Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

ביטוח פרטי לא עולה "מאות ואלפי ש"ח לחודש". והוא גם מוענק בחינם או קרוב לזה על ידי לא מעט מהמעסיקים הגדולים במשק.

לא רוצה להתערב בויכוח, אבל כדאי שתדייק.

אם המעסיק משלם, זה לא חינם.

חוץ מזה שהמעסיק משלם בדרך כלל על העובד בלבד. שאר בני המשפחה משלמים בעצמם וזה כן מגיע לכמה מאות שקלים בחודש.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

נשמע כמו יוזמה של העיריה או משהו כזה. אם פועלים 24/7 זה מעולה.

זה היה ליום אחד עד 1 בלילה,לכל קופות החולים בלי תור.

לפני 9 דקות, hwgeek כתב:

ניראה ממש חשוד😱... יש מצב השתילו לך שבב 5G במקום חיסון.

הכי טוב, לפחות התופעות לוואי זה כמו אחרי החיסון ה 3.😉

  • מצחיק 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

@יבגניפ ברור.

 

הטענה שלי היא ששירות ציבורי יהיה יותר זול מפרטי. זה הכל.

 

ביטוח בריאות שמסופק על ידי המעסיק מהווה הטבה חייבת במס. מה שכן - לא בכל מקום.

 

בעיה מרכזית היא שביטוחי הבריאות הם מהענפים הרווחיים ביותר לחברות הביטוח, הן בגלל שיעור תשלומים נמוך והן בגלל ריבוי כפל ביטוחים - מה שאומר שמבחינת המבוטח הוא מוצר יקר.

 

דרך אגב, פרמייה של ביטוח בריאות תלויה בגיל ובחיתום. אז בחור בריא בן 30 ישלם עשרות שקלים בחודש, בגיל 40-50 יגלה שמדובר במאות, וצריך להכפיל במספר המבוטחים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, hwgeek כתב:

ניראה ממש חשוד😱... יש מצב השתילו לך שבב 5G במקום חיסון.

צריך להסתכל על הבקבוקון.

אם כתוב על זה Fpizr, הנוזל בצבע חום עם גושים צפים בו, וזה שמזריק לך כל הזמן מתגרד וחסרות לו שיניים, אני הייתי חושד.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

הכי טוב, לפחות התופעות לוואי זה כמו אחרי החיסון ה 3.😉

התןפעות לוואי זה בדיקה שהשבב עובד 🤦‍♂️🤪

עריכה אחרונה על ידי borsood
  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 27.8.2021 בשעה 18:12, פריג'י כתב:

לשים בשרשור קורונה או בשרשור יוקר מחייה הזוי בארץ?

בארץ קנינו וביצענו בדיקות מהירות (אנטיגן), הסט הכי משתלם שמצאתי היה מארז של זוג ב65 במקום 75 למחזיקי כרטיס שופרסל ב-BE. 

 

כרגע בגרמניה, נכנסתי ל-לידל, ושם מארז שמכיל 5 בדיקות אנטיגן עולה 3.99 יורו.

 

אז:

בארץ 32.5 שקלים ליחידה

בגרמניה 80 סנט יורו ליחידה שזה 3.6 שקלים.

 

זה כבר לא מילקי, ולא קוטג'. זו חזירות.

 

 

ישראלי חכם מביא לארץ סטוק במזוודה חדשה.

המחיר של הוספת מזוודה ומחיר הבדיקות זול יותר ממה שתמצא בארץ.

 

הכי זול שאני נתקלתי בו בארץ (כי גם לא חיפשתי את זה) 30 שקל לבדיקה דרך מישהו בwhatapp

לפני 3 שעות, hwgeek כתב:

ניראה ממש חשוד😱... יש מצב השתילו לך שבב 5G במקום חיסון.

יופי לא צריך לשדרג את הסמארטפון הישן

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני רואה באתרים שעות פעילות של המוקדי חיסון בשישי שבת

אבל בפועל אי אפשר להזמין מקום גם לא חודש קדימה

יש להם באמצע שבוע לימים הקרובים אבל אחר כך אין כלום

פורסם
לפני 8 שעות, vadim6385 כתב:

צריך להסתכל על הבקבוקון.

אם כתוב על זה Fpizr, הנוזל בצבע חום עם גושים צפים בו, וזה שמזריק לך כל הזמן מתגרד וחסרות לו שיניים, אני הייתי חושד.

אז מסקרנות בדקתי

מדובר על חברת נובולוג. משרד הבריאות שכר אותה לעשות את החיסון

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אופס,  מספר החולים קשה חזר לעלות.  אחרי שבוע של חגיגות הגענו לשיא, יש בלימה.

פתאום מתגלה התמונה הבאה:

בצבע התכלת , אלו החולים קשה מבין הלא מחוסנים , שכמובן ממשיכים לעלות כי החיסון לא מגן עליהם.

בירוק כהה, אלו החולים קשה מבין המחוסנים , שדווקא פה החיסון כן מגן ולכן יש תיקון משמעותי בגרף

אבל בגלל שהמחלה ממשיכה להתפשט, ומספר המאומתים ממשיך לעלות. 

אז בסופו של דבר למרות שאחוז החולים קשה מתוך המחוסנים יורד , הגידול של מספר החולים עולה. 

