Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 1.8T 2002- האם לקנות עם ק"מ גבוה?


מייק
שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי פאסאט שנכנסת לי בתקציב, המחיר מאוד מפתה.

1.8T 2002 לוקצורי מחברה עם נהג יחיד, אבל עם 120K ק"מ וטיפולים במוסך המרכזי כולל החלפת רצועת טיימינג ב- 90K ק"מ.

 

מה דעתכם האם לפסול עקב ק"מ גבוה מדי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, לאבא שלי הייתה בדיוק כזאת פאסאט. אותה שנה, אותו ק"מ. אולי זה האוטו שהיה שלו (הוא החזיר אותו לפני כמה חודשים, מי יודע, אולי עד עכשיו הוא לא נמכר).

 

בכל מקרה, המנוע הזה מצוין ואין סיבה שלא יחזיק עוד זמן רב, אבל הטורבו, בטיפול לא נכון, יכול להתקרב לסוף חייו. יש גם מכלולים נוספים שכנראה התבלו משמעותית, לדוגמה הבולמים.

 

אל תבנה על חסכון בעלויות מהרכב הזה (גם צריכת הדלק לא משהו), אבל מי יודע, אולי הוא ישרת אותך נאמנה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתרחק ומהר... 120 אלף זה המון ובלתי נתפס לעשות 40 אלף ק"מ בשנה!

תחשוב על זה...גם אם אתה באמת רוצה ומתאמץ אתה עושה אולי 20 בשנה :)

 

ואתה גם תחשוב לפני שאתה מקשקש. 40K ק"מ מגיעים בקלות רבה כשאתה נוסע כל יום כ-100 ק"מ על כביש 6, כמו שאבא שלי נהג לעשות. בנסיעה כזאת, 40K שווים פחות מ-20K של נסיעה עירונית בעיקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע לי יש פאסאט מודל 98 TDI והיא עשתה 350 אלף קילומטר.

רק ב 340 אלף הלך הטורבו ובגלל אי טיפול (לא היה לי כסף לשלם) הלך גם מנוע.

רציתי להגיד לך שפאסאט זה אוטו חזק ואמין שנישאר להמון זמן. ועוד עם התעללות כמו שלי - אני בכלל מרוצה.

 

אין סיבה להיבהל מקילומטרז גבוהה, יש דברים שצריכים להחליף מן הסתם בגלל בלאי עוד הרבה לפני 120 קילומטר וזה דברים כמו ברקסים (דבר שהולך אצלי כל חצי שנה)

 

נתון אחד שאני רוצה להגיד לך שאתה צריך לחשוב:

הפאסאט שלי ידנית - לאבא שלי יש פאסאט TDI מודל 99 ואטומט עם 200 אלף קילומטר.

הידני - עוד לא הולף או שופץ או כל שטות אחרת בגיר.

באוטומט - הוחלף בחברה.

 

אני לא חושב שיש פאסאט מודל 2002 ידנית אלה אם היא היית של מורה נהיגה (קשה לי להאמין שמישהו יזמין בימיוחד פאסאט ידנית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בנהג (אופי הנהיגה) ובסוג הנסיעות. אולם, נראה לי שמידע זה יהיה קשה להשגה כאשר מדובר ברכב ליסינג.

 

בתור דוגמה קיצונית, מכר שלי נוסע ממודעין לאזור יוקנעם כל יום. הוא צריך לשנות את הכתובת שלו לכביש 6. אבל הרכב למרות שעבר כ 45K ב10 חודשים מצבו דנדש וכך גם אני מניח שיהיה ב 150K שהרכב יהיה בן שלוש (זה דיזל A4). תשווה את זה לרכב שעושה 5 נסיעות קצרות וחיי בפקקים "חייבר" - ת"א ועושה 20K בשנה.

 

מהכרות אישית אותו מנוע 1.8T שרד טוב ב A6 שהגיע מ AVIS לאחר 3 שנים ו 110K.

 

 

אתה לא חייב לפסול את הרכב על הסף. תנסה להוריד במחיר או לחילופין לדרוש הארכה באחריות של חברת הליסינג בזמן ברכישה

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקמ אומנם גבוה אבל אם הרכב נסע מחוץ לעיר זה עדיף על 60000קמ בתוך העיר

המנוע הזה מאד אמין ואם הרכב טופל בזמן בחברה אין סיבה לדאגה קח את הרכב לבדיקה במכון

ואם אתה מעוניין צור איתי קשר ואני יעשה לרכב בדיקת דיאגנוזה דרך המחשב לבדוק את החיישנים והחלקים האלקטרונים מה שלא ניתן לבדוק במכון בדיקה

 

כמובן שאתה בקניה תנסה להוריד כמה שיותר ביגלל הקמ

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בזמנו (בשנת 2002) רכשנו מהמנכ"ל של החברה שבה אבי עובד את אותו הרכב, פאסאט 1.8 טורבו משנת 99. שרכשנו אותו אחרי 3 שנים על הבכיש הרכב הראה על המד אוץ 155K קילומטר...

