Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו - כל המידע הוא על המנה הראשונה והשניה. המידע על המנה השלישית מוגבל למספר קטן של מחוסנים עם מחלות רקע, כאלה שאינם מייצגים את האוכלוסיה הכללית.

 

מצאתי הבוקר פרסום של CDC שמבוסס על מערכת דיווח תופעות לואי, שמדבר על כ-1200 מקרי דלקת שריר הלב בין קרוב ל-300 מיליון מנות, ביניהם 32 מיליון מתחסנים צעירים (12-29) שקיבלו 52 מיליון מנות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אז סיכוי של סביב ה-0.003% לחטוף דלקת *קלה* בשריר הלב (אצל הגילאים ש"מועדים לפורענות") בגלל החיסון? בהחלט מפחיד

 

ביטלתי את התור, אל תלכו להתחסן

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • מצחיק 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אני מבין נכון, זה הסיכון שכבר לקח מי שהתחסן ב2 מנות.

כשאתה רואה כתבה כזאת, אתה תרצה לקרוא קצת נתונים או לפחות איזה second opinion לפני שאתה קובע תור לחיסון שלישי, לא? 

 

IMG_20210825_140402.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ערד ניר מתחילת המגיפה מנסה להיות חכם ויוצא טיפש.

את הנזק שהוא עשה ועושה אפשר למצוא בבתי הקברות ובמחלקות הקורונה.

גם במקרה הזה, הוא קודם מוציא ידיעה "מרעישה" ורק אחרי שהנזק נעשה, הוא מתקן את עצמו.

 

 

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

אני חושב שאוותר על החיסון השלישי, לא כי אני מפחד אלא כי מספיק לי 2, יש לי מערכת חיסונית חזקה וממש קשה לי ליהיות חולה(אלרגיה זה המקסימום, לא זוכר מתי היה לי חום בפעם האחרונה שלא מהחיסון), אין לי כוח בחום הזה לעוד יום יומיים של תופעות לוואי מהחיסון.

זה רק אני כי מכיר את עצמי, כמובן שאני בעד החיסונים וגם ההורים שלי התחסנו בחיסון השלישי.

*מה שהכי מפחיד אותי עם הקורונה זה חס וחלילה ליהיות אסימפטומטי ומסוכן לסביבה שלי.

ניראה בעתיד אם יהיה חיסון מעודכן אשקול שוב להתחסן.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איך זה:

לפני 10 דקות, hwgeek כתב:

מה שהכי מפחיד אותי עם הקורונה זה חס וחלילה ליהיות אסימפטומטי ומסוכן לסביבה שלי.

מסתדר עם זה?

לפני 10 דקות, hwgeek כתב:

אין לי כוח בחום הזה לעוד יום יומיים של תופעות לוואי מהחיסון.

 

חיסון שלישי אמור בין השאר להפוך אותך לפחות מדבק לסביבה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, פינדר כתב:

חיסון שלישי אמור בין השאר להפוך אותך לפחות מדבק לסביבה.

לכאורה. ט.ל.ח

עד הרביעי.

או החמישי.

 

יש שיר ברוסית של ולדימיר ויסוצקי (לא זה של התה), שנקרא מרתון.

אומנם מרתון נכתב כתגובה לאיך שהשדרנים בברית המועצות היו קוראים לקבוצה היריבה "חברינו מ..." , אבל מבחינתי זה עוד אחד מהשירים שבוא הספורטאי מוצא את עצמו במקום הלא נכון (ביחד עם "כבוד כתר השחמט", "המתאגרף הסנטימנטלי", "עשרת אלפים בריצה אחת" ועוד).

עכשיו לחלק מהטקסט ברוסית:

[השיר הוא על רץ מרתון שמתחרה בחום מול רץ מגינאה]

ציטוט

Друг-гвинеец так и прёт
Всё больше отставание
Ну, я надеюсь, что придёт
Второе мне дыхание

Потом третье за ним ищу
Потом четвертое дыханье
Ну, я на пятом конечно сокращу
С гвинейцем расстоянье!

 

תירגום המאוד צולע שלי:

 

ציטוט

הנה הגינאי כמו קטר

מגביר בינינו את הפער

נו, מקווה אני, שתיפתח

נשימתי השניה

אחר כך את השלישית אני מחפש

ושוב את הרביעית

אח! בחמישית בטוח

אקצר את הפער בינינו!

 

השיר עצמו למתעניינים

ספוילר

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, David32 כתב:

לכאורה. ט.ל.ח

עד הרביעי.

או החמישי.

זה לא לכאורה. יש כבר מחקרים שמראים שזה נכון.

 

לגבי רביעי, חמישי וכו',

אני באמת באמת לא מבין מה הנקודה פה.

אם בשנים הקרובות הבחירה תהיה בין חיסון כל חצי שנה (כולל יום של תופעות לוואי) לבין מחלה שפוגעת בבריאות שלי ושל הסובבים אותי ופוגעת במשק ובכלכלה, אז אני בוחר בחיסון בלי היסוס.

זה שאין לנו את החיסון המושלם שפותר את כל הבעיות לתמיד, אמור למנוע מאיתנו מלהשתמש בחיסון שהוא לא מושלם, אבל מספק מידה גבוהה של הגנה?

 

אגב,

לשפעת מתחסנים כל שנה.

לטטנוס כל חמש שנים, ואישה בהריון אמורה לקבל חיסון לשעלת (שכולל גם טטנוס ודיפתריה) גם אם עברו פחות מחמש שנים מהחיסון הקודם.

עריכה אחרונה על ידי פינדר
  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

אני בן 34 אם מערכת חיסונית טובה.(אפילו מצויינת), קיבלתי כבר 2 חיסונים לפניחצי שנה בידיוק, למה לי לרוץ לחיסון השלישי? אני לא בן 50+ עם מערכת חיסונית חצי קלאצ'.

גם בלי חיסונים 99% לא הייתי מרגיש את הקורונה אבל התחסנתי בכל מיקרה למען הסביבה שלי, עוד בקושי עברו 6 חודשים ואני חייב לרוץ לחיסון השלישי? לא רואה את זהממש דחוף  במצב שלי עם הנתונים כיום.

 

ולגבי פחות מדבק: בסדר... ביגלל החרטא הזה אנחנו בגל היום, אמרו לאנשים אחרי החיסונים הם הופכים לקלארק קאנט שלא ידבק ולא ידביק אף אחד ולא יצטרך לבידוד... רואים כמה זה היה נכון היום, נתנו לאנשים תחושה שהקורונה נגמרה וכולם הפסיקו לישמור על ריחוק ומיגון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני כשעה, Blaz00r כתב:

אני צולע עם נקע ברגל

זו הסכנה כשהולכים למסיבות של טרנספורטר.

 

 

 

סתם, סתם. החלמה מהירה!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

@David32  גם למכונית אתה עושה טיפול 10,000 (או 15,000, או 30,000, תלוי איזה מחלה יש לך). אז לעצמך לא?

 

וערד ניר הוא וטרינר בהכשרתו, כנראה חושב שהוא זוכר משהו משנה ד'. אבל כבר הרבה שנים שהוא עיתונאי ולא של מדע ורפואה, אז יוצאים דברים מוזרים.

 

@hwgeek יש לך "מערכת חיסון חזקה"? לפי איזה מדד אתה קובע את זה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

למה לי לרוץ לחיסון השלישי?

בשביל עומס נגיפי נמוך יותר מה שעוזר למנוע הפצה של הנגיף והדבקה של אחרים.

  • אהבתי 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...