Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קונסול הכבוד של קוריאה בישראל, עמיחי עורקבי, אמר כי "הצורך להבטיח את מניעת התפשטות הנגיף ברור. עם זאת, אסור לשכוח שדרום קוריאה היא אולי החברה הטובה ביותר של ישראל באסיה, וכ-50 אלף צליינים מגיעים בשנה לישראל למרות אזהרות מסע, פיגועים ומצב ביטחוני. מן הראוי לנהוג ביתר רגישות בתיירים, ולהימנע מפגיעה כה בוטה בהם"

 

ממש מעניין לי את הטוסיק מערכת הייחסים עם דרום קוריאה. הבריאות שלי ושל ילדי וכמובן של הורי חשובה יותר מכול מערכות הייחסים של מדינת ישראל (תעשיה צבאית למעשה).

 

אני ממליץ לך לפעול לאטימה מוחלטת, לאלתר, של המרחב האווירי הישראלי.

שכן כל הזמן, מכל העולם, מגיעים לכאן תיירים חולים במחלות שונות ומשונות, חלקם במטרת ריפוי, חלקם אפילו בעידוד המדינה (תיירות מרפא), וחלקם כלל לא מודעים למחלתם או לחומרתה.

וחלק מהמחלות שאותם תיירים מביאים לכאן כדרך קבע, גרועות בהרבה מהקורונה המסכנה (חוץ מיחסי הציבור כמובן).

יום טוב גם לך

פורסם

תקופת הדגירה של הוירוס היא כנראה שבועיים ואולי אפילו יותר.

האם זה אומר שאנו מגיבים לסטטוס שהיה נכון ללפני שבועיים ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

והישראלים יגורשו מכל מקום

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כנראה שכן. וכנראה שבעוד שבועיים~ נראה גם אצלנו בלאגן גדול כמו שקורה באיטליה כרגע.

אם אנחנו מגיבים למה שהיה לפני שבועיים אנחנו לא נצליח לעצור את ההתפרצות וזה רק עניין של זמן.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

עם חוסר האחריות של האנשים בארץ אני מפחד לדעת מה יהיה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יותר מפחיד לראות באילו מחירים מוכרים מסכות בארץ.

 

אני יכול להגיד לכם שבתחילת ההתפרצות אני שילמתי לספקים ישראלים כ-4 שקלים לאריזה של 50 יחידות. בחנויות מסכות נמכרו ב-30 שקל לאריזה של 50 יחידות.

 

היום לא תמצאו אריזה של 50 יחידות בפחות מ-150 שקלים ואני ראיתי גם כאלה שמוכרים ב-300 ו-400.

פורסם (נערך)

בידיוק, החזירות הולכת לחגוג עוד מעט.

מה גם שלדעתי שימוש לא נכון במסכות יכול אף להגביר את התחלואה.

 

יש מצב בקרוב ניראה אנשים מסתובבים עם מסכות האב"כ שיש לכולנו בבוידם.

 

נ.ב: מזל שאנחנו בפורום רכב- תמיד אפשר ליקנות פילטר HEPA למזגן ולהכין ממנו מסכות במיקרה צרה חחח, כבר חושב על עיצוב מסכה להדפסה שאפשר להחליף לא יריעות פילטר :-).

Hepa-Car-Cabin-Filter-27277-4BU0A-272774BU0A.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

רק אל תפיצו את הרעיון אחרת גם פילטרים למזגן יקפיצו למאות שקלים חח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

רק אניח את זה פה:

בידוד ביתי במבחן: התעטשות ואצבע משולשת על פקחי משרד הבריאות | תיעוד

פקחי משרד הבריאות נשלחו לביתו של אדם ששב מתאילנד בעקבות תלונה על כך שהפר את צו הבידוד הביתי, והוא התעמת איתם והתעטש עליהם בכוונה. משרד הבריאות דורש מעורבות משטרתית ויגיש תלונה נגד האיש: "יש סכנה שידביק אחרים"

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5683050,00.html#autoplay

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
רק אל תפיצו את הרעיון אחרת גם פילטרים למזגן יקפיצו למאות שקלים חח.

