Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מתים כל כך מהר. אדם יכול לשכב חודש - חודשיים בבית חולים לפני שהוא מחזיר ציוד.

 

אגב, בנוגע לספינה ביפן מסתבר שיפנים בדקו רק 700 נוסעים מתוך 3,700. מתוך הנוסעים שנבדקו 218 אובחנו כחולים בוירוס.

 

נכון - אדם יכול לשכב חודש חודשים בבית החולים .

אבל בסיבוך העיקרי של הקורונה מדובר על דלקת ריאות בימים 10-14 מתחילת המחלה (אחרי הדגירה),

בימים האלה בלי חמצן אתה מת...

שעוברים את ה-4 ימים האלה מתחילים להרגיש טוב.. ואז עוד 10-15 יום עד להחלמה המלאה.

 

כמובן שיכול להיות עוד סיבוכים של זיהומים ואז להמשיך לחלק ב' - אבל זה כבר לא הוירוס

80% מהמתים בהתחלה היו גברים מעל גיל 50 - שרובם היו מעשנים

פורסם

אם ככה די ברור למה יש הרבה מתים בסין.

 

א. אחוז הקשישים בסין מאוד גבוהה מכלל האוכלוסיה

 

ב. סינים מבוגרים במיוחד גברים מאוד אוהבים לעשן

פורסם (נערך)

מוות ראשון ביפן מתוך 28 מקרים.

 

יוצא בערך 3.5% תמותה.

 

Japan's health ministry says an elderly woman who died on Thursday was later confirmed to be infected with the new coronavirus.

The woman in her 80s, living in Kanagawa Prefecture, near Tokyo, visited a hospital on January 22 as she was suffering from fatigue. Her health conditions had been monitored until she was diagnosed with pneumonia and admitted to the hospital on February 1.

Her respiratory condition deteriorated on February 6 and she was transported to another hospital.

On Wednesday, her respiratory condition became worse and she underwent a test for the coronavirus.

The test result that showed she was positive came out on Thursday after she died earlier in the day. She had no record of overseas travel.

 

יותר ויותר מקרים צצים אצל אנשים ללא היסטוריה של נסיעה לחו"ל.

בינתיים מחוזות אחרים בסין עם 1,000 - 2,000 נדבקים ואפילו יותר לא מדווחים על מקרה אחד של מוות. מעניין...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בחיים לא מחשבים אחוזים על פי מקרה בודד- לא מתוך 1000 מקרים ולא מתוך 2 מקרים. אין מניעה שלא יהיה מוות בודד אפילו מתוך 4000 מקרים, אחוזים זה לא מדד ישר שמחייב שמתוך כל דגימה של X מקרים יהיו Y מקרי מוות, אלא סטטיסטיקה כוללת.

קאנאגאווה זה המחוז בו נמצאת יוקוהמה, העיר בה עלה לספינה הנוסע מהונג קונג. לא אתפלא אם ימצאו שם עוד כמה מקרים בימים הקרובים, מבחינת תאריכים הכל מתאים בול.

בינתיים אנחנו ממשיכים לראות מה שדווח מראש- המחלה גובה קורבנות בעיקר בקרב אוכלוסיה זקנה ואחרים בקבוצות סיכון עם מצבי ריאה (אסתמה קשה או מעשנים כבדים)

פורסם (נערך)

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.02.07.20021154v1

 

מידע חדש פורסם על ידי חוקרים מ-Los Alamos National Laboratory, אבל עדיין לא peer reviewed אז צריך לקחת אותו בערבון מוגבל.

 

על סמך נתונים חדשים מקדם הדבקה של הוירוס הוא 4.7 עד 6.6 ולא 2.2 עד 2.7 כפי שהאמינו קודם.

 

בשביל השוואה לשפעת חזירים יש מקדם R0 של 1.4 עד 1.6.

 

לשפעת הספרדית היה R0 בין 1.4 עד 2.8.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

Nissan הודיעה על הפסקת ייצור מכוניות בעקבות מחסור בחלקים:

 

https://www.bbc.com/news/business-51441344

 

אני מניח שגם רנו תוציא הודעה דומה בקרוב.

 

תערוכת טכנולוגית צילום CP+ שזה כמו MWC לטלפונים סלולריים בטוקיו מבוטלת:

 

https://www.dpreview.com/news/4917049494/cp-2020-cancelled-amid-coronavirus-concerns

 

מארגני האולימפיאדה בטח כוססים ציפורניים

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מזכיר לי בדיחה ישנה..

 

אחד נופל מקומה 100 ...

האנשים בחלונות מדברים איתו בדרך למטה..

בקומה 90.. הוא עוד בלחץ..

בקומה 50 , מדברים על הסוף שקרב.

