Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

מתי מתחילות התופעות לווי אחרי החיסון השלישי וכמה זמן נמשכות?

בחיסון הראשון והשני לא הרגשתי כלום חוץ מכאב במקום של הדקירה

 

התחסנת ואתה שואל כדי לדעת,  או שאתה רוצה לתכנן קדימה? 

 

הכאבים בזרוע (מקום החיסון) מתחילים כמה שעות אחרי, ושאר התופעות כ-24 שעות אחרי ו-72 שעות אחרי החיסון אתה כמו חדש

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, korola כתב:

התחסנת ואתה שואל כדי לדעת,  או שאתה רוצה לתכנן קדימה? 

 

אתה חולה על שאלות קיטבג הא?

 

- תפו"א , אתה הולך לאירוע הפצה המוני הזה? 

גם זיבה וגם קורונה באותה המכה 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, Transporter כתב:

מתחסן מחר בלילה או בשישי בבוקר ויש לי עד החג עבודות מאוד גדולות

 

בעיה, רוב הסיכויים שיעבור חלק, אבל בכל זאת עדיף ללכת על בטוח.
אין לך ברקע 3 ימים נקיים ?  ככה תלך על בטוח בלי אקמול בארגז של המשאית?

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

בעיה, רוב הסיכויים שיעבור חלק, אבל בכל זאת עדיף ללכת על בטוח.
אין לך ברקע 3 ימים נקיים ?  ככה תלך על בטוח בלי אקמול בארגז של המשאית?

 

 

לא אין רק הערב חג

והיום הגדילו לי את הכמות אנשים שבאים, לא יודע אם זאת כמות שמותרת בכלל

איפה אפשר להתחסן מחר ב 4-5 בבוקר נגיד?

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

איפה אפשר להתחסן מחר ב 4-5 בבוקר נגיד?

אתה באמת מצפה שיהיה לך ב4-5 בבוקר תחנת חיסון.

אני קבעתי בפעם הראשונה שלי ב4 בצהריים, הגעתי באיחור של שעה והם כבר לא היו במקום.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 17 דקות, DareDevil כתב:

אתה באמת מצפה שיהיה לך ב4-5 בבוקר תחנת חיסון.

אני קבעתי בפעם הראשונה שלי ב4 בצהריים, הגעתי באיחור של שעה והם כבר לא היו במקום.

 

 

איזה הגזמה 4 בצהריים לא היו

תחנה רגילה עובדת עד 22:00 בערך

ויש תחנות שכתוב עליהן 24\7 אבל עובדות עד 2 בלילה מסתבר

פורסם

אם אתה לא יכול לפנות את הלו"ז ליומיים, תכין קופסת נורופן ובקבוק מים בשלוף.

 

אני התחסנתי בשישי בבוקר, כל השישי כאבה לי היד במקום של החיסון (ד"א אם אתה ימני, תעשה את החיסון ביד שמאל, ולהיפך), ביום שבת הרגשתי בהתחלה שהכל בסדר, אבל בצהריים חטפתי כאב ראש לחצי יום. יום ראשון קמתי רגיל בלי שום תופעות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 שעות, David32 כתב:

 

- תפו"א , אתה הולך לאירוע הפצה המוני הזה? 

גם זיבה וגם קורונה באותה המכה 

ברור.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אם אני הולך מחר להיכל שלמה בלי תור  יתנו לי להכנס או שאם אין תור באתר זה אומר שיהיה שם עומס ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אז העלייה ממשיכה, לא רק בימי שני :-(.

אגב- יש מצב שמכיון שהגל הראשון גרם למוות של האוכלוסיות הכי חלשות- כעת החיסון מקבל נתונים טובים יותר בסטטיסטיקה של כמות הנפטרים? כאילו עכשיו זה האוכלוסיות קצת יותר עמידות?
חלילה לא מזלזל ביעילות החיסון- פשוט תוהה האם אחד הגורמים לירידה בכמות המתים יחסית לנידבקים זה ביגלל שמי שהיה בסיכון גבוה למות מהמחלה כבר ניפטר בגלים הקודמים?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

אז העלייה ממשיכה, לא רק בימי שני :-(.

אגב- יש מצב שמכיון שהגל הראשון גם למוות של האוכלוסיות הכי חלשות- כעת החיסון מקבל בוסט בסטטיסטיקה של כמות הנפטרים? כאילו עכשיו זה האוכלוסיות קצת יותר עמידות?
חלילה לא מזלזל ביעילות החיסון- פשוט תוהה האם אחד הגורמים לירידה בכמות המתים יחסית לנידבקים זה ביגלל שמי שהיה בסיכוכון גבוה למות מהמחלה כבר ניפטר בגלים הקודמים?

 

ביום ראשון היינו על מעל 750 חולים קשים

היום 666

זה לא מספיק ירידה בשבילך ?

 

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...