 

יש לי פילטר מזגן של Mann Filter מסדרת FP (תלת-שכבתי אנטיבקטריאלי!) סגור באריזה. בבקשה צ'קים או העברות בנקאיות בלבד. תודה.

חזיר דיזל

פורסם

ציד מכשפות, נו.

אין שום פיתרון מעשי למחלה שתקופת הדגירה שלה היא כשבועיים. זה פשוט לא מעשי.

טיפול תומך למי שאובחן וזהו, כל מה שצריך לדאוג לו הוא מיטות וציוד רפואי - כל ההיסטריה שקשורה לכליאת אנשים יעילה כמו כוסות רוח למת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תראה, זה יעיל בצורה מסוימת.

אבל התגובה וההתנהלות של ישראל, זה פשוט מביש ברמות שלא דמיינתי שאפשריות. אחרי הרעיון הגאוני של המתחם בירושלים, עכשיו העבירו את 200 המסכנים התורנים לבידוד ב... נתב"ג. איפה שכמובן צפויים להם תנאי 5 כוכבים, והם בהחלט לא ישתמשו במכשירים הטכנולוגיים שברשותם (סה"כ קוריאה, נו, עולם שלישי) כדי לתקוע את המסמר האחרון בארון הקבורה של האהדה לישראל בעולם.

וזה ממש, ממש חבל, כי הקוריאנים (כעם. עזבו ממשלה) מחבבים אותנו ממש, מסתבר שהם רואים איזו שותפות גורל עם הקטע של הסכסוך הישראלי-ערבי בהשוואה לסכסוך שם של הצפון מול הדרום.

אני לא אומר שצריך לזרוק את הזהירות לרוח בשם היחסים הטובים, אבל לעזאזל, אלו סה"כ 14 יום ל 200 איש. אפילו בהנחה המופרכת שבוחרים לארח אותם במלון מצודת דוד עם חדר אינדיבידואלי לכל אחד, זה יעלה למדינה מתחת ל 2 מיליון שקלים. סכום פעוט וזניח בתמונה הגדולה.

רוצים לעשות? תעשו, אבל תעשו נכון.

 

-החסימה הגורפת של כניסה לכל אסיה פחות או יותר, היא טמטום מוחלט.

פורסם

קונסול הכבוד של קוריאה בישראל, עמיחי עורקבי, אמר כי "הצורך להבטיח את מניעת התפשטות הנגיף ברור. עם זאת, אסור לשכוח שדרום קוריאה היא אולי החברה הטובה ביותר של ישראל באסיה, וכ-50 אלף צליינים מגיעים בשנה לישראל למרות אזהרות מסע, פיגועים ומצב ביטחוני. מן הראוי לנהוג ביתר רגישות בתיירים, ולהימנע מפגיעה כה בוטה בהם"

 

ממש מעניין לי את הטוסיק מערכת הייחסים עם דרום קוריאה. הבריאות שלי ושל ילדי וכמובן של הורי חשובה יותר מכול מערכות הייחסים של מדינת ישראל (תעשיה צבאית למעשה).

הבריאות של המשפחה שלך מאוד חשובה לך. יחד עם זאת, מספר הודעות למעלה אתה כותב שמנהלי חדרי המיון יעבדו קצת יותר קשה, כשבפועל זה מביא לפגיעה הרבה יותר רחבה בך ובכל המשפחה שלך יותר מכל וירוס קורונה.

אני מבין שהאמירות שלך נובעות מחוסר ידע, אך זה אינו תירוץ מספק. נסה אתה לעבוד 300 שעות בחודש ואז עוד "קצת קשה יותר" ונראה איך תצליח לתפקד. אני לא יודע אם יש לך את המסוגלות להבין למה מערכת בריאות ורופאים שחוקים בסופו של פוגע בך, במשפחתך ובבריאות הכל כך יקרה לכם פי מיליון מקורונה כזו או אחרת. אני אדם אופטימי, אז מקווה שכן.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...