בקומה 10 - הוא עונה לכולם.. אני לא מבין על מה אתם מדברים .. כבר 90 קומות מפחידים אותי שהסוף קרב ועדיין לא קרה כולם.

בקומה 0 - הם כבר לא מדברים יותר .

 

מהדורת החדשות של ערוץ 2: אתמול בלילה .. דיברו בדיוק כמו האיש בקומה 10..

הם החליפו את המשפט "זה לא שאלה האם יגיע אלה מתי יגיע" בעובדה - ניתן למנוע את הגעת הוירוס לארץ והוא לא יגיע לארץ.

משום מה דווקא הקפיצה ל 60,000 נדבקים בסין הרגיעה אותם...

לדברי הפרשנים.. יש כבר 60,000 בסין ורק מאות בודדים בעולם.. ולכן נראה שמה שקורה בסין סביר להניח שישאר בסין.

 

כולם מתעלמים מ- R0 ואחוזים התמותה..

בשפעת שרצה בארץ (ובארה"ב) ה R0 בסביבות 1.2 .. זה אומר שכל אדם שנדבק מדביק 1.2 אנשים בממוצע.

בקורונה מתוכחים על 2.2 או 4 או 6.... וזה אל משנה ... כי גם 1.2 זה קטלני .. וכל מספר מעל 1.2 זה קטלני ..

אחוזי התמותה בשפעת הם פחות מ 0.01 אחוז... כמות הסיבוכים בשפעת רגילה הם באחוזים בודדים ..

 

בקורנה כמות הסיבוכים הם עשרות אחוזים מהמקרים והתמותה - נקווה שהיא באיזור האחוזים הבודדים..

 

בשבוע האחרון כמות הנדבקים בעולם עולה ועולה ועולה .. בקצב אחיד כל יום..

וברגע שזה יוצא משליטה זה יוצא משליטה... ראו סינגפור, הונג קונג ותילאנד..

 

לא לדבר על הספינה - שזה ניסוי מרתק..

הכניסו מעל 3000 איש לספינה - וכרגע חוששים שמקרים החדשים שמתגלים הם הדבקות בזמן הסגר,

ולא הדבקות מתקופת השייט ...

 

מה עושים עם הספינה?

בקצב הנוכחי ... מדובר על עוד פחות מחודש וכולם שם יהיו חולים...

יפן לא רוצה להוריד 3000 אנשים להסגר ביבשה .. עוד מעט היא תיאלץ להתמודד עם מאות חולים חדשים ביום שיורדים מהספינה.

פורסם

 

שימו לב למספרים בשאר העולם (אפשר לקזז את הספינה).. המספרים כבר באיזור ה 400 ,

ויש גידול של כ-50 ביום, אחרי קיזוז ההדבקות מהספינה.

 

לפני כשבוע (בשירשור זה) הסתכלתי על הונג קונג ביחס לארה"ב וגרמניה.

אז הגרמנים והאמריקאים הצליחו לבודד את הוירוס ונותרו על 27 ביחד .. אותו מספר כמו שבוע שעבר.

אבל הונג קונג היו באותו איזור 24 או 26 (אין לי כח לחפש את ההודעה הקודמת) , ועכשיו הם כבר 42!!!

כנ"ל סינגפור - לא עקבתי פעם קודמת - אבל גם סינגפור באיזור ה 45!!

 

עכשיו המבחן הוא האם מדינות שיודעות מה מצפה להן יכולות לבודד את הוירוס ולעצור את ההתפשטות?

הרי עיקר הביקורת הוא שסין לא פעלה בזמן ולא עצרה את זה בהתחלה..

בואו נראה האם מדינות עם 45 יכולות לעצור את ההתפרצות?

 

אוכלוסיות ישראל היא 1:1000 ביחס לאוכלוסיות העולם.. ולכן סטיסטית ... ששאר העולם יגיע ל 1000,

אנו אמורים לראות פה את החולה הראשון.... בממוצע!!

בממוצע זה עוד שבוע מהיום..

 

הערכות שלי .. זה דווקא יהיה מנוסעים שנסעו לטיול משפחתי באירופה ..

ולא מהמזרח .

 

אלו המספרים מה 11/2..

סינגפור 45

הונג קונג 42

ארה"ב וגרמניה - 27

 

היום 14/2

סינגפור 67 - גידול של 22 .. שזה 50%

הונג קונג 56 - גידול של 14 שזה 30%

ארה"ב וגרמניה - 31 גידול של 4 - שזה 5%

 

סה"כ בכל העולם חוץ מסין 3 מתים ... מתוך כ- 500 נדבקים.... פחות מאחוז.. אבל לא לזלזל, זה עדיין הרבה יותר משפעת רגילה.

בשפעת רגילה יש מת אחד על כל 10,000 חולים ..

