Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

נושא כל כך חשוב וטעון ראוי לשרשור נפרד (מה שהתחיל בשרשור הקורונה המפלצתי).

כחובב שניצלים ותיק תמיד הכנתי אותם בשיטה הפשוטה : ביצה ופירורי לחם (פירורית זהב), עם קצת שומשום מעורבב.

תמיד בכל המתכונים לשניצל ממליצים להתחיל קודם בטבילה בקמח, ורק אז לביצה ולפירורים. 

מעולם לא הבנתי למה צריך את זה כשהשיטה שלי מייצרת שניצל מושלם עם ציפוי פריך ושלם שלא מתפרק בכלל.

היום ניסיתי לעשות בשתי השיטות כדי להשוות - לא מצאתי שום יתרונות לקמח, רק חסרונות :

- עוד קערה מלוכלכת

- הרבה יותר קשה לתפעול כי העסק נדבק יותר לאצבעות, וזה כשלעצמו יוצר קרחות בנקודת המגע.

- צריך יותר לשים לב לטבילה בביצה, כי היא נתפסת פחות טוב על הקמח, בקלות יכולים להשאר אזורים לא מכוסים, מה שלא קורה בלי הקמח.

 

בקיצור - לא השתכנעתי, ממליץ לכל מי שטוען שזה חובה לנסות בלי ולהשוות בעצמו, אולי תופתעו..

 

ותמונה טריה מהיום, משמאל זה הרגיל, מימין עם קמח. שניהם יצאו עם ציפוי קריספי שלא מתפרק.

 

image.thumb.png.6eb61979a0b842232f42ec04be6ded90.png 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אבל למה לא ניסית אם כבר, לערבב את הפירורי לחם עם הקמח בקערה אחת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

+1 למחנה הללא-קמח, עד לפני כמה שנים הייתי עושה עם קמח, פעם אחת מתוך עצלנות עשיתי רק עם ביצה ולא הרגשתי שום הבדל, מאז ממשיך לעשות בלי קמח ולא מרגיש שמפספס משהו, כמו גם כל מי שאוכל.

אם כבר, אז אתגר אחר - איך לגרום לשניצלים להישאר פריכים אחרי שמוציאים אותם ולא לפתח נקודות בהן הם נהיים "רטובים/מושיים"? קורה מדי פעם לא משנה מה מנסה (להספיג במרווחים גדולים בנייר סופג ולא אחד על השני, לתת להתקרר על רשת). עושה במחבת ולא בשמן עמוק.

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אבל למה לא ניסית אם כבר, לערבב את הפירורי לחם עם הקמח בקערה אחת?

 

ראיתי את זה רק אחרי.. פעם הבאה ננסה.

@Blaz00r

לגבי הפריכות - אצלי הם נשארים פריכים גם אחרי שהם קרים כבר, בלי שום נקודות רטובות.

תלוי אולי בסוג הפירורים שאתה משתמש, וגם ברמת העשיה (אני אוהב אותם שזופים מאד, יש כאלה שעושים יותר בהיר ואז אולי זה נשאר פחות פריך).

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שאלה? 

 

האם אפשר לדבר פה גם על קורונה ?  או רק על שניצלים?

ומה קורה עם משתמשים אוהבי שניצל שאין להם עדיין 150 הודעות ?

 

פורסם

אני דווקא אוהב לקלף את הציפוי מהשניצל, ולאכול את הבשר והציפוי בנפרד.

 

ד"א גם כשמכינים קציצה בשביל המבורגר, כדאי לערבב ביצה בתוך הבשר, כדי לשמור על שלמות הקציצה בזמן בטיגון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הקמח נחוץ במקרים אחרים, עם עוף זה למלמ כזה. אם כי אם עושים כמות, לדעתי זה יותר נוח (כי אפשר לקמח הכול ולשים על צלחת וזה לא נדבק).

גם שניצלונים עדיף לעשות בקמח, כי יש הרבה ואז הם לא נדבקים אחד לשני.

מניסיוני הביצה/בלילה נדבקת בצורה דומה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

פירורית הזהב?!
כאן איבדת אותי.

 

אני גם לא שם קמח.

 

לפעמים שם חרדל בביצה.

לפעמים מתבל את הפירורים (גריסיני). מתמרן בין שום גבישי, חוואיג', קארי, פפריקה (חריפה או מעושנת או סתם).

העיקר... דק דק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אה, כן.

 

מעדיף מבקר.

אבל חושב שאין טעם להשקיע בסינטה/פילה, אז משתמש בשייטל.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, misterb כתב:

עוד קערה מלוכלכת

חד פעמי זה הכי, אחי. לא שוטף כלום חוץ המחבת ומהמזלג.

 

  • רעיון גרוע 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

לא אוהב, זה גם מייצר הרבה זבל, וגם פחות כיף לעבוד, כלים קלים מדי ולא יציבים. 

לפני 5 דקות, falou כתב:

אה, כן.

 

מעדיף מבקר.

אבל חושב שאין טעם להשקיע בסינטה/פילה, אז משתמש בשייטל.

זה כבר סיפור אחר לגמרי, השניצל ה'ישראלי' שעליו אנחנו מדברים זה חזה עוף, כל השאר זה אנומליות :)

 

  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 3 דקות, SlowRide כתב:

חד פעמי זה הכי, אחי.

הכי מבזבז והכי פחות סביבתי. 

גועל נפש שצריך להיעלם מהעולם.

 

תעשה כלים ישר אחרי השימוש, זה לוקח שניה.

 

 

וואדים, לא מוסיפים ביצה להמבורגר

  • אהבתי 3

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה אוכל בזה כל יום 3 ארוחות אז נכון, אבל בשביל להכין שניצל פעם ב, לא כזה נורא לסביבה וגם לא מבזבז. חבילה גדולה של צלחות מספיקה להמון זמן.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...