Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כל דבר בארץ, במקום שהמדינה תרכוש מיליוני בדיקות ותקבע את המחיר. 

נתנו ליבואנים לעשות עלינו קופה. 

אבל אל תדאג, כוחות השוק יעשו את שלהן.

היבואנים האלה הולכים להיתקע עם כמויות של בדיקות, והמחיר הולך לצנוח גם בארץ לשקלים בודדים לבדיקה. 

 

פורסם (נערך)

@פריג'יאם לא מדובר באותן ערכות קשה להשוות צחחר בלי שיהיו בידינו השוואת המהימנות וכו'.

 

@korola אתה כופר בעיקר. הממשלה תקנה ותקבע מחיר? זכןר, אתה ב-CF, מעוז הקפיטליזם הטהור.

 

והאמת - אם ההתנפלות על הבדיקות תמשך היבואנים יעשו עלחנו סיבוב, בלי שנדע מה אנחנו קונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האירו שלי:

 

בהולנד בדיקה אחת עולה 3 יורו. קיבלתי מכתב ממשרד הבריאות שמקנה לי 2 בדיקות חינם, אז הזמנתי + יש לי עוד מלא שקיבלתי חינם.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה עולה 3 יורו כי זה מסובסד או שזה המחיר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באנגליה קיבלתי 7 בדיקות בחינם ממשרד הבריאות המקומי, אבל מסוג negative lateral flow, מה שזה לא יהיה.

אגב אנגליה, הקדמתי את הטיסה שלי מספטמבר כי הייתי בטוח שיעדכנו את הסטטוס של ישראל מירוקה ללפחות אמבר (כתומה, שלא לדבר אדומה).

העדכון בוצע אתמול וישראל נשארה ירוקה- הכצעקתה?

פורסם (נערך)

ובינתיים ביפן.

 

ריקול ל-1.6 מיליון חיסוני מודרנה ביפן: "נמצאו חלקיקי מתכת"

המדינה הקפיאה את השימוש במנות החיסון; חברת רובי הספרדית, הממלאת את בקבוקוני החיסונים של מודרנה המיועדים לשווקים מחוץ לארה"ב, מסרה כי הזיהום יכול להיות תוצאה של בעיה בקו הייצור, וכי היא בוחנת את הנושא

 

https://www.calcalist.co.il/world_news/article/bkkb3xlzy

 

מעניין. כי קופת חולים כללית. התחילה לחסן בחיסונים

של מודרנה. מי שמקבל מנה ראשונה. לפחות במרכז.

אחותי קיבלה מנה של מודרנה. היא מרגישה טוב.

 

המטפלת של אבי קיבלה מנה שלישית. ביום רביעי.

היה לה כאבי ראש סחרחורת. וחום. וכאב במקום הזריקה. והקאות הייתה

גמורה. רק היום בערב מרגישה יותר טוב

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

קצת ברזל, מה רע?

 

אני עשיתי אתמול את החיסון השלישי, חוץ מקצת כאב באזור הזריקה, וקצת חולשה שעברה תוך שעתיים, כלום.

 

אבל אני בן אדם בריא בכללי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

@yor2 המעבר למודרנה למתחסנים במנה הראשונה התרחש ב-1.8.21 בכל הארץ, לא רק בכללית.

 

לגבי תופעות הלואי של המנה השלישית אצל המטפלת - מוכר וידוע, חולף תוך 1-2 ימים. במחקר של כללית על השפעות לואי במנות 1-2 שהתפרסם שלשום ועשה הרבה רעש בעולם - כלל לא התיחסו להשפעות האלה כי הן כל כך נפוצות. ודרך אגב - במקביל פורסם מחקר בריטי עצום על תופעות של קרישת דם וחסר טסיות דם אחרי חיסוני אסטרא-זנקה וחיסוני פייזר, בשניהם היתה עליה קלה מאד בסיבוכים, שהיתה הרבה יותר קטנה מאותם סיבוכים אצל הנדבקים בנגיף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, sperial כתב:

@korola אתה כופר בעיקר. הממשלה תקנה ותקבע מחיר? זכןר, אתה ב-CF, מעוז הקפיטליזם הטהור.

המדינה קנתה חיסונים. יש גם בדיקות קורונה בקופות, לא? יש מתחמי בדיקות של העיריות ושל פיקוד העורף. אז מה הבעיה שאפשר גם לקנות משהו אחר בכסף בחנויות, בהתחשב גם בדיוק במה שקורולה אומר ויקרה בסופו של דבר?

עזוב.

כשחבריך למקצוע לוקחים 1500 שח על ביקור של 20 דק, שבו בעיקר מקבלים קצת יותר יחס ממה שמקבלים בקופה, ובשבילו לא צריך לחכות 3 חודשים - אתה כועס עליהם גם שהם "קפיליטסים טהורים"? אתה בקליניקה שלך מקבל מטופלים בחינם? 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני, איבדת את הבנת הציניות שלך?

 

ולגבי הרפואה פרטית - אני מאוד לא אוהב אותה. אבל היא מטופחת על ידי מדינת ישראל על ידי הרעבת המערכת הציבורית. כנראה שבשנים האחרונות האוצר מתחיל להבין את הבעיה ומנסה להפריד את המערכות, אבל אחרי כל כך הרבה שנים כנראה שקשה לו לשנות כיוון, למרטת שיש מהלכים כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 40 דקות, sperial כתב:

יבגני, איבדת את הבנת הציניות שלך?

 

אתה מתכוון לסרקזם, לא? וגם מה זה קשור? אתה בפירוש כל הזמן מביע דיעה בכיוון מסוים. 

לפני 41 דקות, sperial כתב:

לגבי הרפואה פרטית - אני מאוד לא אוהב אותה. אבל היא מטופחת על ידי מדינת ישראל על ידי הרעבת המערכת הציבורית.

מערכת הבריאות הציבורית לא מורעבת. יש כמה כלכלנים שטרחו להראות את זה, אתה יכול לחפש. 

מה שאולי קורה זה שההשקעה בה לא מדביקה את קצב צמיחת האוכלוסיה כאן, אבל זה כנראה בהדרגה יקרה עם כל שירות ציבורי.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מערכת הבריאות הציבורית תקועה במצב שהתאים לאוכלוסיה הרבה יותר קטנה, זו שהיתה לפני עשורים. אם אינה מתוקצבת, מבחינת תשתיות, ציוד וכח אדם, איכות השירות תדרדר ויתפתחו מערכות מקבילות, פרטיות. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כנראה שחילקו את כל התורים. זה לא אומר שלא תתקבל. התחושה (לא ידיעה) שלי היא שהשאירו לא מעט שפיל לבלת"מים, אז אתה יכול להיות בקבוצה הזו.

 

אתה יכוח לנסות לגשת בלי תור לקראת הסגירה.

 

משרד הבריאות פרסם לפני שבוע - שבועיים את שעות העבודה של כל המתחמים, לפי הקופות. חלקם פועלים בשבת, ולא רק במגזר הערבי.

 

עריכה: הנה פרסום של עיריית ת"א.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...