Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו 316 שנת 2013 - לקראת רכישה ראשונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

החלטתי אחרי הרבה מאוד שנים עם סקודה (אוקטביה) וסיאט ( לאון וארונה) לרכוש ב.מ.וו דגם 316 משנים 2013-14.

הבעיה שאני נתקל בחוסר מידע על הרכב, בעיקר אמינות ועלויות אחזקה  

לסקודה וסיאט למשל, יש קבוצה מאוד גדולה בפייסבוק וגם השיח כאן רחב  על ב.מ.וו לא מצאתי כלום  

אודה לעזרתכם ולחוות דעת ממי שיש לו ניסיון עם הרכב.

פורסם

 

כדי שלאף אחד לא יגיע כסף הירושה שלהם? :)

 

אני הייתי מקשיב למכונאי עם מעל 50 שנות נסיון ואחד עם 2.5 מיליון עוקבים ביוטיוב.

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 2 שעות, EvGriga כתב:

הנה משהוא לחשוב עליו:

 


ואוו כזה גיבוב מזמן לא שמעתי.

״תיזהרו כי לרכב יש גנטים מסגסוגת קלה ולא ממתכת רגילה אז יכול להשבר לכן בכניסה לבור״

״שימו לב כמה תא המנוע צפוף״

הבחור משווה את האוטו לרכבים אמריקאים (מיושנים אני מניח)

ממש לא משהו שהייתי מסתמך עליו

ברור שהחלקים יהיו יקרים יותר מטויוטה, זה לא הרכב למי שמחפש vfm

  • אהבתי 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 2 שעות, EvGriga כתב:

אני הייתי מקשיב למכונאי עם מעל 50 שנות נסיון ואחד עם 2.5 מיליון עוקבים ביוטיוב.

גם לג'סטין ביבר יש מיליוני עוקבים.

אחרי שעברנו את הצווחות שלו ומסננים החוצה המון שטויות היסטריות (הכל מפלסטיק, אה. ואין מקום בתא מנוע. המממ.),

זה בכלל לא הדגם שפות"ש מתעניין לגביו. אז בבקשה, לשתף מידע נוסף זה תמיד טוב, רק שיהיה רלוונטי. לא כמו הסרטון הנ"ל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

אל תכך את זה ברצינות רבה מדי.

הוא מדבר מניקודת מבט של מכונאי - אם צריך לפרק חצי תא מנוע כדי להחליף פלאג שהתקלקל - אז הוא צורח (זה מבדר).

ב.מ.וו ישן ידוע כמשאבת כסף  - הייתה לי פעם אחד כזאת, 316 דווקה, לא שמורה במיוחד, לא מהשנתונים האלה.

התיקונים עלו לי יותר ממה שהאוטו היה שווה.

לא היה לי אומץ למכור אותה בחצי מחיר ממה שהשקעתי בה אבל, למזלי, גנבו אותה.

אם זה רלוונטי, אני לא ממליץ על ב.מ.וו משומשת.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם


לפותח שרשור , 2013-14 מדובר בסדרה 3 f30. דגם שאתה מדבר עליו מגיע עם מנוע 1.6t שמגיע גם בדגמי פזיו. מוזר שבפזיו המנוע סופר בעייתי אבל בבמוו הרבה הרבה פחות . יש בעיית פיח ושרשרת. כל שאר מרכיבים סופר דופר אמינים. בגדול f30 נחשב לבמוו עם אמינות יפנית. לבדוק מנוע וכמובן ישר לנקות פיח ואולי גם להחליף שרשרת. אבל רכב די עגלה עם מנוע כזה. בהצלחה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...