Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אנתרופוסופיה זה ההומאופתיה של החינוך.

 

כתבו שההורים יוכלו לבחור כל בית ספר אחר בעיר.

כרחובותי, אני מקווה שהילדים לא יגיעו לכיתות של הילדים שלי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

image.thumb.png.60a2f6c69484373cd1562b4e94a11538.png

 

 

עצוב שפרופ' יוצאת בהכרזות מסכנות כאלה. 

צריך לשלוח אותה להוסטל בחדרה, רובם שם מעל גיל 60,  קיבלו את הבוסטר ב 16/8.. ואתמול גילו 5 דיירים מאומתים. 

כולם 14 יום אחרי החיסון השלישי (הבוסטר).

פורסם

דיבורים כאלה תרמו גם לגל הנוכחי לאחר החיסון השני, גם אז אמרו שלא נידבקים וכו' וכולם החלו לשים פס על ההנחיות ואחריות אישית.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מה זה אומר "מאומתים"

תסמינים כלשהם? באמת *חולים*? או "סתם" חיוביים כי עושים שם בדיקות תכופות בלי קשר לחיסון לא חיסון?

פורסם

 

אופס, יש עוד חולים קשה שלא מפוקחים,  ברור לכולם שהתופעה של חולה קשה שנותר בבית עם מחולל חמצן גברה משמעותית בגל הזה לעומת הגל הקודם. 

בעוד שבתי החולים נותרים יציבים על 700 חולים קשה , או 100 חולים קשה חדשים ביום.

דווקא יד שרה מדווחת על עלייה משמעותית בדרישה למחוללי חמצן.

השאלה מה יקרה שיגמרו המחוללים האלה,  אולי אז פתאום נראה נהירה של החולים קשה לבתי חולים?

הזוי שאספו אלפי מכונות הנשמה בגל הראשון והיום חסרים אלפי מחוללי חמצן (מכשיר הרבה הרבה יותר זול) 

 

 

image.png.a4a5314f13cd2e3217d4f7db7c456096.png

image.png.9f9b3f82b271d89146353f9ae817fee8.png

פורסם

עשיתי את החיסון אתמול, מאז כואב לי כל הגוף. היום עשיתי את הטעות של ללכת לעבוד.

מחר אני לוקח יום מחלה אולי יומיים. טיפ! קחו לכם ריזיקה כשאתם עושים את החיסון השלישי. זה כואב.

אני מרגיש כל תנועה וכל חוליה בגוף. הכל כואב

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני הבנתי שזה פונקציה של עד כמה אתה בן אדם בריא ועד כמה במערכת החיסונית שלך טובה.

 

אם אתה בריא ועם מערכת חיסונית טובה - כנראה שיהיו תופעות לוואי מעטות. אם פחות - אז תרגיש אותן יותר.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואדים אין שום קשר…

אני יכול להעיד על עצמי כבן אדם בריא מאוד, לצורך העניין אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי חולה - ז״א חום של 37+ (במינימום עשר שנים) ועדיין יום לאחר החיסון הייתי כמו סמרטוט.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל זה קבעתי את התור ליום שישי, כדי להיות חולה בבית ולא בעבודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני שקלתי להתחסן כשנפתחו החיסונים ל40 פלוס, בשבת, אבל ביום שני הייתה לי טיסה חשובה- מצד אחד יכלתי (בדיעבד) לחסוך בידוד, אבל מצד שני לא רציתי לסכן את הטיסה... נו שויין, טסתי מתוך ידיעה שאני חוזר לבידוד בכל מקרה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אשתי ואני עשינו את החיסון השלישי.  לשנינו אזור הזריקה כאב - לה קצת יותר לי כמעט ולא.  אז בטח עניין של גיל :-)

פורסם
לפני 20 שעות, korola כתב:

 

פיקוד העורף בתקציב הביטחון מכיר?
אז יש 3 בתי חולים שדה שיכולים להכיל עשרות אלפי מטופלים, כולל מיגון וטיפול אטומי ביולוגי.

יש אפילו עשרות אלפי חליפות ביולוגיות כמו בהתפרצויות בסרטים.

אבל הצבא כמו בונקר, הוא לא מוכן לשחרר כלום מהמחסנים, ולפחות עד כה לא היה צריך לפתוח אותם.

נתנו לפיקוד העורף לבצע את הבדיקות הסרולוגיות לילדים 3 עד 12.

הלכתי כדי לבדוק אותם. 

התנהלות חובבנית על גבול הרשלנית. 

אל תבנה על פיקוד העורף. 

  • אהבתי 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

מתי מתחילות התופעות לווי אחרי החיסון השלישי וכמה זמן נמשכות?

בחיסון הראשון והשני לא הרגשתי כלום חוץ מכאב במקום של הדקירה

אתה בא לנגן לנו בפאנגויה או מתמקד באירועי ביטוח לאומי?

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

מתי מתחילות התופעות לווי אחרי החיסון השלישי וכמה זמן נמשכות?

בחיסון הראשון והשני לא הרגשתי כלום חוץ מכאב במקום של הדקירה

ראשון ושני היו סבבה. השלישי שבר לי את הגוף מכאבים. ממליץ בחום לקחת חופש מחלה יום אחרי החיסון.

פאנגויה?!

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...