Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלאה שנתפס על חם.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , על מי אני עובד.

הייתי שובר לו את העצמות על המקום, אני חמום מוח במקרים כאלה.

תרמו אותי, תשקרו לי, תשכבו עם החברה שלי, אבל לחרוט לי על הרכב?? עד כאן.

:evil:

 

:lol: :lol: :lol:

 

ולעניין הת'רד:

אתם צוחקים עם עניין התלונה במשטרה,נכון?

נראה לכם שמעניין את המשטרה שמישהו שרט לכם את הרכב?!

אם באותו רגע הבחור לא עשה כלום (למשל להוריד לו סטירה לפנים,מה שאני בטוח הייתי עושה :? )כבר אין טעם להתעסק בתלונות ושטויות... סביר להניח שלא יצא מזה כלום.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכבר אמרתי בעמוד הקודם -פותח התרד היה צריך לסגור את העניין בניהם[דורש ממנו פיצוי כספי מוסכם על שניהם]ובמידה ולא והבחור אטום לעקוב אחריו ולראות איזה רכב שייך לו. בבלילה לחרוט -

 

:wink: "אלכס+ג'ניה=LOVE":wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
כמו שכבר אמרתי בעמוד הקודם -פותח התרד היה צריך לסגור את העניין בניהם[דורש ממנו פיצוי כספי מוסכם על שניהם]ובמידה ולא והבחור אטום לעקוב אחריו ולראות איזה רכב שייך לו. בבלילה לחרוט -

 

:wink: "אלכס+ג'ניה=LOVE":wink:

 

אם כבר אז :

 

אלכס + ולדימיר = LOVE

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

LOL ,אייל לא חשבתי על זה.. בוא נגיד את זה ככה : טייסיר +רסלנה=BOOM

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני לא מאמין

סיפור באמת מצער שבן אדם כזה עושה דבר כזה

יש לי איפוק אבל לעשות כזה דבר ומול העיניים שלך, אני בטוח שאצל הרבה זה לא היה נגמר טוב

כל הכבוד לך על האיפוק.

"עדיף להיות חכם מאשר צודק"

פורסם
הייתי דופק שם בבניין על כל הדלתות עד שהייתי מוצא אותו.

ואז פשוט מגיש תלונה במשטרה.

 

טוב , על מי אני עובד.

הייתי שובר לו את העצמות על המקום, אני חמום מוח במקרים כאלה.

תרמו אותי, תשקרו לי, תשכבו עם החברה שלי, אבל לחרוט לי על הרכב?? עד כאן.

:evil:

יאללה תביא את המספר:wink:

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

שמע גבר.

השבי שלי שרוטה מכל זווית בגלל בני Xונות כאלו, הצטברות של שריטות.

אחרי השריטה הראשונה אמרתי חפיף...לא מתקנים שריטה כזאת קטנה, היום האוטו מלא בלפחות 5 שריטות ארוכות כאלו , וזה Xין אחד גדול, הרס את כל היופי של השבי.

אז מכאן אפשר להגיד שאם הייתי תופס מישהו הייתי שובר לו את היד שעשתה את זה ומזיין אותו מכות לא משנה מי הוא.

פורסם

שמע אם אתה לא מתכוון לסגור את זה בדרכי נועם

 

ואתה יודע איפה הוא גר אתה פשוט יכול להחזיר לו באותה צורה איזה שריטה על האוטו ובלוק דרך החלון....

כמו שאומרים יד לוחצת יד

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

גם לנו קשקשו על המראות של הפולקסוואגן של ההורים שלי נערים עם טיפקס

איך שאחי הגדול תפס אותם הוא ישר אילץ אותם להראות מי ההורים שלהם הרמנו טלפון להורים והם הסכימו לשלם על מראות והביאו עונש לילדים שלהם

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ייאלה כבר מאוחר מדיי לקבל את הכסף..אם הוא לא עשה את זה אתמול בזירת הפשע כמה שניות לאחר ההיתרחשות אז הוא "דפוק" ויכול לשכוח עכשיו מהפיצוי שיכל לקבל..להבא הוא ילמד..ולהיות עדין נפש וסבלני במדינה שלנו -מדינת ישראל..זה בכלל לא משתלם ולא תגיעו ככה לכלום. ותאכלו חרא חופשי..אז להבא תחשוב על זה שתיקלע למצבים כאילו כדי שלא תצא "נידפק".

 

יום טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

איזה בן...!!!

לא הייתי נותן למניאק כזה ללכת בלי לגרום לו קצת נזק! גם אם זה היה עולה לי בכמה שיניים...

 

אנשים כאלה צריך להעניש כך או אחרת...

פורסם

:twisted: וואלה הסיפור שלך , נשמע לי מופרח לגמרי...

 

בן אדם שאתה רואה בעיניים שלך, שורט את האוטו שלך ! מול העיניים שלך למען השם!!

 

ואתה נותן לו ללכת? והוא עוד בן 50?

 

תשמע.. איפוק או לא

תביא לי את הכתובת אני אלך במקומך לדרוש את הכסף בדרכים מנומסות...

 

בקיצור אני חושב על נקמה אם אתה מבין למה אני מתכוון :twisted:

Greddy Type S - טעם החיים 8)


×
×
  • תוכן חדש...