Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

תמיד ימי שני הם ימי שבירת השיאים.
ואז בהמשך כל השבוע יש ירידה לכאורה וחוגגים את הירידות, ושוב בימי שני שוברים את השיא.

 

השאלה מה השיא ובכמה הגידול

שבוע שעבר ביום שני היינו על 9900

היום אנחנו על 10900

זה לא הכפלה ולא שום דבר

וזה מה שחשוב

 

לעומת תחילת אוגוסט לפני פחות מ 3 שבועות שקפצנו תוך שבוע מ 3000 ל 6000

פורסם
לפני 2 דקות, hwgeek כתב:

מה העלות לבניית בית חולים חדש לחולי קורונה? תוהה האם זה לא מישתלם יותר מבחינה כלכלית למדינה מאשר כל הסגרים/הגבלות על העסקים והאזרחים(בארץ וגם בעולם)?
כלומר הגדלת מס' בתי חולים בשביל שנוכל להסיר הגבלות ועדיין בתי החולים לא יקרסו (+המשך חיסונים).

היום זה הדלתא, מחר יהיה משהו אחר והחיסון כניראה תמיד יהיה באיחור ושוב נחזור להגבלות וכו', האם לא עדיף תוכנית למציאות החדשה עם המגפה העולמית שלא ניראית שתיעלם בשנים הקרובות?

 

תקציב הביטחון מכיר? זה כמה עשרות מילארדים כל שנה.
פיקוד העורף בתקציב הביטחון מכיר?
אז יש 3 בתי חולים שדה שיכולים להכיל עשרות אלפי מטופלים, כולל מיגון וטיפול אטומי ביולוגי.

יש אפילו עשרות אלפי חליפות ביולוגיות כמו בהתפרצויות בסרטים.

אבל הצבא כמו בונקר, הוא לא מוכן לשחרר כלום מהמחסנים, ולפחות עד כה לא היה צריך לפתוח אותם.

 

השאלה האם באמת הציבור מוכן להמשיך ללכת להופעות של אייל גולן במנורה מבטחים, שבחנייה של תל השומר או בחנייה של איכלוב פרוס בית חולים שדה שמכיר 3,000 חולי קורונה?
וכל יום יוצאת משם משאית צבאית עם 150 גופות ?

 

זה נראה לך תסריט הגיוני?  

ברור שגם הפוך היה מוזר.. סגר הרמטי ובתי החולים היו ריקים מחולי קורונה .. זה גם היה קצת מוזר לחלק מהאנשים שלא יכלו לדמיין את התסריט ההפוך

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

השאלה מה השיא ובכמה הגידול

שבוע שעבר ביום שני היינו על 9900

היום אנחנו על 10900

זה לא הכפלה ולא שום דבר

וזה מה שחשוב

 

לעומת תחילת אוגוסט לפני פחות מ 3 שבועות שקפצנו תוך שבוע מ 3000 ל 6000

 

אף אחד לא ממש יכול להגיד, תסתכל על אנגליה.
שהם היו על 30,000  ביום ופתחו חלק מהגבלות , דיברו שהשיא יהיה 100,000 ביום ואז ירד,
הם חזו שתוך 30 יום הם מסיימים את הגל.
אז השיא הגיע רק ל 50,000 , ירד ל 20,000 ועלה בחזרה ל 30,000 ליום. 

 

 

image.thumb.png.c3d93c15feafe4ebb2bf688b5881eb02.png

פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

נוסף כאב בבית שחי בצד של הזריקה.

 

אם אני לא טועה זאת התנפחות של בלוטת הלימפה.

קרה גם אצלי בשלישי ויש גם מי שסבלו מזה במנה השניה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 24 דקות, korola כתב:

השאלה האם באמת הציבור מוכן להמשיך ללכת להופעות של אייל גולן במנורה מבטחים, שבחנייה של תל השומר או בחנייה של איכלוב פרוס בית חולים שדה שמכיר 3,000 חולי קורונה?
וכל יום יוצאת משם משאית צבאית עם 150 גופות ?

