Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סינגפור עלו 67 ל 90

 

91 נכון לאתמול, מתוכם 58 שהחלימו!

הרוב במצב טוב בתהליך החלמה.

קצב ההידבקות בשבוע האחרון 0-3 ביום (בדר"כ 1)

 

דוגמא למדינה שניהול קפדני, אכיפת הסגר ובידוד (ברמה דרקונית), בדיקות חום בכל מקום, סניטייזרים בכל מקום, בלי מסיכות! ואפשר לשלוט באירוע.

 

פשוט להוריד בפנייהם את הכובע!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בטח קראתם את זה בעוד מקומות, אבל בכל זאת...

 

נעשה קצת סדר בכל מה שקשור לקורונה.

הכל לפי כל הנתונים שאספתי מהתקשורת בשבועות האחרונים - שתקבלו קצת מושג כמה התקשורת בארץ מזוייפת ולא אמינה

 

וירוס הקורונה -הוא קשה- אבל זה כלום אפילו שפעת יותר קשה ממנו.

תקופת הדגירה שלו היא 14 יום... או 24 או 48 או יותר

ילדים *לא* יכולים להידבק. אבל אם כן הם ילדים, אז הם יכולים להידבק. ואז הם יכולים רק להיות נשאים של הנגיף ולא להידבק.

מלא מתים מהנגיף הקטלני אבל לא הרבה מתים ממנו רק 2% מהחולים מתים ממנו.

 

תיכף הוירוס יעלם כי יתחילו ימים חמים אבל בימים החמים כנראה *הוירוס יתפוס תאוצה ויתפשט עוד* .

 

מומלץ ללכת עם מסיכה למרות שמסיכה לא עוזרת.

יש מלא מומחים לקורונה בתקשורת שמה שמייחד את כולם שאף אחד מהם אין לו מושג באמת על מה הוא מדבר .

לוירוס יש סיפטומים כמו שיעול חום גבוה אבל לא תמיד יש סיפטומים ולא חייב להיות שיעול או חום גבוה.

הוירוס הגיע ממחקר ביולוגי שדלף ו/או מעטלפים/ עכברים / חולדות ועוד כל מיני חטיפים שהסינים אוהבים לכן מומלץ לאכול רק ... זיתים .

רוב המתים הם מבוגרים בני 80, 70 או 60 או 50 או 40 או 30

יש סיבה לדאגה אבל אין צורך לדאוג ולהיכנס לפאניקה ...

 

כרגע יש האטה במספר החולים ומצד שני מספר החולים כל יום עולה .

 

ברור לגמרי שישראלי שיגידו לו להישאר בבית בבידוד יביא אישור למקום עבודה שהיה בבידוד כשבעצם הוא שבועיים הסתובב בכל קניון אפשרי.

וירוס הקורונה הוציא שם רע לעטלפים ולי אישית זה הוריד את כל החשק לאכול עטלף .

אלפי עובדים ישארו בלי עבודה בעקבות הוירוס אבל תמיד ימצאו מקום עבודה במפעל למסיכות לפנים שלא עומדים בקצב .

הסינים בנו שני בתי חולים בשבוע... לי לוקח שבועיים להרכיב שידה של איקאה .

הכל כמעט הכל נאמר בתקשורת

התבלבלתם? גם אני .

 

אבל מה שהכי לא מובן זה איך הקוריאנים בשבוע היו בכל כך הרבה מקומות בארץ שאני לא הספקתי להיות ב30 שנה ?

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חוזר בי. קבל בבקשה את אותה הודעה, בניסוח פורמלי יותר:

[הומור]

פנגולין וארמדילו הן אותה חיה.

[\הומור]

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

זה בסדר, לכריסטוף רובין לא היה פנגולין או ארמדילו. :-D. כנראה שגם הינשוף היה מתבלבל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חבל שלא הצעתי לו את הלייזר החדשני תוצרת הארץ שמיירט חלקיקי וירוס קורונה באוויר, הייתי יכול להיות מיליונר. (מה? שמתי מצביע לייזר מעליאקספרס על מנוע שפרקתי מרחפן ב 40 שקלים מעליאקספרס? על מה אתם מדברים!#!$@ הוא עלה 50!)

פורסם

הישראליות? למה לא האסיאתיות? למה לא האמריקאיות? למה לא האירופיות? המשבר הזה עולמי, ממש לא ייחודי לישראל. חברות במזרח משביתות ציים שלמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעניין איך זה משפיע על רמות הזיהום אוויר בסין...

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
הישראליות? למה לא האסיאתיות? למה לא האמריקאיות? למה לא האירופיות? המשבר הזה עולמי, ממש לא ייחודי לישראל. חברות במזרח משביתות ציים שלמים.

 

בזמן שאתה בוכה על הגורל המר של גויים אני רואה הזדמנות כלכלית לרכוש מטוסים מחברות תעופה שיפשטו רגל בעקבות המשבר.

 

מי נכנס איתי לשותפות?

פורסם

מציע לך לחבור לסוקלי מוגנסן. הוא בדיוק מקים חברת תעופה חדשה, במקום ש-WOW שלו שקרסה.

 

בכל, אני רומה להזכר לך שבשנתים האחרונות קרסו לפחות תריסר חברותתעופה (אאל"ט מדובר על אירופה בלבד) - לפני שהפנגולין פגש את העטלף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
באופן רשמי הגיע הסוף לכל טיולי פסח 2020. משתתף בצערן של כל חברות התעופה והתיירות הישראליות.

 

הסוכנת נסיעות הקבועה שלי אומרת לכל הלקוחות שבדיוק בשביל מקרים כאלה היא תמיד סוגרת להם גם ביטוח נסיעות. מי שלא רוצה פשוט לא מזמין דרכה.

יש לא מעט שמנסים לחסוך בזה והפעם אכלו אותה בכמה אלפים טובים לםחות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...