Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו לא מתניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בבוקר נכנסתי לאוטו והבחנתי ששכחתי להוציא את הפאנל של המערכת, מה שיותר גרוע הבחנתי בזה שהמערכת דלקה (עבדה) , ז"א שהיא עבדה ברציפות משהו כמו 18 שעות, ניסיתי להתניע ולא הצלחתי, האם המצבר התרוקן? מה הפתרון?

פורסם
איך בדיוק עושים את זה? + ל -?
הפוך, גוטה, הפוך.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

+ ל+ - ל - , חכה כמה דקות, בזמן הזה כמובן שום דבר לא צורך חשמל באוטו, לא המנורה הפנימית, לא הרדיו, לא הדאש וכמובן בלי אורות, אחרי כ5 דקות טעינהתגידלאוטו השני לתת גז ונסה להתניע, תראה אם הסטרטר זז, אם לא פרק את הפלוס של המצבר שלך מהמצבר ותחבר אותו ישירות לפלוס של האוטו המונע ואת המינוס תחבר פח לפח

 

ככה אני מכיר את זה אם יש למישהו תיקונים אז אתם מוזמנים לתקן

?!?!?!?מי זרק ביצה זה?!?!?!? חוליגנים, חולרות

פורסם
+ ל+ - ל - , חכה כמה דקות, בזמן הזה כמובן שום דבר לא צורך חשמל באוטו, לא המנורה הפנימית, לא הרדיו, לא הדאש וכמובן בלי אורות, אחרי כ5 דקות טעינהתגידלאוטו השני לתת גז ונסה להתניע, תראה אם הסטרטר זז, אם לא פרק את הפלוס של המצבר שלך מהמצבר ותחבר אותו ישירות לפלוס של האוטו המונע ואת המינוס תחבר פח לפח

 

ככה אני מכיר את זה אם יש למישהו תיקונים אז אתם מוזמנים לתקן

נראה לך שהחוטים שמגיעים למצבר באוטו שלו ארוכים מספיק להגיע לאוטו אחר? אצלי החוטים בקושי מגיעים למצבר.

ההסבר הראשוני היה טוב ואם זו בעיה של טעינה אז האוטו אמור להידלק, אם תוכל תטעין מאוטו בלי מחשב(ישן) כדי שלא תשרוף לו את המחשב בלי כוונה ושים לב גם לסדר הניתוק(קודם + ואז -).

 

 

בברכה

עמיחי:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
+ ל+ - ל - , חכה כמה דקות, בזמן הזה כמובן שום דבר לא צורך חשמל באוטו, לא המנורה הפנימית, לא הרדיו, לא הדאש וכמובן בלי אורות, אחרי כ5 דקות טעינהתגידלאוטו השני לתת גז ונסה להתניע, תראה אם הסטרטר זז, אם לא פרק את הפלוס של המצבר שלך מהמצבר ותחבר אותו ישירות לפלוס של האוטו המונע ואת המינוס תחבר פח לפח

 

ככה אני מכיר את זה אם יש למישהו תיקונים אז אתם מוזמנים לתקן

בעיקרון אין צורך לחכות, אפשר ישר להתניע. רק רצוי שהרכב "התורם" יהיה מונע גם הוא.

כשהאוטו שלך מונע, ניתן לנתק את הכבלים (הרכב צורך חשמל מהאלטרנטור). קח את האוטו לסיבוב ארוך לצורך טעינה מירבית של המצבר.

דני.

אגב, לא ציינת את גיל המצבר- יתכן והוא גם כך לקראת סוף חייו...

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

בניגוד למה שהרוב חושבים- נסיעה לא ממש טוענת את המצבר!

(במיוחד אחרי שהתרוקן לחלוטין)

עדיף לשים אותו ללילה בטוען מצברים.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

רבע שעה של נסיעה וטעינה תספק למצבר תקין את האנרגיה הדרושה להנעה נוספת , ותוך זמן קצר העסק יסתדר.

 

נכון שעדיף להטעין את המצברים במטען ייעודי למשך לילה , אבל זה לא MUST.

פורסם

באותו נושא...

בכמה ימים האחרונים הרכב שלי מתקשה להניע - שומעים את הרעש הרגיל אבל פשוט לא מניע במשך שניות ארוכות, אלא רק לאחר מספר נסיונות..

המצבר יחסית חדש (כמה חודשים) - מה מקור הבעיה?

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

בהנחה שאתה מתאר מצב בו יש סטרטר כרגיל - הבעייה כנראה בהזנת הדלק (הזרקה או קרב') או במערכת ההצתה. חפש שרשורים בנידון.

פורסם

שמר

זה כןMUST

הייתה פעם גם התייחסות של חשמלאי טוען/משפץ מצברים בפורום (לא הצלחתי מצוא את הכתבה)

אם אני זוכר נכון- אחר ריקון המצבר יש צורך בטעינה באמפר מאד נמוך!!

יותר נמוך מזה המסופק על ידי האלטרנטור.

טעינה על ידי נסיעה- תקצר חיי המצבר!!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יש סטרטר כרגיל (שומעים ניסיון להתנעה) - הרכב הזרקה (אונו 94 1.4), לא הצלחתי למצוא בחיפוש אחר המילים הזרקה והתנעה - אך לא מצאתי שרשורים מועילים - אפרט עוד קצת:

הרכב נוסע חלק באופן כללי, בבקרים קרים יש לפעמים קצת קרטוע לאחר ההתנעה הראשונה, האוטו משתנק קצת אך ברגע שמתחילים בנסיעה הבעיה נעלמת - שאלתי על כך לפני מספר חודשים ואם אני זוכר נכון אמרו לבדוק חיישן מצערת, אך לא יצא לי לבדוק זאת עד כה (שכן הבעיה היתה קטנה מאוד).

אם יש סטרטר אז בטוח אין בעיה במצבר? מה יכולה להיות בעיה בהצתה? (היה טיפול לפני כ-200 ק"מ/חודשיים - אז החליפו פלאגים?)

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...