Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סלטוס - נהיגה ראשונה


פבל
 שיתוף
עוקבים 37

פוסטים מומלצים

Just now, wildlands2019 כתב:

רק לא ראיתי שהזכתרם את נושא הדינמיות, זווית גלגול, הנאה מנהיגה.

 

Give me a break

הדגם זה לא משווק באירופה ולא בכדי. זה דגם לשוק האמריקאי שאנינות מוטורית היא ממנו והלאה. 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מה הוא אמור להחליף, אם בכלל? איפה הוא אמור להיכנס? ולמה בכלל הוא פה? על כל השאלות ועוד ניסיתי (כרגיל, לא בהצלחה יתרה) לענות בנהיגה הראשונה שלנו בקיה סלטוס. צילום: רונן טופלברג    

רשמים ראשונים אחרי נסיעת מבחן-   1.מרחב הפנים ברכב, מצויין ,הן מקדימה והן בספסל האחורי (יש מיזוג ליושבים מאחור). 2.הייתה הרגשה שהמושבים הקדמיים מכויילים בצורה שונה- שברי כביש ופסי האטה

Give me a break הדגם זה לא משווק באירופה ולא בכדי. זה דגם לשוק האמריקאי שאנינות מוטורית היא ממנו והלאה. 

תמונות שפורסמו בשרשור

אם בכלל היה לי סכום כזה, בשביל עוד מעט אלפים הייתי כבר הולך על הספורטאז', הפער קטן מדי בינהפ במחיר אבל זה עדיין רכב מהמם ויהיה להיט מטורף. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההיצע ה״מגוון״ של קיה נהיה קצת מצחיק. 

אני רואה קיה בכביש ואני אפילו לא טורח להבין איזה דגם זה, כולם נראים כמעט אותו הדבר.

 

דרך אגב, לדעתי תשובה של ״למה לא?״ מסוכן מכירות היא תשובה גרועה, זה כמו להגיד ״לא יודע״ בצורה מתחכמת. 

אני דווקא הייתי מבין מזה שהוא מבולבל בעצמו. 

  • אהבתי 2

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבקרת שיוט אדפטיבית היא אוברייטד כאן, כמה טוסון וספורטאז' נמכרו בלעדיה מאז תחילת השנה?

לדעתי יש פלח שוק משמעותי שהרכב הזה יכול לכבוש. עיצוב זה עניין של טעם אבל לכל הפחות אפשר להגיד שהוא בולט ומשדר "אני ג'יפ", מה שחסר לחלק מהדגמים בקטגוריה, מפרט האבזור טוב ומספק תמורה טובה למחיר ואולי רק יחידת ההנעה מעט מאכזבת אבל שוב טוסון מוכר אלפים גם עם מנוע 2 ליטר בנזין נטול טורבו.

אז כן, בקרת שיוט אדפטיבית יכלה להיות תוספת נחמדה אבל מבחינתי היא איפשהו בין אבזור נוחות לבטיחות ובישראל לא מעט דגמים מציעים אותה באופן סטנדרטי, אני אישית לא הייתי רוכש רכב ללא המערכת, עבור רוב הרוכשים אני לא חושב שמדובר בדיל ברייקר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 דקות, Mike808 כתב:

אני חושב שבקרת שיוט אדפטיבית היא אוברייטד כאן, כמה טוסון וספורטאז' נמכרו בלעדיה מאז תחילת השנה?

 

זה מאוד נוח למי שנוסע הרבה מחוץ לעיר. אני משתמש בזה על בסיס יומי.

 

אגב, איך תא המטען של הסלטוס? לא ראיתי איזו תמונה בסיקור.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהסתכלות עצמית על הנירו שאני מחזיק איך היא ביחס לנירו, גדולה יותר? האם שווה לחסוך 5K ש"ח בקניה ולהימנע מחסכון משמעותי בדלק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Mike808 כתב:

אני חושב שבקרת שיוט אדפטיבית היא אוברייטד כאן, כמה טוסון וספורטאז' נמכרו בלעדיה מאז תחילת השנה?

 

בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת פונקציית זחילה בפקקים אצלי היא חלק מסדר היום, אחת הסיבות שגרמה לי לקנות רכב חדש זה בגלל שנמאס לי להתעסק כל היום בדרך לעבודה בימי הקורונה עם הפקקים, בנוסף התעייפתי מהעירנות יתר שצריך אחרי אלה שיש להם קצר ברגל ימין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, פבל כתב:

אני יודע. זאת אחת מהטעויות האלה שאתה מסתכל עליהן ואומר לעצמך WTF?! איך זה קרה?

 

כשכותבים מאות ואלפי מילים זה קורה, בגלל זה גם בעולם שבו יש Spell Checker ממוחשב, מגיהים זה מקצוע שעדיין עובדים בו.

 

לפני 14 שעות, פבל כתב:

הוא לא במיקום הכי אחורי שלו פה, ולגבי האם מזוודה תיכנס או לא, צריך לבדוק. קשה לשערך ככה "לפי העין". 

 

וואו, זה אומר שעם נהג ממש גבוה יש מצב שהמושב האחורי מיועד לחסרי גפיים תחתונות.

 

לפני 9 שעות, Adani כתב:

דרך אגב, לדעתי תשובה של ״למה לא?״ מסוכן מכירות היא תשובה גרועה, זה כמו להגיד ״לא יודע״ בצורה מתחכמת. 

אני דווקא הייתי מבין מזה שהוא מבולבל בעצמו. 

