Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מאחר שבחיפוש השרשור הרלוונטי הוא מ2018 בטוח התחדשו דברים מאז.

לענייננו מחפש לרכוש סורק תקלות בין 100 ל200 שקל שמתאים לרוב הרכבים בעיקר לקריאת תקלות ואיפוסן.

 

אשמח להמלצה מנסיונכם ואם יש קישור לרכישה עוד יותר טוב.

 

תודה מראש.

:-) just smile
פורסם

המודול של אנג'י זה פח אשפה במלא כסף.
בגדול - לסריקה ואיפוס בסיסיים לחלק גדול מהרכבים מספיק סורק ג'נרי ב20 ש"ח חיפוש באיביי ELM327 OBD2, יניב תוצאות.
רק מה הבעיה, אין טיסות כמעט בתקופה הקרובה ודואר אוויר רגיל מסין פשוט לא יגיע.
סורקים רציניים יותר - ממליץ על חברת FOXWELL, אין לי דגם ספציפי להמליץ - מניח שיש ביקורות ביוטיוב. סדר גודל של מחירים כ40-70 דולר באמאזון. אולי עם משלוח DHL וכו' שיש לה מטוסי מטען משלה - יש סיכוי שיגיע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 46 דקות, shellcase כתב:

המודול של אנג'י זה פח אשפה במלא כסף.
בגדול - לסריקה ואיפוס בסיסיים לחלק גדול מהרכבים מספיק סורק ג'נרי ב20 ש"ח חיפוש באיביי ELM327 OBD2, יניב תוצאות.
רק מה הבעיה, אין טיסות כמעט בתקופה הקרובה ודואר אוויר רגיל מסין פשוט לא יגיע.
סורקים רציניים יותר - ממליץ על חברת FOXWELL, אין לי דגם ספציפי להמליץ - מניח שיש ביקורות ביוטיוב. סדר גודל של מחירים כ40-70 דולר באמאזון. אולי עם משלוח DHL וכו' שיש לה מטוסי מטען משלה - יש סיכוי שיגיע.

ומה לדעתך זה המודול של אנג'י? בדיוק אותו ELM327 סיני גנרי...

פורסם (נערך)

רכשתי את של OBDLink LX.

קורא תקלות עם בלוטוס שעובד מצויין ואחריות נרחבת.

וגם בא עם צ'יפ מקורי ולא מזויף.

עריכה אחרונה על ידי David17
פורסם
לפני 8 שעות, ldti כתב:

ומה לדעתך זה המודול של אנג'י? בדיוק אותו ELM327 סיני גנרי...

שעולה פי כמה וכמה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...