 

זה נראה לך תסריט הגיוני?  

ברור שגם הפוך היה מוזר.. סגר הרמטי ובתי החולים היו ריקים מחולי קורונה .. זה גם היה קצת מוזר לחלק מהאנשים שלא יכלו לדמיין את התסריט ההפוך

השאלה היא האם זה יכול ליהיות כזה גרוע אם שומרים על אחוז מחוסנים גבוה + לכל חולה תהיה מיטה והוא יקבל טיפול רפואי?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 46 דקות, korola כתב:

אז יש 3 בתי חולים שדה שיכולים להכיל עשרות אלפי מטופלים, כולל מיגון וטיפול אטומי ביולוגי.

אתה באמת חושב שיש ציוד וכח אדם (רופאים ואחיות) שיושבים במחסנים ואם רק תינתן הפקודה תוך יומיים יהיו לנו עשרות אלפי עמדות לטיפול נמרץ נשימתי?

גם אם הציוד קיים (ואני בספק גדול) כח האדם מתבסס על מילואים, ואלו אותם רופאים שבשגרה עובדים בבתי החולים. ורובם אם לא כולם, לא מוכשרים לטיפול נמרץ נשימתי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

 

השאלה האם באמת הציבור מוכן להמשיך ללכת להופעות של אייל גולן במנורה מבטחים, שבחנייה של תל השומר או בחנייה של איכלוב פרוס בית חולים שדה שמכיר 3,000 חולי קורונה?
וכל יום יוצאת משם משאית צבאית עם 150 גופות ?

 

 

הדיבורים האלה לא מפחידים את רוב האוכלוסיה

אמרת את זה גם על 1000 מאומתים ביום, גם על 3000 וגם על 8000

 

השאלה היא אחרת

האם אנשים מוכנים לעצור את החיים שלהם, להפסיק לטוס, להפסיק ללכת להופעות, ללכת לבית מלון ולקבל את האוכל לחדר כדי שחס וחלילה לא ינשמו על האוכל בבופה, לחכות שעה וחצי בתור לחנות בקניון כי מותר להכניס רק 10 אנשים כל פעם, ולחיות ככה עד שיגידו שאין קורונה בעולם?

 

לא התשובה היא לא

כשחשבנו שזה הולך להגמר תוך חודשיים שלוש זה היה נראה הגיוני

היום ברור לנו שזה לא יגמר עוד שנה ואולי גם לא עוד 5 שנים

אף אחד לא  יודע מה יהיה מחר. אני הייתי רוצה שסבא שלי בשנים האחרונות שלו יהנה מהחיים ולא יזכור שהוא סיים את החיים לבד בבית בסלון עם מסכה אז יכול להיות שהוא לא ילך להיכל מנורה עם 12,000 ...את זה יעשו כל אלה שהתחסנו ומתחת לגיל 60

הוא כן ילך למסעדותף קניונים, בריכה, בתי מלון ויהנה מהשנים האחרונות שלו

 

ואלה שלא בני 80+ ישימו מסכה, ישתדלו, וימשיכו ללכת להופעות כן גם היום וגם מחר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני כשעה, hwgeek כתב:

מה העלות לבניית בית חולים חדש לחולי קורונה? תוהה האם זה לא מישתלם יותר מבחינה כלכלית למדינה מאשר כל הסגרים/הגבלות על העסקים והאזרחים(בארץ וגם בעולם)?
כלומר הגדלת מס' בתי חולים בשביל שנוכל להסיר הגבלות ועדיין בתי החולים לא יקרסו (+המשך חיסונים).

היום זה הדלתא, מחר יהיה משהו אחר והחיסון כניראה תמיד יהיה באיחור ושוב נחזור להגבלות וכו', האם לא עדיף תוכנית למציאות החדשה עם המגפה העולמית שלא ניראית שתיעלם בשנים הקרובות?

 

9 נשים לא יכולות להביא תינוק בחודש אחד.