 

עכשיו שאלת מיליון הדולר?

האם החיסונים יצליחו להדביק את פתיחת שנת הלימודים?

האם הילדים שידבקו ידביקו את סבא וסבתא למרות החיסון השלישי ? 

 

 

image.png.47f1d89291a9f553c5e722ed66ab9108.png

 

image.png.58f07f3e1c6ac31ffbd113c422dff432.png

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

אופס,  מספר החולים קשה חזר לעלות.  אחרי שבוע של חגיגות הגענו לשיא, יש בלימה.

פתאום מתגלה התמונה הבאה:

בצבע התכלת , אלו החולים קשה מבין הלא מחוסנים , שכמובן ממשיכים לעלות כי החיסון לא מגן עליהם.

בירוק כהה, אלו החולים קשה מבין המחוסנים , שדווקא פה החיסון כן מגן ולכן יש תיקון משמעותי בגרף

אבל בגלל שהמחלה ממשיכה להתפשט, ומספר המאומתים ממשיך לעלות. 

אז בסופו של דבר למרות שאחוז החולים קשה מתוך המחוסנים יורד , הגידול של מספר החולים עולה. 

 

עכשיו שאלת מיליון הדולר?

האם החיסונים יצליחו להדביק את פתיחת שנת הלימודים?

האם הילדים שידבקו ידביקו את סבא וסבתא למרות החיסון השלישי ? 

 

 

image.png.47f1d89291a9f553c5e722ed66ab9108.png

 

image.png.58f07f3e1c6ac31ffbd113c422dff432.png

שים לב שיש בארץ יותר מחוסנים מאשר לא מחוסנים, אז אם עדיין יש יותר חולים קשה לא מחוסנים מאשר מחוסנים, אז זאת הוכחה ישירה שהחיסון עובד ועוד איך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

לא נורא, לא נעמוד דקה דומיה על מתנגדי חיסונים שבחרו לא להתחסן והוירוס לקח אותם

 

נו, מה קורה עם החיסון השלישי שלך?
חוץ מזה אתה שם לב שחצי מהחולים קשה (וכנראה גם המתים) הם מתחסנים? חלקם אפילו חיסון שלישי?

 

שלא תבין לא נכון, אני בעד השארת הכל פתוח ולתת לוירוס לעשות את שלו,  רק להיות גברים ולהגיד את זה,

לא להתחבא מאוחרי אחרים.  

כל עוד לא היו חיסונים וכולם היו באותו מצב,  סגר היה פתרון נכון, היום כל אחד צריך לתכנן את המסלול שלו,

או להתחסן בפייזר או להתחסן בדלתא. 

 

בתחילת הגל, פרופ' ערן סגר טען שחסרים לנו עוד 400,000 מתחסנים מתוך המתנגדים על מנת להגיע לחסינות עדר,

בנתיים אכן התחסנו 200,000 חדשים מתוך אלו שלא התחסנו, ויש עוד 200,000 מחלימים נוספים. 

כך שבעצם הגענו ל 400,000 שלו.

אבל בהתחלה הוא חשב שכל המחוסנים מוגנים יחסית, בפועל זה לא היה נכון ולכן צריכים לחזק את כל המחוסנים ,

או שהם יתחזקו לבד.. 

 

 


 

לפני 3 דקות, vadim6385 כתב:

שים לב שיש בארץ יותר מחוסנים מאשר לא מחוסנים, אז אם עדיין יש יותר חולים קשה לא מחוסנים מאשר מחוסנים, אז זאת הוכחה ישירה שהחיסון עובד ועוד איך.

 

 

ברור שיש הרבה הרבה יותר מחוסנים מאשר לא מחוסנים.

וברור שהמנה השלישית עובדת.

רואים שיפור משמעותי באלו שקיבלו את המנה השלישית,  אבל כנראה היקף ההגנה באיזור ה 90-95 אחוז.

לכן עדיין יהיו הדבקות גם במחוסנים. 

אבל , כל עוד יש לך 2.4 מיליון ילדים שמערכת החינוך שנדבקים ומדביקים..

ושנה וחצי רק 10% מהם נדבקו,  יש לנו כנראה עוד שנה שנתיים עד שנגיע למסה של ילדים שנדבקו (גדנ"ע קורונה).

בנתיים הילדים האלה יהוו מקור הדבקה טוב למחוסנים הקשישים. 

 

השאלה האם יש בלימה ונעצור מתחת ל 1000 חולים קשה , או שנהיה בזחילה ולאט לאט בתי החולים יעברו את ה1000?
אבל אני לא דואג, מעל 1000 יש מנגנון וויסות טבעי , אחוז התמותה של החולים קשה עולה פלאים ואז ממש קשה להגיע ל 1500 או 2000 חולים קשה.

 

 

פורסם
לפני 15 דקות, יובל .מ. כתב:

לא יכול לערוך - נפתח והוזמן תור למחר.
מה נסגר עם התופעות לוואי? אם חטפתי קשה בחיסון השני זה יהיה ככה גם בשלישי או שלא מחייב?

הרוב כמו בשני, אבל קצת מופחת.

זה מה שהיה לי, יום וחצי של קצת רחמים עצמיים.

וכאב ביד

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...