Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סלטוס - נהיגה ראשונה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^

אצלי היא כבויה כל הזמן,

 

אני מפעיל אותה אך ורק בפקקים קטנים שאני לא מפעיל בהם את מערכת הזחילה בפקקים, כאשר אין לי כח ללחוץ על הברקס, ובנסיעה במקום הררי כדי למנוע התדרדרות אפילו בגיר פלנטרי, ואצלי זה כולה לחיצת כפתור פשוטה מתחת ליד ימים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברכב היברידי אין את הבעיה הזאת כי הזינוק מהמקום הוא עם המנוע החשמלי.

 

אצלי אני מפעיל את המערכת לאחר העצירה הראשונה בכל נסיעה ובמהלך ביצוע חניה לאחר העצירה הראשונה אני מכבה אותה כי היא מקשה על ביצוע תמרוני חניה עדינים.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.8.2020 בשעה 13:46, farkash7 כתב:

למה בדיוק רכב עם גיר אוטומטי רגיל צריך "אוטו הולד"? 
זה שיקוץ שרק רכבים ידניים/רובוטיים/ועכשיו מסתבר לי שגם גיר רציף צריכים.

 

מה? לא

אתה מתכוון כנראה ל-Hill Hold ולא Auto Hold.

 

אוטו הולד זה כשאתה לוחץ על הבלמים בעצירה, משחרר את הפדל של הבלמים, והרכב מחזיק בעצמו את הבלמים לחוצים עד שאתה לוחץ על הגז.

זה נועד לשחרר אותך מלהחזיק את הבלם לחוץ בפקק, רמזור, צומת וכו'.

סוג של "תבלום עד שאגיד לך אחרת".

 

לפני 2 שעות, פבל כתב:

יש מכוניות עם שניהם, יש בלי אף אחד, ויש רק עם היל הולד (לא נתקלתי במכוניות רק עם אוטו הולד).

 

כל רכב אוטומטי פלנטרי עם אוטו הולד מכיל רק אוטו הולד, כאמור כי אין לו שימוש בהיל הולד.

 

לפני 2 שעות, פבל כתב:

זה די פשוט האמת. אני מאוד אוהב לצאת מהמקום בצורה חלקה. באוטומט אני משחרר את הבלם, מחכה שהמנוע יניע (כי ה-S&S בדרך עובד אצלי) ולא לוחץ על הגז עד שהאוטו מתחיל לנסוע, בידני אני משחרר את הקלאץ' רק אחרי ששחררתי את הבלם (כמובן חוץ מאשר בעליות). ועם אוטו הולד עובד אני משחרר את הברקס, כלום לא קורה, ואז אני לוחץ על הגז, האוטו מניע, אני לוחץ עוד, הברקס משתחרר, אני לוחץ עוד, והאוטו מתחיל את הנסיעה בקפיצה, שאותי לפחות, ממש ממש מעצבנת.

 

אני ממש לא אומר שאני לא אקנה רכב עם המערכת הזו, כי אני פשוט לא אפעיל אותה, אבל כשהיא פועלת היא יכולה להטריף אותי.

 

הפתרון פשוט - כבה S&S.

ואז אתה גם תהנה מהאוטו הולד וגם לא תסבול מה-S&S.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

כל רכב אוטומטי פלנטרי עם אוטו הולד מכיל רק אוטו הולד, כאמור כי אין לו שימוש בהיל הולד.

תתפלא, כבר נתקלתי. אתה מרגיש את הבלמים מחזיקים את הרכב בעליה.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הפתרון פשוט - כבה S&S.

אי אפשר, כשאני בוחן מכוניות אני צריך להציג תמונת Baseline מציאותית של תצרוכת הדלק (ויש למערכת השפעה) ולא תמונת "משתמש קארספורום" :) 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, פבל כתב:

תתפלא, כבר נתקלתי. אתה מרגיש את הבלמים מחזיקים את הרכב בעליה.

 

יכול להיות ששמים היל הולד משיקולים אחרים.

 

לפני 11 דקות, פבל כתב:

אי אפשר, כשאני בוחן מכוניות אני צריך להציג תמונת Baseline מציאותית של תצרוכת הדלק (ויש למערכת השפעה) ולא תמונת "משתמש קארספורום" :) 

 

יותר טוב, תבחן בלי S&S את כולם, גם ככה אנשים מסביבי למדו לכבות את זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. זה השמיד אצלי 2 מצברים בתקופת ליסינג אחת (מאזדה 3 דור 3)

2. הכיבוי מנוע והדלקה מציקים לי

3. לפעמים זה קורה דווקא כשאתה רוצה מזגן (למרות שאני תמיד מכבה, ביום שאני שוכח לכבות אני מגיע למעגל תנועה הראשון, המנוע נכבה ואיתו המזגן)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל לא בטוח שזה מקצר את חיי המצבר. בשבוע שעבר מכרתי רכב שיש לו S&S עם המצבר המקורי, שבוע לפני שמלאו לרכב חמש שנים ( וכן, צריך להחליף את המצבר )

 

כל אחד ודעתו. לי זה לחלוטין לא מפריע, אשתי לא יכולה לסבול את זה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

1. זה השמיד אצלי 2 מצברים בתקופת ליסינג אחת (מאזדה 3 דור 3)

2. הכיבוי מנוע והדלקה מציקים לי

3. לפעמים זה קורה דווקא כשאתה רוצה מזגן (למרות שאני תמיד מכבה, ביום שאני שוכח לכבות אני מגיע למעגל תנועה הראשון, המנוע נכבה ואיתו המזגן)

1. כנראה לא ממש משנה במקרה וזה רכב ליסינג.