 

אני חושב שזו הייתה תשובה לשאלה בסגנון של "למה הבאתם גם אותו?", וזו תשובה בסדר גמור לשאלה כזו.

אם השאלה היא "למה שאבחר בזה ולא באקסיד או בנירו או בספורטז'?" ותקבל תשובה של "למה לא?" אז תברח.

 

לפני 2 שעות, dorsht כתב:

אגב, איך תא המטען של הסלטוס? לא ראיתי איזו תמונה בסיקור.

 

קח

 

2021-Kia-Seltos-Luggage-Test-bags-with-c

 

בתמונה הזו הם הכניסו 2 מזוודות 26 אינץ' (בינוניות שאנחנו מכירים, כאלה ששולחים לבטן המטוס), ו-2 מזוודות של 24 אינץ' (הקטנות שעולות לקבינה)

 

זה בלי הכיסוי תא מטען:

2021-Kia-Seltos-Luggage-Test-all-luggage

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

24" ו 26" הן מזוודות בינוניות. 

עליה למטוס זה 20".

נפח תא המטען זהה לזה של הספורטז'. 

מרווח הרגליים במושב האחורי הוא המדאיג כאן (לפי התמונות). 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ציטוט

two roll-aboard suitcases that just barely fit in the overhead (24L x 15W x 10D)

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין. מין דגם כזה שנכנס בדיוק לאמצע של שום-מקום מבחינת המבחר.

לא יודע, אולי דווקא אותה ״בינוניות״ נקרא לה, היא מה שיעזור למכירות?

הרכב לא יפה אבל ממה שאני מצליח לקלוט בתמונות - כן מרשים (נפלאות הגובה).

אה, כן, ותנוחת הישיבה נראית גם היא כמו משהו שיעזור לגב שלי ולמכירות של קיה.

 

אהבתי מאוד את הפתיח לכתבה (ישראל/אמריקה/אירופה וכיו״ב) - כיף לקרוא משהו שחשבו עליו באופן מעמיק ולא סתם בשביל להריץ דחקות.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, wildlands2019 כתב:

בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת פונקציית זחילה בפקקים אצלי היא חלק מסדר היום, אחת הסיבות שגרמה לי לקנות רכב חדש זה בגלל שנמאס לי להתעסק כל היום בדרך לעבודה בימי הקורונה עם הפקקים, בנוסף התעייפתי מהעירנות יתר שצריך אחרי אלה שיש להם קצר ברגל ימין.

 

החברים בפורום הם מדגם לא מייצג מהבחינה הזאת, ממה שאני רואה ושואל בעלי מכוניות חדשות מעטים משתמשים בבקרת שיוט אדפטיבית, עבור חלק מהאנשים זה אבזור שהוא בגדר nice to have.

אני יכול להגיד שרכשתי לפני שנה וחצי רכב עם בקרת שיוט אדפטיבית שפעילה ממהירות 0 ועד בלימה מלאה ואני כמעט לא משתמש בה.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

לדעתי גרסת הEX היתה יכולה להיות להיט אם היתה מגיעה בנוסף רק עם בקרת שיוט אדפטיבית ואפילו אם היתה עולה כמה אלפים יותר,

בלי בקרת השיוט הזו הוא בוודאי יהיה דיל ברייקר של לא מעט קונים פוטנציאלים, חבל, כי הוא גם נראה לא רע לטעמי.

כאמור, הם מתכננים לייבא בהמשך גרסה עם ניטור שטחים מתים (ואני מניח שגם על בקרת השיוט האדפטיבית הם לא יוותרו). כרגע היא פשוט הייתה גורמת לרכב להיות יקר יותר ממה שהם רצו.

 

לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

רק לא ראיתי שהזכתרם את נושא הדינמיות, זווית גלגול, הנאה מנהיגה.

גם כי מה ש-Menir1 אמר, וגם כי נסענו בעיקר ישר. היה קטע קצר של שביל, אבל זה היה מעט מדי ולאט מדי כדי שאני אוכל להביע דעה ולהיות שלם איתה. 

 

לפני 10 שעות, Adani כתב:

דרך אגב, לדעתי תשובה של ״למה לא?״ מסוכן מכירות היא תשובה גרועה, זה כמו להגיד ״לא יודע״ בצורה מתחכמת. 

אני דווקא הייתי מבין מזה שהוא מבולבל בעצמו. 

התשובה הזו לא ניתנה לי ע"י סוכן מכירות לשאלה "למה שאני אקנה אותו", אל ע"י מי שהיה חלק אינטגרלי במחשבה האם לייבא את הרכב מלכתחילה. והתשובה הזו היא הגרסה התכלסית לתשובות מסובכות ומלאות בססמאות שיווקיות (ולא הרבה יותר) שאני מקבל בלא מעט מקרים אחרים, למרות שברור שהשורה התחתונה זהה. הם רצו שיהיה עוד מגוון, והחליטו שלמרות שטכנית האוטו הזה לא מאוד שונה מהדגמים האחרים שלהם, הם יביאו אותו בכל מקרה - למה לא.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שאני אישית לא מבין את כל ההתעסקות בבקרת שיוט אדפטיבית.

באיוניק שלנו יש את זה, ומעבר לכמה משחקים בהתחלה, כדי להבין איך זה עובד, לא משתמש בזה בכלל. הספיקה לי פעם אחת שהייתי צריך למעוך את הברקס כי האוטו לא זיהה פקק מתקרב, כדי להבין שזה לא אפוי עד הסוף, ורק נותן אשליה של נוחות.

מצד שני, זה שאין ניטור שטח מת זה לגמרי דיל ברייקר בשבילי.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...