Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו 316 שנת 2013 - לקראת רכישה ראשונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחסית לנפח וההספק הצנוע יחסית זה דווקא מנוע מצוין (בטח יותר מזה שהחליף אותו).
אם אתה מרגיש שהביצועים לא מספקים אפשר להעלות את ההספק.

פורסם
לפני 12 שעות, EvGriga כתב:

הנה משהוא לחשוב עליו:

 

 

איזה דיקציה ומבטא מעצבנים.

איך לעזאזל מישהו מצליח לסבול אותו למשך יותר מ25 שניות?

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 11 שעות, locus כתב:


ואוו כזה גיבוב מזמן לא שמעתי.

״תיזהרו כי לרכב יש גנטים מסגסוגת קלה ולא ממתכת רגילה אז יכול להשבר לכן בכניסה לבור״

״שימו לב כמה תא המנוע צפוף״

הבחור משווה את האוטו לרכבים אמריקאים (מיושנים אני מניח)

ממש לא משהו שהייתי מסתמך עליו

ברור שהחלקים יהיו יקרים יותר מטויוטה, זה לא הרכב למי שמחפש vfm

מעניין מה הוא היה אומר על מאדה MPV כשצריך להחליף פלאגים 😜 מנוע 6 צילנדרים על הצד, נסה להגיע לשורה שקרובה לקיר אש 😁

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

סקוטי קילמר הוא סתם אהבל בחיים לא הצלחתי לראות סרטון שלו יותר מ20 שניות.
לעניין הבמוו, למה דווקא 316? לא מעניין אותך כח מנוע?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יחסית לנפח וההספק הצנוע יחסית זה דווקא מנוע מצוין (בטח יותר מזה שהחליף אותו).
אם אתה מרגיש שהביצועים לא מספקים אפשר להעלות את ההספק.
להה, ישר 335.


Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לא צריך לזלזל, האיש מכונאי עם עשרות שנות נסיון, גם עשה כמה מיליונים מהדבר היוטיובי הזה שלו והכי חשוב מת על טויוטה ומתעב את כל הבמוואים והמרצדסים שמבחינתו הן מכונות לבליעת כספם של פראיירים. 

פורסם

ממש כמו חלק גדול מהפורום. ומי אמר שכל אלו מתוך 2.5 מיליון עוקבים שלו לא בעלי קורולות/אלמרות/אימפרזות? ומי אמר בכלל שהדעה שלהם חשובה ? לא מזלזל , רק מתעניין. כל אחד רשאי לעשות בכסף שלו מה בז$$ן שלו .

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

תכלס הוא צודק ברוב מה שהוא אומר, הוא מסתכל על רכב בתור כלי תחבורה הכי בסיסי שיש, או במילים אחרות משרת.

אם אתה משתעבד לרכב, בין אם בקנייה, בהחזקה או בתחזוקה מונעת אז מי משרת את מי?

אני כמובן לא מסכים איתו.

פורסם
לפני 13 שעות, 98civic כתב:

לפותח שרשור , 2013-14 מדובר בסדרה 3 f30. דגם שאתה מדבר עליו מגיע עם מנוע 1.6t שמגיע גם בדגמי פזיו. מוזר שבפזיו המנוע סופר בעייתי אבל בבמוו הרבה הרבה פחות . יש בעיית פיח ושרשרת. כל שאר מרכיבים סופר דופר אמינים. בגדול f30 נחשב לבמוו עם אמינות יפנית. לבדוק מנוע וכמובן ישר לנקות פיח ואולי גם להחליף שרשרת. אבל רכב די עגלה עם מנוע כזה. בהצלחה.

 

רגע רגע רגע... עצור סוסים - אתה אומר לי שלדבר הזה יש THP155 ? 

רגע רגע רגע... אתה אומר לי שאני נוסע ברכב יותר מעוצב מזה, יותר מפנק מזה (לדעתי פחות נוח באופן מובהק כנראה מהבימר) ולשנינו יש אות אותו המנוע? 

 

וואו לרגע אני אפילו מרגיש טוב עם עצמי 😆:screwy:

 

באמת לגבי בימר - אם כל מה שאתה רוצה זה את המראה, שהרכב יהיה מכוייל יותר על הצד הנוח - אני גם חושב שזו תהיה הבחירה הנכונה יותר. 

 

בפועל - אם הייתי מחפש בימר או בנצית - הייתי מחפש אחת עם מנוע חזק יותר, בכל זאת.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ועדיין מדובר ברכב פנטסטי למי שלא מחפש את הביצועים ורוצה להגיע ממקום למקום, רק במותג. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוטו לא עגלה בכלל בזכות הגיר המצויין של בימרית. יש גם גרסת 170 כוח סוס למנוע הזה ואפשר לעדכן תןכנה לזה ולא חייבים ללכת קיצוני ל 200 סוסים. בגדול עדיפות לפחות ל 320i אבל גם 316 סבבה .

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 9 שעות, רועי5 כתב:

לא צריך לזלזל, האיש מכונאי עם עשרות שנות נסיון, גם עשה כמה מיליונים מהדבר היוטיובי הזה שלו

אז מה? הסרטון הזה התחיל ב"יש לאוטו ג׳אנטים יקרים ובאסה כשהם נשברים",ואז התחיל לבלבל את המוח שהצמיגים יקרים.

רכב פרמיום,אם הוא רוצה ג׳אנט 14 וצמיגים ב200 שקל יש אחלה של אופציות כמו מיצובישי ספייסטאר.

 

לפני 9 שעות, רועי5 כתב:

והכי חשוב מת על טויוטה ומתעב את כל הבמוואים והמרצדסים שמבחינתו הן מכונות לבליעת כספם של פראיירים. 

והבעלים של אותם רכבים חושבים שבעלי טויוטה מסכנים מלסוע ברכב חלש,מכוער,לא מתנהג,עם מושב לא נוח.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...