Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שיקח זמן לחזור לשגרה של 2019.

זה הכול. עד שכולם יתחסנו, עד שהכול יחזור לעבוד.

רק החיסון עצמו זה חתיכת אתגר לוגיסטי...

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

אז מה הוא צופה שגם אחרי שיהיה חיסון אנשים יעצרו את החיים ?

מה שהוא רומז בעדינות זה שכנראה מסיכות יהפכו להיות חלק מהחיים שלך יותר ממה שאתה מקווה. במקרה הטוב, קצת כמו ביפן, שאם קמת ואתה לא מרגיש טוב, או מישהו במשפחה שלך חולה, חובה עליך להיות עם מסיכה כל היום.

באופו כללי זה מנהג מעולה שיקטין את הדבקות השפעת ונגיפים אחרים.

מסיכות במקומות ציבוריים וכו. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 19 דקות, ניקו פ. כתב:

מה שהוא רומז בעדינות זה שכנראה מסיכות יהפכו להיות חלק מהחיים שלך יותר ממה שאתה מקווה. במקרה הטוב, קצת כמו ביפן, שאם קמת ואתה לא מרגיש טוב, או מישהו במשפחה שלך חולה, חובה עליך להיות עם מסיכה כל היום.

באופו כללי זה מנהג מעולה שיקטין את הדבקות השפעת ונגיפים אחרים.

מסיכות במקומות ציבוריים וכו. 

 

זה לא יעבוד פה בחיים

המשטרה לא מצליחה לאכוף סגר כשכל המשק סגור

אתה רוצה שיצליחו לאכוף מסכות עוד 3 שנים כשכל המשק פתוח ?

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 דקות, ניקו פ. כתב:

במקרה הטוב, קצת כמו ביפן, שאם קמת ואתה לא מרגיש טוב, או מישהו במשפחה שלך חולה, חובה עליך להיות עם מסיכה כל היום.

מסיכות במקומות ציבוריים וכו. 

מילים כדורבנות. לא רק ביפן, אגב, בכל מיני מקומות באסיה.

זאת חלק משגרת החיים, כמו ללבוש מכנסיים.

עצוב, אבל אחרי ה״הנחה״ שהייתה לנו בתור מין אנושי במהלך רוב המאה ה-20,

חזרנו לניהול מגיפות מזדמנות. ככה זה.

  • מבאס 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 31 דקות, Transporter כתב:

 

זה לא יעבוד פה בחיים

המשטרה לא מצליחה לאכוף סגר כשכל המשק סגור

אתה רוצה שיצליחו לאכוף מסכות עוד 3 שנים כשכל המשק פתוח ?

אין קשר למשטרה ואכיפה.

האופי והתרבות פה שונים מידי בשביל שאנשים יסתובבו עם מחסום על הפה מיוזמתם האישית.

 

כולם פה חייבים להתחבק ולנשק את כולם ואין מה לעשות נגד זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קשה לך חמוד לנשום דרך פיסת בד מסכנה?

 

ואם תקרא את ההודעה של ניקו, מדובר על מצבים שאתה חולה בהם.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

קשה לך חמוד לנשום דרך פיסת בד מסכנה?

 

ואם תקרא את ההודעה של ניקו, מדובר על מצבים שאתה חולה בהם.

 

ואיך ידעו שאתה חולה? שוטרים יסתובבו עם מדחום ברחובות ויתנו דוחות למי שמשתעל ?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כולם בוכים שאסור לפתוח עסקים, שאין אירועים, מסעדות, פאבים וכו'. אבל להקפיד ללכת עם מסכה ובתמורה לחזור לשגרה כמעט מלאה? מה פתאום, אי אפשר, קשה לנשום...

  • אהבתי 4
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, Transporter כתב:

 

ואיך ידעו שאתה חולה? שוטרים יסתובבו עם מדחום ברחובות ויתנו דוחות למי שמשתעל ?

עלית על הנקודה בעצמך.

המטרה היא סולידריות חברתית כלשהי ולא אכיפה.

בן אדם שלא מרגיש טוב שם מסיכה כי הוא לא רוצה להדביק אחרים ולא כי שוטר יעשה לו נו נו נו.

 

 

  • רעיון טוב! 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

כולם בוכים שאסור לפתוח עסקים, שאין אירועים, מסעדות, פאבים וכו'. אבל להקפיד ללכת עם מסכה ובתמורה לחזור לשגרה כמעט מלאה? מה פתאום, אי אפשר, קשה לנשום...

 

יש הבדל בין ללכת עם מסכה היום כשיש וירוס לבין ללכת עם מסכה ב 2028 כשאין שום דבר

פורסם

אתה מניח כאן נחות שאו שכן או שלא יתממשו.

 

ללכת עם מסיכה זה שטויות. 99% ויותר קיטורים חסרי בסיס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טנרספורטר, ביפן המון אנשים הולכים עם מסיכה, אפילו מחלקים כאלו ברחובות לפעמים.

במצב של שגרה קמת בבוקר וכואב לך הגרון? לא יקרה דבר אם תלך עם מסיכה כמה ימים.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 29 דקות, David32 כתב:

קשה לך חמוד לנשום דרך פיסת בד מסכנה?

 

ואם תקרא את ההודעה של ניקו, מדובר על מצבים שאתה חולה בהם.

לי קשה לנשום דרך פיסת הניר הזאת אבל אני הולך אם מסכה 

זה גם גורם לי להשתעל  וגם אני בין האנשים שיש להם פטור 

ובכל זאת הולך אם המשכה 

בריאות הסובבים אותי חשובה 

 

ועוד דבר בשכונה שלי אני רואה עליה בשימוש מסכות 

  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...