 

המתמטיקה אומרת שהכשרות של טיפול נמרץ נשימתי, למי שכבר עבר הכשרה של רפואה / אחיות כללי, לוקחת חודשים.

הכשרות של מי שעבר טיפול נמרץ נשימתי לאקמו, לוקחת שבועות עד חודשים בנוסף.

 

והבעיה הכי גדולה? שבשביל זה אתה צריך אנשים שכבר סיימו הכשרה של רפואה / אחיות, שזה בעצמו לוקח נדמה לי שנתיים עד 7 שנים.

והכי בעיה בזה - גם שם יש לך מחסור גדול כבר לפני הקורונה, זו הייתה אחת מהסיבות שרצו לפתוח באריאל בית ספר לרפואה, ושפתחו את בית הספר לרפואה בצפת וכו'.

הרי להוסיף תקנים זה לא בעיה, לכאורה כבר הוסיפו כמה פעמים בשנה וחצי האחרונות.

במה ממלאים את התקנים האלה? חשבו "לקצר את ההריון" ולקחת אחיות תוך כדי ההכשרה או מיד אחרי ההכשרה הכללית, אבל אפשר לקחת אחות כזו ולתקוע אותה ליד אקמו? היא באמת מועילה בטיפול נמרץ קורונה? לא בטוח, זאת אומרת יש אנשי מקצוע שאומרים שהיא לא מועילה שם.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

אבל אפשר לקחת אחות כזו ולתקוע אותה ליד אקמו? היא באמת מועילה בטיפול נמרץ קורונה? לא בטוח, זאת אומרת יש אנשי מקצוע שאומרים שהיא לא מועילה שם.

אני מניח שבפועל היו שולחים את האחיות הטריות למחלקות הרגילות כדי להחליף את האחיות הותיקות, שאותן היו שולחים לטיפול נמרץ.

וכמובן שגם זה לא מספיק.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

השאלה אם זה בכלל ריאלי לעשות תחלופות כאלה.

לי אין מושג, אבל אנשי המקצוע לפני כמה שבועות אמרו שזה חרטא.

יכול להיות שיש להם אינטרס אחר וזה היה עוזר איכשהו, יכול להיות שלא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 27 דקות, פינדר כתב:

אני מניח שבפועל היו שולחים את האחיות הטריות למחלקות הרגילות כדי להחליף את האחיות הותיקות, שאותן היו שולחים לטיפול נמרץ.

וכמובן שגם זה לא מספיק.

ועל זה נאמר - עובדים עלינו

קובי

:-)

פורסם
לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

השאלה אם זה בכלל ריאלי לעשות תחלופות כאלה.

ברור שגם זה בעייתי. יש מסלול הכשרה לאחיות טיפול נמרץ והוא לוקח זמן.

רק התייחסתי לטענה כאילו ישלחו אחיות טריות מבית הספר לטיפול נמרץ.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

הורים יקרים, מחר אתם שולחים את ילדיכם לבית הספר?

 

בינתיים אני מצרף כתבה על בית ספר לחינוך מיוחד ברחובות, שככל הנראה נסגר לכל השנה, כי רוב המורים לא התחסנו ומסרבים להיבדק.

ועל הדרך תקראו את התגובות.

http://www.be106.net/233/50642

חץ שמאלה מוביל לכתבה.

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם
לפני 42 דקות, Legend כתב:

הורים יקרים, מחר אתם שולחים את ילדיכם לבית הספר?

 

בינתיים אני מצרף כתבה על בית ספר לחינוך מיוחד ברחובות, שככל הנראה נסגר לכל השנה, כי רוב המורים לא התחסנו ומסרבים להיבדק.

ועל הדרך תקראו את התגובות.

http://www.be106.net/233/50642

חץ שמאלה מוביל לכתבה.

 

בית ספר אנטרופוסופי. סיכוי טוב שזה שהוא נסגר רק יעשה טוב לילדים בהמשך החיים…

 

חבורת היפים שבורים…

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...