Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמאס לי מהמקדחה החלשה חסרת המותג שלי. נמאס גם לבקש מחברים. רוצה מקדחה איכותית ואמינה שתדע לסגור לי את כל הפינות בבית - ממ״ד, תקרה, ומה לא. התקציב הוא אלפיה. מעדיף לשלם פחות אם יש חיה כזאת (כאילו דהה).

 

תודה.

פורסם

פטישון של deko מאליאקספרס עם משלוח מהיר מקפריסין - סביבות 50-70 דולר, כולל מקדחים ומזוודה. שווה כל שקל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

אין שום דבר רע בפטישון סיני, אבל בשביל התחושה הטובה - יש כל מיני פטישונים של מקיטה בסביבות 650-800₪.

תוסיף ערכת מקדחים איכותית (!!) ב-100-150₪ ואתה מסודר, אני די מרוצה מההיצע של alpen.

 

לחלופין - תשלב פטישון סיני עם מקדחים טובים, גם אחלה אופציה.

 

לא משנה במה תבחר, אחר כך תבין שהדבר הזה שנקרא "מקדחה רוטטת" הוא איזה כלי שהמציאה מחלקת השיווק ואין לו ממש מקום בארגז הכלים...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה שיש לי כרגע זה פטישון סיני - פח אשפה זה מחמאה בשבילו. סט מקדחים טוב יש לי, אבל המקדחה על הפנים. מעדיף לקנות בארץ עם אחריות ושיהיה מוצר טוב. אין לי בעיה עם מוצרים מוזלים מסין, אבל לא הפעם.

פורסם

בבקשה:

https://www.workimhi.co.il/items/608534

 

לידיעה- פטישונים נטענים (בעצם זה הסטנדרט היום בתחום המקצועי) מודרניים מספקים עוצמת הלימה של 1.5-2 ג'אול וזה מספיק מעל ומעבר (לקדיחות בבטון וכו').

הנ"ל מפיק קרוב ל 3 ג'אול, זה ייתן מענה לא רע גם לחציבות.

יש דגם מעט זול יותר שמקביל לדגם הנטען (2-20 או 2-24 לא בדיוק זוכר) אבל ההפרש בניהם הוא אולי 100 ש"ח דיי זניחים.

מכשיר ותיק וסופר אמין. 

  • רעיון טוב! 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מסכים עם @Muzic4Ever , אני בדירה יחסית חדשה, מאות קידוחים, כל פעם שידעתי שיש לי סדרה של קידוחים בבטון ולא משהוא בודד, הייתי משאיל את הכלי שהוא פרסם מאבי.

אי אפשר להשוות למקדחה רגילה, ההלימה פשוט עושה את העבודה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 14 שעות, Muzic4Ever כתב:

בבקשה:

https://www.workimhi.co.il/items/608534

 

לידיעה- פטישונים נטענים (בעצם זה הסטנדרט היום בתחום המקצועי) מודרניים מספקים עוצמת הלימה של 1.5-2 ג'אול וזה מספיק מעל ומעבר (לקדיחות בבטון וכו').

הנ"ל מפיק קרוב ל 3 ג'אול, זה ייתן מענה לא רע גם לחציבות.

יש דגם מעט זול יותר שמקביל לדגם הנטען (2-20 או 2-24 לא בדיוק זוכר) אבל ההפרש בניהם הוא אולי 100 ש"ח דיי זניחים.

מכשיר ותיק וסופר אמין. 

 

 לא מצליח להבין מה ההבדל בין ה-DFR ל-DRE, והאם זה הבדל שמצדיק 200~ ש"ח?

פורסם

תגלול למטה ותראה פירוט הנתונים הטכניים באתר של קמחי.

ליקר יותר יש פוטר מתחלף עבור קידוח בעץ, וכח ההלימה שלו קצת קטן יותר מהזול.

אם לא היה לי, הייתי קונה את הזול יותר, מוצר מדהים במחיר ממש שווה (כלי מקצועי).

  • רעיון טוב! 2

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

ב DFR הפוטר נשלף. ז"א, אם קורה ואיכשהו הצלחת לדפוק אותו (קורה למשל בקדיחות אנכיות של תקרה וכו' שאבק מחלחל לתוך הפוטר ותוקע אותו) אז צריך להחליף רק את הפוטר כי הוא נשלף.

בפטישון עם פוטר קבוע תצטרך להחליף כגיר קומפלט כי זה מגיע בתור יחידה אחת כולל הפוטר.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

זה גם נראה שה-DFE מגיע עם פוטר SDS בלבד, בעוד שב-DFR יש גם פוטר SDS וגם פוטר רגיל. 

יש למישהו נסיון בהזמנה אונליין מהקמחי הזה? המחיר אצלו נמוך (משמעותית) ממקומות אחרים. 

פורסם

הזמנתי ממנו פעם אחת, המשלוח הגיע דיי מהר (שלושה ימים או משהו כזה) ולא זוכר שהיתה בעיה כלשהי.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

פעם כמעט וקניתי מקדחה רוטטת של WORX. לא זוכר איזה אתר הציע אותה אבל היא קיבלה חוות דעת טובות בכל מיני אתרים בעולם, המחיר היה מצחיק והחלק הקדמי היה עשוי אלומיניום.
לבסוף הצלחתי להציל את שלי הישנה, אבל בהחלט הייתי קונה אותה. כאן בארץ כמובן מפרידים אותה מהמזוודה המקורית שלה (אהה מזוודה..., כן ... זה עוד 9000 ש"ח). כלומר עדיף לרכוש באמזון ודומיו.

וורקס אגב חברה רצינית מאד, לא סתם עוד מותג מדבקה מתקלפת מסין.

פורסם
בתאריך 18.7.2020 בשעה 22:29, Muzic4Ever כתב:

בבקשה:

https://www.workimhi.co.il/items/608534

 

לידיעה- פטישונים נטענים (בעצם זה הסטנדרט היום בתחום המקצועי) מודרניים מספקים עוצמת הלימה של 1.5-2 ג'אול וזה מספיק מעל ומעבר (לקדיחות בבטון וכו').

הנ"ל מפיק קרוב ל 3 ג'אול, זה ייתן מענה לא רע גם לחציבות.

יש דגם מעט זול יותר שמקביל לדגם הנטען (2-20 או 2-24 לא בדיוק זוכר) אבל ההפרש בניהם הוא אולי 100 ש"ח דיי זניחים.

מכשיר ותיק וסופר אמין. 

 

יש לי את הפטישון הזה בדיוק, לאחר שהזמנתי מאמזון מקדחה רוטטת ואז החזרתי אותה, כי לא עמדה כמעט בשום דבר.

הדבר הזה הוא חיה רעה לבית. קודח בממ"ד כאילו מדובר בחמאה.

מאוד מרוצה

פורסם

שמח עם ההחלטה לרכוש אותה. וגם המחיר בסוף היה טוב יותר ממה שציפיתי. מקווה שתשרת אותי נאמנה.

D8350DC2-12A6-471A-B90E-5D9987CC7F47.jpeg

פורסם

לא לא למה את זאתי?????????

סתאאם, אתה תהנה ממנה שנים רבות, כלי כלי.

תתחדש

  • רעיון טוב! 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...