Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כתוב שלא צריך לקבוע תור

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

מערכת הבריאות הציבורית תקועה במצב שהתאים לאוכלוסיה הרבה יותר קטנה, זו שהיתה לפני עשורים. אם אינה מתוקצבת, מבחינת תשתיות, ציוד וכח אדם, איכות השירות תדרדר ויתפתחו מערכות מקבילות, פרטיות. 

תודה שחזרת על מה שכתבתי.

מה אתה מציע פרקטית? שכולנו נשלם 80% מס כדי שתוכל לספר שיש מערכת בריאות כמו שאתה רוצה במדינת ישראל? רעיונות אחרים? 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

רעיונות אחרים? 

להפסיק להנדס מלחמה בעזה + בחירות כל 4 חודשים.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

יבגני, אני רואה בכמה פינות את ההבדלים בעלויות הרפואה הציבורית בישראל מול הפרטית באירופה ובודאי בארה"ב. אם אתה לא רוצה לשלם 80% מהכנסתך למערכת פרטית חזק את הציבורית.

 

אתה זה שמקטר על רופאים פרטיים שגובים 1500 ש"ח לביקור, אז חזק את הרופא הציבורי שביקור אצלו עולה, דרך הקופה הציבורית, 50-100 (או קצת פחות או יותר, תלוי באיזה שרות מדובר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, vadim6385 כתב:

להפסיק להנדס מלחמה בעזה + בחירות כל 4 חודשים.

הלוואי.

לפני 3 דקות, sperial כתב:

אם אתה לא רוצה לשלם 80% מהכנסתך למערכת פרטית חזק את הציבורית.

בגישה החביבה שלך אני אשלם בסוף 80% מס ועדיין אקבל חרא שירות, כי אין דרך הגיונית להדביק את קצב צמיחת האוכלוסיה. נסה בבקשה להתייחס לזה. אם אתה יכול, כמובן.

לפני 4 דקות, sperial כתב:

אתה זה שמקטר על רופאים פרטיים שגובים 1500 ש"ח לביקור

אני לא מקטר על רופאים פרטיים. אני מקטר על הפתרון שלך לכל צרות העולם "שהמדינה תשלם".

מציע לחשוב על זה שבתוך "המדינה" כלולים גם הילדים שלך, שאתה דופק אותם עם חלק ניכר מההצעות הכלכליות לניהול המדינה שלך פה.

לפני 5 דקות, sperial כתב:

אז חזק את הרופא הציבורי שביקור אצלו עולה, דרך הקופה הציבורית, 50-100 (או קצת פחות או יותר, תלוי באיזה שרות מדובר).

לא קשור בשום צורה שהיא לשום דבר שכתבתי. חוץ מזה, רוב הרופאים שעובדים בפרטי עובדים גם עם קופות. זה סתם כמעט אקראי אם הוא עובד עם הקופה שלי או לא.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

כי אין דרך הגיונית להדביק את קצב צמיחת האוכלוסיה

למה לא?

הרי לא קורה פה שום דבר לא צפוי, סך הכול צריך לפתוח עוד תקנים לרופאים, להשקיע בעוד בתי חולים (כן כן גם אם הרפואה עוברת יותר לכיוון של קופות החולים) ועוד ועוד.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כשאני כותב "רפואה פרטית" זה לא רק מה שאתה משלם מכיסך לרופא. זה גם כל אותם ביטוחים פרטיים שתמורתם אתה משלם מאות ואלפי ש"ח לחודש, כדי לממן ביקורים וטיפולים במסגרות פרטיות. 

 

כיוון שחלק לא מבוטל מהפניות לרפואה פרטית נובעות ממשך ההמתנה הרי שהרחבה של הרפואה הציבורית תאפשר קיצור ההמתנה בעלות נמוכה בהרבה דרך מס הבריאות או המיסוי הכולל, ויהיה אפשר לצמצם מאד את ההזקקות לשרותים הפרטיים, ולהוזיל את הביטוחים (אני לא אופטימי לגבי האפשרות לוותר עליהם כליל, יש אנשים שמחפשים רפואה פרטית מהרבה סיבות אחרות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הלכתי בחמישי ב 1 בלילה לאיזה מתנ"ס בפרדס חנה, מתחם של איזה חברה פרטית.5 ד' הייתי בחוץ, ללא צורך בקביעת תור

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

חיסון או בדיקה? אני לא מכיר חיסונים פרטיים, אבל אוךי תחדש לנו משהו.

 

אם מדובר בבדיקה - האם PCR או RADT?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חיסון מספר 3.

הם לא היו קשורים לקופת חולים כל שהיא, לא העברתי שם כרטיס.

הם רשמו את ה ת.ז והשם שלי במחשב, מניח שיעבירו את המידע לקופה.

לפי מה שהבנתי היו שם די הרבה אנשים.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

נשמע כמו יוזמה של העיריה או משהו כזה. אם פועלים 24/7 זה מעולה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ניראה ממש חשוד😱... יש מצב השתילו לך שבב 5G במקום חיסון.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 20 דקות, David32 כתב:

למה לא?

 

בגלל ההבדלים הדמוגרפיים וחוסר היכולת להתגבר עליהם (אפשר לעצור פה כי זה יותר לפוליטי).

לפני 18 דקות, sperial כתב:

כשאני כותב "רפואה פרטית" זה לא רק מה שאתה משלם מכיסך לרופא. זה גם כל אותם ביטוחים פרטיים שתמורתם אתה משלם מאות ואלפי ש"ח לחודש, כדי לממן ביקורים וטיפולים במסגרות פרטיות. 

המטרה של הביטוח הפרטי היא לכסות את מה שאתה משלם מכיסך לרופא. אני מניח שאתה יודע את זה. ביטוח פרטי לא עולה "מאות ואלפי ש"ח לחודש". והוא גם מוענק בחינם או קרוב לזה על ידי לא מעט מהמעסיקים הגדולים במשק.

לפני 19 דקות, sperial כתב:

כיוון שחלק לא מבוטל מהפניות לרפואה פרטית נובעות ממשך ההמתנה הרי שהרחבה של הרפואה הציבורית תאפשר קיצור ההמתנה בעלות נמוכה בהרבה דרך מס הבריאות או המיסוי הכולל, וי

כדי להרחיב את השירות, להוסיף תקנים ולפתור את הכל במסגרת מערכת הבריאות הציבורית צריך עוד כסף. זה לא נופל מהשמיים אתה יודע.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...