Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סלטוס - נהיגה ראשונה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 149
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני האחרון שיגע ברכבים של ואג אבל אמינות זה חלק ממכלול של סיבות למה לקנות או לא רכב,לך אולי זה הכי חשוב בעולם,אבל לא לכולם.

 

דרך אגב, לדעתי בתור רכב הכי חשוב זה איך הוא נוסע {רעשים,נוחות,ביצועים}.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הביצועים הם רשמו במפורש שמדובר בתאוצות ביניים המדמות עקיפה ורשום שתגובות הגיר הרציף מהירות יותר.

 

שאפו לקיה שהצליחו לייצר ביצועים כאלו מיחידת הנעה כזאת.

 

לגבי ההשוואה בין הרכבים וההכרעה הכוללת בה ניצח הסקודה קאמיק לא אומרת לי הרבה כאשר פרמטרים מסויימים יכולים לפסול את הרכב אצל לקוחות פוטנציאלים.

 

לצורך הענין גודל תא המטען הקטן של הקאמיק והעדר בלם יד חשמלי עם אוטו הולד פוסלים אותו על הסף בשבילי. גם הגיר הדו מצמדי היה גורם לי להרבה התלבטויות (בתכלס הוא לא מתאים לנתיב הנסיעה שלי- עירוני הררי ברובה המכריע).

 

לגבי הסלטוס העדר בקרת שיוט אדפטיבית תפסול אותו על הסף אצל הרבה לקוחות ובסך הכל גם אצלי זאת נקודת מינוס גדולה. איכות הפלסיטקה גם מהווה אצלי מינוס גדול למרות שזה פרמטר חסר השפעה תפעולית.

 

בשורה התחתונה לא הייתי בוחר באף אחד מהם אבל אם הייתי חייב לבחור רק בין שני הרכבים הללו באופן אישי הייתי בוחר בסלטוס עקב כך שהחסרונות בקאמיק כאמור פוסלים אותו על הסף בשבילי ובסלטוס רק מהוים מינוס (לגבי הסלטוס לא בחנתי אותו באופן אישי ואני מסתמך רק על נתונים ברשת).

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על שתיהן. יש לי קאמיק שאני מאוהב בא אז אולי אני קצת משוחד אבל

הסלטוס ממש לא הרגישה לי זריזה יותר בעקיפות ביניים, היא בהחלט לא רעה בכלל והאמת שהמנוע/תיבה מאוד מרשימים לטובה.

הפנים של הרכב מרגיש נורא זול ממש לא מתקרב לרמה של הקאמיק.

סך הכל רכב לא רע אבל די מאכזב צפיתי ליותר.

אולי אם יביאו בגרסת הטורבו יהיה באמת רכב מעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, green כתב:

לגבי הביצועים הם רשמו במפורש שמדובר בתאוצות ביניים המדמות עקיפה ורשום שתגובות הגיר הרציף מהירות יותר.

 

שאפו לקיה שהצליחו לייצר ביצועים כאלו מיחידת הנעה כזאת.

 

 

שאפו לקיה שהצליחו לייצר כל כך הרבה רעש וכתבות על רכב ממוצע לחלוטין.

אני לא מאמין שמנוע 2.0 אטמו׳ עם גיר רציף מאיץ טוב יותר בהאצות ביניים מאשר 1.5 טורבו עם dsg מהיר מאוד, משהו בבדיקה הזאת לא נעשה כשורה.

עד שאני לא אראה את זה בעיניים שלי מבחינתי מדובר בעוד כתבה עם כסף מתחת לשולחן ולא יותר מזה.

 

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

גם רוב מי שקונה "ג'יפון" שהוא לא באמת כלי שטח, הוא קונה אותו בעיקר בגלל הרושם של "יש לי ג'יפ" במיוחד כאשר באותו מחר אתה יכול לקבל הרבה יותר עם רכב מנהלים/משפחתי, והקאמיק, באמת לא נראה ג'יפון, ואפילו לא מזמן קראתי מבחן השוואתי בין הסקאלה לקאמיק שבדק איזה מהם יותר מתאים למשפחה, והסקאלה נצחה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי באותו ראש כמוך, אבל באיזה שרשור ייעוץ שפתחתי הפנו את צומת ליבי לכך שלג'יפונים יש עוד יתרונות פרט לפוזה.
בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא יש לג'יפונים יתרונות על רכבים "רגילים" והחסרונות העיקריים שלהם (צריכת דלק, התנהגות כביש, בטיחות אקטיבית, מחיר) לאט לאט נעלמים.

מאז אני לא שופט אנשים שקונים ג'יפון בהכרח כאנשים ששמים את פרמטר הפוזה חזק למעלה, אני מניח שבימינו שג'יפונים הם כל כך נפוצים שרובם לא כאלה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שלי (סוזוקי ספלאש) טיפה יותר גבוה מאוטו "רגיל" ורק כשנהגתי בפיקנטו שהיא יותר נמוכה, הבנתי כמה לשבת גבוה זה יתרון עצום מכל הבחינות כשמגיעים לנהיגה עצמה 

רואים הכל יותר טוב, מרגישים יותר בטחון... לכן אני אני לעולם לא אבקר אף אדם שמעדיף ג'יפון על רכב משפחתי, זה פשוט עולם אחר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לתאוצות ביניים, יש התייחסות לבורר מצבים של הסלטוס אבל שום דבר לגבי באיזה מצב היה הגיר בקאמיק.