 

מדינות העולם לא ממש מצליחות לבודד את המחלה..

חוץ ממשאלת לב.. אין ממש סיבה אמיתית שזה לא יגיע אלינו ..

 

התקווה היחידה היא שהקורונה הזה יתנהג כמו כל הקורונות האחרות ויהיה רגיש לחום הישראלי,

למרות שהחום בסינגפור לא ממש עוזר להם ...

פורסם

יש תחושה של שדה מוקשים שהופעל בו מוקש, קצב ההדבקות גדל באופן אקספודנציאלי. השאננות שהיתה אתמול בחדשות הרגיזה אותי מאוד. אני בטוח באלפיים אחוזים שזה עניין של זמן עד שזה מגיע לישראל.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

חדשות סוף בשבוע בערוץ 2:

ב 3 דקות הראשונות...

עיקר המחלה בסין , לפי הנתונים המחלה מחוץ לסין נמצאת כרגע תחת שליטה.

ואז 30 שניות אחר כך :

התפתחות מהשעה האחרונה - חולה ראשון במצרים..

 

אז שיחליטו .. תחת שליטה או לא תחת שליטה?

כל יום מספר החולים מחוץ לסין עולה ב -30 אנשים .. על איזה שליטה הוא מדבר?

פורסם

שמדברים על תפוצה כביכול עולמית בקרוב ל 30 מדינות, 30 איש נוספים ביום זה שום כלום. מדובר בשליטה כמעט מוחלטת. דמיין לך שריפת ענק, "שליטה" זה לא כיבוי האש, אלא מניעה ממנה להתפשט. בעניין הקורונה, 30 איש נוספים בכל יום זה בערך כמו שבשריפה כמו הגדולה שהייתה בכרמל, עוד 30 עצים ישרפו כל יום (בזמן שהשריפה הגדולה עצמה דועכת, בדיוק כמו שאנשים החלו להחלים מהמחלה), במידה והכל נמשך ככה ואף מדינה לא חווה התפרצות, הכל שיגעון.

בנוגע למה שקאררה אמר, דווקא אחד הדברים הכי מעודדים בכל הסיפור הזה הוא שבשום מקום (אפילו לא בווהאן עצמה!) התפשטות המחלה לא קיבלה צורה של אקספוננט, בוודאי ובוודאי שלא מחוץ לסין.

 

המקום היחיד שבאמת אפשר להגיד שמשתוללת בו מגיפה זה בווהאן עצמה, בעיר אחת התרחשו מעל ל70% ממקרי המחלה (80% אם מחשיבים את כל מחוז הוביי) ומעל ל 90% ממקרי המוות. הגיוני, בהתחשב בעובדה שאין סיכוי לטפל במספר אדיר כזה של חולים, אפשר לבנות בתי חולים עד מחר- צריך גם לאכלס אותם במספיק צוות רפואי.

פורסם (נערך)

בנוגע למה שקאררה אמר, דווקא אחד הדברים הכי מעודדים בכל הסיפור הזה הוא שבשום מקום (אפילו לא בווהאן עצמה!) התפשטות המחלה לא קיבלה צורה של אקספוננט, בוודאי ובוודאי שלא מחוץ לסין.

 

Untitled.jpg

 

אתה כזה מתוק שאתה ממשיך להאמין למידע שיוצא מסין.

 

לא ברור לך שהסינים מזמן איבדו את היכולת לאבחן חולים במחוז הובי ושאר מושלי מחוזות משקרים לפוליטביורו בשביל לא לסיים את הקריירה?

 

הם אפילו לא נותנים ל-C.D.C ו-W.H.O להתקרב לאזור. האקט הזה אמור להדליק לך פרוז'קטור אדום.

 

https://www.nytimes.com/2020/02/07/health/cdc-coronavirus-china.html

 

המצב כנראה כל כך גרוע שהרשויות מפקיעות דירות ובתי מלון והופכות אותן לבתי חולים מאולתרים:

 

https://www.ft.com/content/cf24d4b2-4d5a-11ea-95a0-43d18ec715f5

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אולי חלאס כבר? אתה מוזמן לשים משקפת ולצלול לבריכת הספקולציות הקרובה, אבל בפעם המיליון- לא תודה, זה לא בשבילי.

אני לא "מאמין", אני מתייחס למידע שיש לי. שיהיה לי מידע אחר, אתייחס אליו. עד לנקודה שזה יקרה, אתה מוזמן להתעלם מהפוסטים שלי, וברגע שהשקר הסיני הגדול יצא לאור אתה מוזמן לחזור לפה עם טריליון תמונות ולתקוע לי בפרצוף עוגה שכתוב עליה "אמרתי לך". בסדר?

×
×
  • תוכן חדש...