2. בקושי שם לב לזה.

3. מזה פחדתי אבל אני חייב לציין שעד עכשיו לא סבלתי מזה בכלל, ויצא לי לנסוע ברכב בכל שעות היום בחודש האחרון שהיה די חם.

עריכה אחרונה על ידי gorelshv
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, zvit כתב:

בכלל לא בטוח שזה מקצר את חיי המצבר. בשבוע שעבר מכרתי רכב שיש לו S&S עם המצבר המקורי, שבוע לפני שמלאו לרכב חמש שנים ( וכן, צריך להחליף את המצבר )

 

לא יודע, אני יודע שבולוסטר לפני כן המצבר המקורי החזיק מעל 3 שנים, הרבה יותר קילומטרים. (החזקתי אותה 4 שנים, החלפה אחת).

גם כשצריך להחליף אז מצבר S&S עולה יותר.

 

לפני 2 דקות, gorelshv כתב:

1. כנראה לא ממש משנה במקרה וזה רכב ליסינג.

2. בקושי שם לב לזה.

3. מזה פחדתי אבל אני חייב לציין שעד עכשיו לא סבלתי מזה בכלל, ויצא לי לנסוע ברכב בכל שעות היום בחודש האחרון שהיה די חם.

 

1. לי כן, זה רחוק מלהיות כיף לקום בבוקר, לבוא להניע ולגלות שלא מניע. ואז לחכות לנציג של אלדן שיחליף מצבר.

2. עניין אישי.

3. כשחם בחוץ זה פחות סביר שיקרה, יש חיישני טמפ', אם חם בחוץ הוא לא יפעיל את ה-S&S בכלל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.8.2020 בשעה 23:46, wildlands2019 כתב:

רק לא ראיתי שהזכתרם את נושא הדינמיות, זווית גלגול, הנאה מנהיגה.

הייתי אומר שזה הושמט כי זה יהיה הדבר האחרון שיעניין את הקונה הפוטנציאלי של הרכב הזה

just saying🙄

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, gorelshv כתב:

אני רואה שהוא מפעיל את ה-S&S אבל כנראה לא נותן לטמפרטורה ליפול יותר מדי מכדי שארגיש משהו.

 

אם הוא מכבה את המנוע אתה ישר מרגיש את זה במיזוג

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.8.2020 בשעה 11:50, memilavi כתב:

אני חייב להודות שאני אישית לא מבין את כל ההתעסקות בבקרת שיוט אדפטיבית.

באיוניק שלנו יש את זה, ומעבר לכמה משחקים בהתחלה, כדי להבין איך זה עובד, לא משתמש בזה בכלל. הספיקה לי פעם אחת שהייתי צריך למעוך את הברקס כי האוטו לא זיהה פקק מתקרב, כדי להבין שזה לא אפוי עד הסוף, ורק נותן אשליה של נוחות.

מצד שני, זה שאין ניטור שטח מת זה לגמרי דיל ברייקר בשבילי.

אני משתמש בזה אם אין יותר מידי תנועה, סה"כ הבקרת שיוט של הונדה ממש טובה ואם מפחדים שהיא לא תזהה אז צריך לפחות לשים את השמירת מרחק על 2 או יותר.
פשוט אם יש הרבה תנועה זה שומר יותר מידי מרחק לטעמי וגם אני לא אוהב את התאוצה שזה עושה.

לפני 8 שעות, פבל כתב:

ועם אוטו הולד עובד אני משחרר את הברקס, כלום לא קורה, ואז אני לוחץ על הגז, האוטו מניע, אני לוחץ עוד, הברקס משתחרר, אני לוחץ עוד, והאוטו מתחיל את הנסיעה בקפיצה, שאותי לפחות, ממש ממש מעצבנת.

 

אני ממש לא אומר שאני לא אקנה רכב עם המערכת הזו, כי אני פשוט לא אפעיל אותה, אבל כשהיא פועלת היא יכולה להטריף אותי.

באיזה רכב זה? ובנוסף יש עוד אפשורות:

אצלי בסיוויק זה ככה:(עם אני רוצה שזה יהיה חלק)

>S&S מופעל ואוטו הולד

>נותן לחיצה קטנה(לא רציפה) על הגז והאוטו מניע 

>רק אחרי שהוא מניע אני מאיץ ואז האוטו הולד משתחרר והאצה ממש רגילה כמו שעוזבים את ברקס ושמים גז.

 

בכלל, שאני רואה רכבים מתחילים לנוע אני נותן "ליטוף קטן" לדוושא בשביל שיניע אבל עדין יהיה בברקס.

 

אם האוטו מכובה בגלל ה S&S וישר רוצים להאיץ אז זה מעצבן.

 

בכללי יש לי הרגשה לפי כל הסיפורים של אנשים שהמערכות של הונדה הכי נוחות, ההולד והבקרת שיוט.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...