Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש משתיק של לוינצי לדיטי שלי ואין לי שמץ איפה ניתן להשיג אחד חדש או משומש.

אם מישו יוכל לעזור אני יודה לו מאוד ואם על הדרך הוא יודע את המחיר בערך זה עוד יותר יעזור.

:-P

פורסם
אני מחפש משתיק של לוינצי לדיטי שלי ואין לי שמץ איפה ניתן להשיג אחד חדש או משומש.

אם מישו יוכל לעזור אני יודה לו מאוד ואם על הדרך הוא יודע את המחיר בערך זה עוד יותר יעזור.

:-P

WOLF WILF LTD.

Wolfson, 66

66042 Tel-Aviv

Tel. +972 (3) 6883402

fax +972 (3) 5371301

WEB: www.wilf-wolf.co.il

e-mail: [email protected]

 

הם משווקים מורשים של לאו-וינצ'י בארץ. תוכל לבדוק איתם,

כמו כן גם דרך מוסכים וסדנאות המתמחים בשיפורים.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
WOLF WILF LTD.

Wolfson, 66

66042 Tel-Aviv

Tel. +972 (3) 6883402

fax +972 (3) 5371301

WEB: www.wilf-wolf.co.il

e-mail: [email protected]

 

הם משווקים מורשים של לאו-וינצ'י בארץ. תוכל לבדוק איתם,

כמו כן גם דרך מוסכים וסדנאות המתמחים בשיפורים.

תודה רבה איש אני יברר מחר כבר.

וניסיתי כבר סדנאת שיפורים היחידה שאני מכיר והיא אצל סיני אך אין לו כאלה משתיקים כבר המון זמן..באסה.

אם מישו מכיר עוד סדנאות שיפורים או מוסכים שמוכרים חלקים משופרים אני ישמח לדעת ואם זה אסור על גבי הפורום גם בפרטי יעזור נורא.

תודה!

פורסם

אין משתיקים אצל וילף ואין אצלי מסיבה אחת פשוטה, לאווינצ'י הפסיקה ליצר משתיקים יוניברסלים לחצאי כוח ,(אופנועים) ומתרכזים יותר באגזוזים קומפלט, ולDT הישן(עד 2002) אין להם יצור של אגזוז קומפלט , מפני שאינו נפוץ באירופה, אלא רק לDT החדשה שהגיע לארץ(ההולנדית, עם מנוע מינרלי) ובשבילה יש לי אגזוז קומפלט.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אין משתיקים אצל וילף ואין אצלי מסיבה אחת פשוטה, לאווינצ'י הפסיקה ליצר משתיקים יוניברסלים לחצאי כוח ,(אופנועים) ומתרכזים יותר באגזוזים קומפלט, ולDT הישן(עד 2002) אין להם יצור של אגזוז קומפלט , מפני שאינו נפוץ באירופה, אלא רק לDT החדשה שהגיע לארץ(ההולנדית, עם מנוע מינרלי) ובשבילה יש לי אגזוז קומפלט.

הבנתי תסיבה.

יענו אתה אומר שמוסכים וכאלו שמוכרים אותם זה רק אם נשאר להם אחד כזה?

ואין מצב להזמין מלוינצי או אתרים אחרים ברשת אולי?

פורסם
הבנתי תסיבה.

יענו אתה אומר שמוסכים וכאלו שמוכרים אותם זה רק אם נשאר להם אחד כזה?

ואין מצב להזמין מלוינצי או אתרים אחרים ברשת אולי?

תבדוק אצל גארד, אולי יש להם.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

יש לי משתיק של פוליני אם מעניין אותך צור קשר בפרטי.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...