רכשנו אותו בזול מאד יחסית והרכב שירת אותנו עד ל200K קילומטר ללא כל בעיה, שהתקרב ל200 אלף הרגשנו שהגיר מתחיל להפחיד אותנו בהעברות מוזרות (מכות כח או בלימה תוך כדי העברה) ולכן אחרי שנתיים פלוס שהיינו עם הרכב מרוצים מאד (!!!) מכרנו אותו לחברה (כדוגמאת אוטו דיל וכדומה).

 

ובשנת 1999 רכשנו מאותו אדם את אותו הרכב (פאסאט 1800 לא טורבו משנת 1996) שאחרי 3 שנים היתה עם 167K קלומטר ואותה החזקנו 3 שנים ללא כל בעיה ובהנאה גדולה!

 

מאז היו לנו טויוטה אוונסיס 2002 שרכשנו מיד ראשונה עם מעט קילומטר שעשתה לנו את המוות (4 מסרקי הגה בכמה חודשים ובנוסף בעיות חשמל שלא מהעולם הזה!) ולמרות שהיתה מהנה עדיין לא התקרבה לרמת הגימור והסיפוק שנתנה הפאסאט.

והיום יש אקורד 2005 שבלי עין הרע אנו מרוצים ממנה.

 

אם הרכב שמור ואתם מכירים אותו (אנחנו הכרנו את הרכב מאז יום הגעתו לידי המנכ"ל ועד היום שקיבלנו אותו, שתי הרכבים כמובן, ולכן רכשנו אותו עם מד אוץ גבוה שכזה) אז אל תחשוש וקנה ואני מבטיח שתהנה!

 

 

מקווה שעזרתי

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע לי יש פאסאט מודל 98 TDI והיא עשתה 350 אלף קילומטר.

רק ב 340 אלף הלך הטורבו ובגלל אי טיפול (לא היה לי כסף לשלם) הלך גם מנוע.

רציתי להגיד לך שפאסאט זה אוטו חזק ואמין שנישאר להמון זמן. ועוד עם התעללות כמו שלי - אני בכלל מרוצה.

...

אורך חיי מנוע הדיזל של VAG ארוך כמעט כפליים מזה של ה1.8 טורבו. אין ממש בסיס להשוואה בין שני המנועים.

 

בנוסף - מי שחזק ב1.8T ובTDI הוא המנוע, לא האוטו... מה לגבי פאסאט 1600? או פאסאט 2000? גם הם חזקים?

לא ממש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף אחי..

 

אם תרצה קצת פרטים על הרכב מנסיון אשמח לענות על כל שאלה..

 

ובהצלחה אחי!

 

אלירן

 

**** עריכה - פעמיים "אחי" בהודעה אחת זה יותר ממיותר ***

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בואו נעשה קצת סדר:

 

ניתן באופן כללי לחלק את עניין הבלאי של רכב לשתי קטגוריות:

א. בלאי עקב שימוש - רלוונטי לחלקים הנאים ברכב, קרי, מנוע, גיר, טורבו, ציריות וכו'

ב. בלאי עקב חשיפה (לשמש, לחות, גורמים סביבתיים אחרים ולזמן בכלל..) - רלוונטי לחיווט חשמלי, גומיות, פלסטיקה וכו'.

 

לענייננו; רכב שעבר קילומטראז' גבוה ביחס לשנתון הייצור סביר שרמת הבלאי עקב שימוש שלו תהיה גבוהה מהממוצע, ולעומת זאת שרמת הבלאי עקב חשיפה שלו תהיה נורמאלית.

חריג לכלל: רכב שנוסע בנסיעות בין עירוניות מישוריות - רמת בלאי עקב שימוש נמוכה ביחס לקילומטראז' ממוצע בתנאים שונים.

 

120,000 ק"מ בימינו זה לא הרבה לשום מנוע ובטח ובטח לא למנוע גרמני מודרני.

לעומת זאת אורך חיי הטורבו והגיר קצר מזה של המנוע בד"כ ולכן אותם צריך לבדוק במיוחד.

בכל מה שקשור לבלאי עקב חשיפה סביר להניח שמצב הרכב (אם לא זלזלו בו יותר מדי והחנו אותו באמצע הסהרה כל יום למשל) יהיה כמו של כל רכב בין גילו.

 

בדוק העברות הילוכים (נקישות, החלקה, שיהוי וכו') בשבע עיניים וכן צריכת שמן וחופש בציר של הטורבינה. אם הכל תקין תוריד מהמחירון מה שלוי יצחק קובע שצריך להוריד על הקילומטראז' + עוד 5%-10% (כי ככה מקובל) וסע לשלום.

 

בהצלחה

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...