיס דרך המצלמה ואז תשנה את זמני כתיבת הקבצים לשלוש דקות. אגב, כן יש שם אופציה של loop record, תוודא שהיא מסומנת אצלך.

 

פורסם
לגבי חיישנים - מצריך לרוב לקדוח

לגבי מצלמה - יש מצלמות שדורשות קדיחה, ויש שלא

אלו שדורשות גניבות פחות לעומת מה שהולך על לוחית הרישוי (שיורדת בעזרת 2 ברגים)

 

כמו כן יש מצלמות מיוחדות לכל רכב (טיפה יותר יקרות) אשר מתאימות באופן מושלם לרכב הספציפי ללא קדיחה וללא אפשרות לגנוב

אבל זה מצריך אנשים שמוכנים לחכות וגם בעל מקצוע טוב (אצלי מותקנת כזאת והיא פשוט מדהימה, בלילה רואים כאילו יום)

 

 

הבנתי..אתה יכול להגיד לי איזה מצלמה יש לך? בכמה קנית אותה? ואיפה קנית?

פורסם
Doras, הייתה לי גם הבעיה הזו, תנסה לעשות פורמט לכרטיס דרך המצלמה ואז תשנה את זמני כתיבת הקבצים לשלוש דקות. אגב, כן יש שם אופציה של loop record, תוודא שהיא מסומנת אצלך.

 

תודה על המענה. אני אעשה פירמוט. לצערי, אין לי loop recored במצלמה.

פורסם

לגבי הGARMIN - נמכרה.

 

המוביוס מאד מרשימה נכון לעכשיו, היא מתחממת מאד בזמן הקלטה, גם כשלא חם בחוץ, אבל אפילו בשיא החום (בדקתי

צילומים שנעשו אחרי שהרכב עמד שעות בשמש ב-34 מעלות) - אין בעיה בצילום עצמו.

נראה שהHEAT SINK מצליח לעשות את העבודה ולפנות את החום מהמעבד.

עכשיו צריך לחכות ולראות מה קורה במשך הזמן עם הסוללה/הפלסטיקה.

 

היכולת שלה בצילום בתנאי תאורה קשים (כמו מול השמש, או בלילה בלי תאורת רחוב) מאד מרשימה יחסית למחיר ולגודל שלה.

לעומת הA8 ההבדל עצום. יחד עם זאת - אני חושב שהמרדף אחרי איכות פרופר במצלמות האלה קצת יצא מפרופורציה.

בסה"כ צריך צילום לתעוד, זה לא ממש משנה אם התמונה לא תהיה מדהימה כל עוד אפשר יהיה לראות מה קרה.

וברוב המקרים גם באיכות בינונית אין בעיה לזהות כל מה שצריך.

זיהוי לוחיות רישוי מרחוק לא אפשרי ממילא גם במצלמות הכי יקרות (מעל 10-15 מטר), וגם לא רלוונטי ברוב המקרים.

מבחינתי למוביוס יש נוסחה מנצחת :

- גודל מזערי עם אפשרות התקנה בלי ואקום ובלי הפרעה ויזואלית בכלל.

- אפשרות לשליפה מהירה לצורך חיבור למחשב לשינוי הגדרות וכו' אם צריך (בניגוד ל-A8, גם הכבל נשלף מהמצלמה וגם המצלמה מהתושבת).

- מחיר סביר מאד.

- אפשרות לשמירת הסרטון הנוכחי בצורה ידנית כדי שלא יידרס בהקלטה בלופ (במקרה שהיה ארוע מעניין).

- איכות תמונה מעולה.

- עדכוני קושחה תדירים שמשפרים אותה כל הזמן.

- אפשרות להשתמש בה לדברים אחרים (מצלמה נסתרת/מצלמת אקסטרים וכו').

 

מצרף שני סרטונים שצילמתי, אחד בשקיעה ואחד בלילה, שניהם באותו כביש 'מעניין' (בית אורן) :

* כרגיל יוטיוב עושה עוול לאיכות, המקור הרבה יותר טוב.

 

http://www.youtube.com/watch?v=

p80vySt3Ykc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=

psYPyFA1Tyw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כדי לשמור את הקובץ הנוכחי אתה צריך ללחוץ במצלמה על כפתור ה "M". מה שיקרה זה שהמצלמה מסמנת את הקובץ כ Read only, ז"א לא ניתן למחוק אותו.

אתה יכול לאחר מכן לחבר את המצלמה למחשב, להכנס לתיקיית הקבצים, להוסיף לעמודות את העמודה Attributes ואז תראה שאותו הקובץ שסימנת אותו יהיה לו Attribute של AR כאשר ה R אומר שהקובץ הוא Read only. תעשה קליק ימני על הקובץ הזה ותוריד את ה V מה Read only, בפעם הבאה המצלמה תדרוס את הקובץ הזה והוא ימחק.

ReadOnly.JPG

 

פורסם

תודה רבה לשניכם! :)

 

ברגע שאני לוחץ על M אז המצלמה הופכת את הקובץ ל READ ONLY וגם מפסיקה את הכתיבה אליו ומתחילה קובץ חדש?

או שהיא ממשיכה עד שיתמלאו חמש הדקות בכל מקרה?

 

(עברתי על ה PDF כשקיבלתי את המצלמה. אני לא זוכר שזה צויין שם)

פורסם

לכל מי שהתלונן שלמצלמת ה Mobius אין מסך. סיקור חדש של Techmoan על מצלמה קטנה שנראית כמו ה A8 רק שהוסיפו לה מסך קטן. נראית כמו מצלמה לא רעה בכלל, קיבלה ביקורת מצויינת, מה שכן, המחיר קצת גבוה, 100+$ ועדיין אין רשמים לגבי האמינות שלה כיוון שהיא חדשה בשוק.

 

ZdPHXv8Hzj8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...