Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שההתפרצות בסין סוף סוף נבלמת- אבל בדרום קוריאה אם לא יטפלו בעניין באובססיביות, יש סיכוי להתפרצות. זה בדיוק מה שדיברתי עליו מוקדם יותר בת'רד הזה-

שרואים דפוס של מספרי חולים שלא נראה כמו 28-30-32-34 אלא 24-38-55-75-100, זה כבר נראה כמו התפרצות, ויש זמן מוגבל לבלום אותה בקבוצה ספציפית.

לשמחתנו דרום קוריאה הם לא סין ומאוד אפשר לסמוך על מה שידווחו, נעקוב.

 

בתקווה שאף מדינה אחרת לא תחווה התפרצות, נכון לרגע זה בכל מקום אחר (להוציא את הספינה....) הכל מתקדם בקצב צב

פורסם

קצב צב?

אתה באמת מאמין שאין נדבקים חדשים כבר שבועיים בתאילנד, הונג-קונג ובהודו?

אלוהים יודע מה קורה שם.

"מפתיע" שהעליה בכמות הנדבקים היא במדינות עם מיהימנות גבוהה כמו ד. קוריאה ויפן ובמדינות הפח הכל בשליטה.

 

סינגפור נכנסה למצב יציב. קצב החולים החדשים עומד על 3-5 ליום, כמות הנרפאים לחלוטין גבוהה ועושה רושם שעושים כאן עבודה מדהימה בבלימת המחלה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
עם כול הכבוד לפרופסורית אבל היא לא חידשה כלום בעניין. רוב התשובות שלה היו אולי, בערך ולא יודעים.:cry:

את זה כבר שמענו.

אין לי מושג מה היא אמרה, כי לא צפיתי בריאיון.

רק מציין שמה שהיא אומרת, כדאי לסמוך.

מה שמעת או לא שמעת לא רלוונטי בשום צורה להודעה שלי.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
קצב צב?

אתה באמת מאמין שאין נדבקים חדשים כבר שבועיים בתאילנד, הונג-קונג ובהודו?

אלוהים יודע מה קורה שם.

"מפתיע" שהעליה בכמות הנדבקים היא במדינות עם מיהימנות גבוהה כמו ד. קוריאה ויפן ובמדינות הפח הכל בשליטה.

 

סינגפור נכנסה למצב יציב. קצב החולים החדשים עומד על 3-5 ליום, כמות הנרפאים לחלוטין גבוהה ועושה רושם שעושים כאן עבודה מדהימה בבלימת המחלה.

 

הונג קונג זו לא סין, ודומה יותר לסינגפור. יש מספר כביר של זרים בשטח הקטן הזה, כלי תקשורת מערביים, והמידע שמתקבל משם בהחלט מהימן. לגבי הודו אני בטוח שהמספרים לא קשורים למציאות, לגבי תאילנד- למרות התדמית שלה כמדינת עולם שלישי, המערכות האזרחיות שם הרבה יותר מודרניות ממה שנהוג לחשוב, אז אתה יכול די לסמוך על הידע שיוצא משם, זה לא מערב פרוע.

ומה עם טאיוואן? מדינות אירופה? ארה"ב? גם עליהם אי אפשר לסמוך?

 

מבין כל אלו, המקום היחיד שבו רואים קצב של התפרצות זה בקוריאה. ביפן, הזירה הכי "מהירה" של הדבקה לאחר מכן (מחליפה מקומות עם סינגפור מדי כמה ימים) קצב ההדבקה נע בין 3 ל 9 חולים חדשים ביום. זה קצב צב.

בוודאי ובוודאי במדינה עם מגה-ערים מהצפופות בעולם.

פורסם

פיזרו את חולי הקורונה שהיו על הספינה. הם הולכים להדביק את כל מי שהם היו מסביבתו והם הולכים להדביק את כל מי שבסביבתם.

היה נחמד להכיר אתכם

אייל

פורסם

הדבר היחיד שמשותף בין סינגפור להונג-קונג זה העיניים המלוכסנות.

אם אתה מאמין לשלטון שם... קטונתי.

וכן... עם כל האהבה שלי לתאילנד, מבחינה שלטונית זאת מדינה פח.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בוא נניח את העניין הזה בצד לרגע, ונגיד שאתה צודק לחלוטין בנוגע להונג קונג.

זה לא מערער במאומה את מה שהדגמתי בפוסט הקודם, אז מה בכלל הפואנטה להיתקע על החלק הזה של הפוסט? זה לא העיקר.

 

פיזרו את חולי הקורונה שהיו על הספינה. הם הולכים להדביק את כל מי שהם היו מסביבתו והם הולכים להדביק את כל מי שבסביבתם.

היה נחמד להכיר אתכם

החולים בבידוד בבתי חולים ביפן ולא פוזרו לשום מקום. אבל היי, למי איכפת מעובדות, בואו נפיץ עוד היסטריה. כלל האנשים בספינה נבדקו, ואלו שקיבלו לאחר השבועיים של ההסגר תוצאה שלילית, יכולים ללכת לדרכם. (כנראה לבידוד נוסף במדינות הבית שלהם...)

https://www.nytimes.com/2020/02/19/world/asia/china-coronavirus.html

פורסם

אתה לא יכול למנוע מאזרח המדינה לחזור ארצה. ביצעו את כל הפעולות הנדרשות כדי לבודד את הנשאית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נניח שהפריט בסוף יגיע.

מה דעתכם, לאסוף או לוותר?

:-)

c0c46106673b1690bedd54b579b2d9d4.jpg

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אתה לא יכול למנוע מאזרח המדינה לחזור ארצה. ביצעו את כל הפעולות הנדרשות כדי לבודד את הנשאית.
ועוד איך יכול.

 

צו אחד קטן והכל אפשרי.

 

היו צריכים להשאיר אותם בבידוד אמיתי ביפן.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם (נערך)

איזה צו יכול למנוע מאזרח ישראל להכנס ארצה?

 

תוכל לחייב אותו בבידוד וכו', אבל לא להשאיר אותו מחוץ לישראל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נניח שהפריט בסוף יגיע.

מה דעתכם, לאסוף או לוותר?

:-)

c0c46106673b1690bedd54b579b2d9d4.jpg

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

הגיע לי אתמול חבילה שנשלחה בערך באותו זמן (כמה ימים אחרי). אספתי.. לא רואה סיבה שלא.

יום טוב גם לך

פורסם

ברור.

נכתב כהלצה.

במקרה קראתי את "קורות הפריט", (מה שאיני עושה בד"כ, כי זה לא מעניין...) וראיתי את שם העיר, ולרגע התברווזתי :-).

 

ממילא רוב הסיכויים שזה יאבד בדואר...

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...