במצב דרייב הגיר מאוד מאוד אוהב להעלות הילוכים ולכן בקלות תמצא את עצמך בהילוך 7 ב-70 קמ"ש. תלחץ על הדוושה, תעבור איזה שניה או שתיים, ההילוך ירד ל-4  ורק אז הרכב יאיץ.

כשהתיבה במצב ספורט והגיר שומר על הילוך נמוך יחסית, קשה לי להאמין איך הסלטוס מהיר יותר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 26.9.2020 בשעה 12:16, me5000 כתב:

על הדבר הכי חשוב כאן לא מדברים... האמינות. 

אם יש משהו שיכריע אצל רוב מי שיבחר בסלטוס במקום הסקודה זה רק האמינות. 

שבת שלום חג שמח!

 

ראשית תודה על הסקירה , קראתי בעיון כי הרכב מעניין מכמה סיבות מעשיות לחיי היומיום-

 

  - אמינות כפי שהוזכר לקראת הסוף : למי (כמוני) שרוכש מכספו ומשלם ונושא באחזקה, האמינות חשובה לאין ערוך, יותר מאשר

                 זריזות ביציאה מהמקום ושאר כאלה שרכבי ואג טובים בהם, אבל יש רק שנתיים אחריות (הם יודעים למה כנראה....) ולא צריך להוסיף

                על (חוסר) אמינות הגירים שלהם.

               לכן מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי/רציף ולא הטורבו-בוטי הם עדיפים, פשוט מאוד, ויעלה עוד קצת דלק אבל יחסוך בטוחח הארוך מאוד, ודאי כיד שניה.

- מרווח, גודל : סופסוף רכב לא גדול מדי אבל גם לא קטן מדי עם תא מטען ראוי וסביר.

                       לאשה קשה לחנות עם הקפטיבה וכאשר רוצים רכב גבוה ומרווח, אז האקסיד קטנה ונמוכה מדי (מזכירה סטיישן הצ'בק) כמו רוב האחרות

                        בסגמנט והסלטוס נותנת בול בפוני......

- מחיר: עם מבצעי חבר/הוט וכו', המחיר יהיה סופר ארטקיבי .

 

למי שמקבל ליסינג או רכב חברה כנראה כל אלה ועוד  לא משנים, ולכן יילך על צרפתי/גרמני/צ'כי טורבו-בוטיים.

 

.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושב שלקיה/יונדאי אין גיר רובוטי כפול מצמד בעייתי ואין מנועי טורבו אז צא מהסרט, 

תעשה שיעורי בית ותראה שמה שכתבתה כאן מיותר ומטעה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, coavi כתב:

                 זריזות ביציאה מהמקום ושאר כאלה שרכבי ואג טובים בהם, אבל יש רק שנתיים אחריות (הם יודעים למה כנראה....) ולא צריך להוסיף

לפחות תדייק.

פולקסווגן עם 3 שנות אחריות, סקודה וסיאט שנתיים אחריות עם אפשרות להרחבה לשנה שלישית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, wildlands2019 כתב:

אם אתה חושב שלקיה/יונדאי אין גיר רובוטי כפול מצמד בעייתי ואין מנועי טורבו אז צא מהסרט, 

תעשה שיעורי בית ותראה שמה שכתבתה כאן מיותר ומטעה.

הוא מדבר נטו על הסלטוס. והוא צודק לגמרי. 

הוא כותב את מה שהרבה אנשים בארץ חושבים. 

אין מה לעשות. חלק גדול מהרוכשים הם שמרניים שיקנו רכב שמבטיח ראש שקט באחזקה ובמכירה. 

זה נוגד את החשיבה שלך ושל חלק גדול מחברי הפורום, אבל זה לא שגוי. 

כל אחד וסדר העדיפויות שלו. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, wildlands2019 כתב:

אם אתה חושב שלקיה/יונדאי אין גיר רובוטי כפול מצמד בעייתי ואין מנועי טורבו אז צא מהסרט, 

תעשה שיעורי בית ותראה שמה שכתבתה כאן מיותר ומטעה.

תתרכז יותר טוב במה שנכתב ע"י  coavi,
ההתייחסות שלו היא לכדאיות שבעבורו
לרכישת רכב קיה סלטוס שזאת כותרת השרשור.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 10.10.2020 בשעה 12:12, wildlands2019 כתב:

אם אתה חושב שלקיה/יונדאי אין גיר רובוטי כפול מצמד בעייתי ואין מנועי טורבו אז צא מהסרט, 

תעשה שיעורי בית ותראה שמה שכתבתה כאן מיותר ומטעה.

דווקא אתה טועה- התייחסתי למנוע והגיר של הסלטוס שהם אינם טורב-בוטים, לא התייחסתי לקיה באופן כללי.

צא והבן הנקרא :)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...